SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Strzyżów oferta pracy STUDIO G.WIKTOR, B.BLAT S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obłsuga klientów w Plusie i Cyfrowego Polsatu,Obsługa systemu raportowo - sprzedażowego spółki,Wspieranie bieżących działań sprzedażowych,Bieżąca komunikacja z siecią sprzedaży i firmami współpracującymi, Obsługa emailowych skrzynek interwencyjnych,Sporządzanie analiz sprzedażowych,Aktualizacja danych w bazie.
Data publikacji: 2021-04-22
Lokalizacja: Strzyżów (podkarpackie)
Pracodawca: STUDIO G.WIKTOR, B.BLAT S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 8, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obłsuga klientów w Plusie i Cyfrowego Polsatu,Obsługa systemu raportowo - sprzedażowego spółki,Wspieranie bieżących działań sprzedażowych,Bieżąca komunikacja z siecią sprzedaży i firmami współpracującymi, Obsługa emailowych skrzynek interwencyjnych,Sporządzanie analiz sprzedażowych,Aktualizacja danych w bazie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzyżów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzyżowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1819
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzyżów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca pod presją
Nazwa pracodawcy: STUDIO G.WIKTOR, B.BLAT S.C.
danePracodawcy_nip: 8181688397
danePracodawcy_regon: 180467675
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie
Adres pracodawcy:
Rynek 8, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: strzyżowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1819
Gmina pracodawcy: Strzyżów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Strzyżów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0975010
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.04.2021
Data dodania oferty pracy: 22.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e68475b36896239c2fc34dd7445ba28c
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW GŁÓWNIE z TERYTORIUM EUROPY WSCHODNIEJ, PRZEPROWADZANIE ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, DOBÓR I KWALIFIKOWANIE OSÓB DO ZATRUDNIENIA, PILOTOWANIE PRZYJAZDU I ZAKWATEROWANIA NOWEGO PRACOWNIKA, KOORDYNACJA PROCESU ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWÓW, KONTAKT Z NOWOZATRUDNIONYMI PRACOWNIKAMI OBCOJĘZYCZNYMI
ESTE MARCIN MAJ - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekrerariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu
'ADECCO POLAND' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Budowanie strategii/koncepcji sprzedażowej - pozyskiwanie nowych klientów dla systemów ERP.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad oprogramowaniem maszyn i urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych, instalacja aktualizacji oprogramowania, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych, instalacja aktualizacji oprogramowania, szkolenie polskich pracowników, utrzymanie kontaktu ze specjalistami w Japonii.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie rejestru wszczętych spraw sądowych i komorniczych,2. Redagowanie pism procesowych,3. Niedopuszczenie do przedawnienia należności,4. Współpraca z Działem Radców Prawnych w zakresie dochodzonych należności, 5. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw sądowych i komorniczych,6. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w zakresie dokonywanych opłat sądowych i komorniczych,7. Kompletowanie dokumentów niezbędnych w celu podjęcia windykacji sądowej lub egzekucji komorniczej,8. Rozliczanie poniesionych przez Uniwersytet kosztów sądowych i komorniczych,9. Przedkładanie, do podjęcia decyzji władzom Uniwersytetu dokumentów związanych z dochodzonymi należnościami,10. Współpraca z wewnętrznymi jednostkami Uniwersytetu w zakresie powierzonych obowiązków.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo lub administracja, 2. Staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność redagowania pism procesowych i urzędowych,4. Umiejętność obsługi programów komputerowych Word i Excel w stopniu zapewniającym sprawność i szybkość działania,5. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓ: przewóz materiałów, rzeczy; WYMAGANIA: prawo jazdy kat.CE
Zakład Usługowo- Handlowy Jan Jelonek Lubliniec - 2016-02-10 - Lubliniec (śląskie)
Analiza rynku i ofert konkurencjiTworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmyUdział w targach, wystawach i konferencjachNegocjowanie ofert i umówObsługa reklamacjiPrzygotowanie raportów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Kłodawa (lubuskie)
• przyjmowanie korespondencji kierowanej do dyrektora i jego zastępców oraz przedkładanie jej do dekretacji,• prowadzenie terminarza spotkań dyrektora i jego zastępców oraz zapewnienie obsługi tych spotkań,• organizowanie przyjęć interesantów zgłaszających się w sprawach skarg, wniosków i petycji,• przekazywanie przez ePUAP dokumentów będących w wyłącznej kompetencji dyrektora,• obsługa administracyjno-organizacyjna dyrektora i jego zastępców.Osoby zainteresowane ofertą pracy powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: http://www.zlm.lodz.pl/bip/index.php?rodzic=1991
Zarząd Lokali Miejskich - 2021-04-29 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie faktur kosztowych.Kontrola formalna i rachunkowa otrzymanych dokumentów księgowych.Analiza, weryfikacja, uzgadnianie oraz monitorowanie sald kont księgowych.Analiza zobowiązań pod kątem padatku u źródła.Obsługa finansowa rozliczeń delegacji służbowych, weryfikacja merytoryczna i rachunkowa.Księgowanie i rozliczanie rozliczeń międzyokresowych kosztów.Rozliczanie faktoringu pełnego i niepełnego.Nadzór nad polisami ubezpieczeniowymi.Sporządzanie raportów w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel.
ALMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-19 - Słomniki (małopolskie)
do uzgodnienia
VICTORIA ANNA ROZMUS - 2019-05-20 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, sporządzanie deklaracji ZUS
Biuro Obrachunkowo-Doradcze Ilona Kapczuk - 2018-07-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zapoznaie się z procedurami ORANGE POLSKA,współudział w przygotowywaniu prezentacji,współudział w przygotowywaniu ofert dla klientów,przygotowywanie dokumentacji dla klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Leszno (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny z Klientem Biznesowym,sporządzanie ofert handlowych,aktywna sprzedaż produktów Krajowego Rejestru Długów i Kaczmarski Group,budowanie trwałych relacji z Klientem,realizacja planów sprzedażowych,Praca na czas określony: 33 miesiąceGodzinya pracy 8:00 -: 16:00Kontakt z pracodawcą: k.szyporta (at) krd.pl
Kaczmarski Group sp. j. - 2021-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2019-07-17 - Racibórz (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Bangladeszu, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ORGANIZACJA SESJI ZDJĘCIOWYCH, WSPÓŁPRACA I ZNAJOMOŚĆ RYNKÓW: WŁOSKIEGO, FRANCUSKIEGO, NIEMIECKIEGO ORAZ DOŚWIADCZENIE W PRACY Z TAMTEJSZYMI KLIENTAMI. REPREZENTOWANIE FIRMY NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ. DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY ORAZ PROMOWANIE JEJ NA RYNKACH AZJATYCKICH W SZCZEGÓLNOŚCI W CHINACH, JAPONII, KOREI. OBRÓBKA GRAFICZNA MATERIAŁOW ZDJĘCIOWYCH I WIDEO NA WYSOKIM POZIOMIE, OBSŁUGA PROGRAMÓWGRAFICZNYCH TAKICH JAK LIGHTROOM, PHOTOSHOP, CANVA
kontakt przez PUP - 2021-03-24 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klientów w restauracji, przyniesienie menu, przyjecie zamówienia, przyniesienie dania.
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Stare Babice (mazowieckie)
pozyskiwanie klienta na rynku azjatyckim, rozwój sprzedaży w krajach azjatyckich, realizacja procesów sprzedażowych - projektów, sprzedaż fototapet, obrazów itp.praca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie dotyczącym szeroko pojętego sprzętu IT.2. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie jak wyżej.3. Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami poprzez kontakt bezpośredni i telefoniczny.4. Bieżąca obsługa klientów.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2021-04-06 - Mielec (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przygotowywać dokumentację w sprawie postępowań o dowóz dzieci do jednostek oświatowych,- przygotowywać dokumentację w sprawie postępowań o zakup materiałów i wyposażenia dla CUW i obsługiwanych jednostek oświatowych,- przygotowywać projekty umów zawieranych w wyniku przeprowadzonych postępowań,- przeprowadzać kontrolę merytoryczną faktur,- realizować zadania w ramach projektów unijnych i budżetów obywatelskich,- prowadzić zagadnienia zwiazane z funkcjonowaniem administracyjno- technicznym siedziby CUW KatowiceGodziny pracy: 7:30-15:30.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2020-08-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej; nadzór nad wysyłką paczek; interaktywna obsługa klienta.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2020-01-28 - Rumia (pomorskie)
sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pruszków (mazowieckie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Aktywne pozyskiwanie klientów, prezentowanie usług firmy, udzielanie iformacji.
Firma Usługowo - Handlowa Czesław Krupniak - 2020-01-27 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Specjalista administracji i rekrutacji (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bieruń (śląskie)
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)