SPECJALISTA DS. ŻYWNOŚCI Wrocław oferta pracy Norimp Bako Poland Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w firrmie produkującej ręczne wyroby z marcepanu. Do głównych obowiązków kandydata będzie należał nadzór nad produkcją i stał współpraca z działem produkcji w zakresie norm jakościowych, ilościowych , opracowania produktów. Kontakty z klientami z zagranicy -głównie Szwecja, Włochy, Norwegia. Praca na jedną zmianę w godzinach od 7-15Kontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) norimpbako.comPracodawca zainteresowany jest długofalową współpracą oraz kandydatamki nie tylko z Wrocławia ze względu na możliwość zakwaterowania. Oferta w sali: C,H,G
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Norimp Bako Poland Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyścigowa 56D, 53-012 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w firrmie produkującej ręczne wyroby z marcepanu. Do głównych obowiązków kandydata będzie należał nadzór nad produkcją i stał współpraca z działem produkcji w zakresie norm jakościowych, ilościowych , opracowania produktów. Kontakty z klientami z zagranicy -głównie Szwecja, Włochy, Norwegia. Praca na jedną zmianę w godzinach od 7-15Kontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) norimpbako.comPracodawca zainteresowany jest długofalową współpracą oraz kandydatamki nie tylko z Wrocławia ze względu na możliwość zakwaterowania. Oferta w sali: C,H,G
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier technologii żywności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier technologii żywności
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu żywności lub pokrewne, znajomość norm HACCP, książeczka sanitarna- mile widziana, znajomosć jezyka angielskiego komunikatywna-warunek konieczny.
Nazwa pracodawcy:
Norimp Bako Poland Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Wyścigowa 56D, 53-012 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Wyścigowa
Numer budynku pracodawcy: 56D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier technologii żywności
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2020
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b9e4b708a3d367170ffa7ba28130a39
Podobne oferty pracy
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kontakty telefoniczne i mailowe z klientami zagranicznymi, udział w targach zagranicznych, rozwój exportu, kontrola produkcji exportowej i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, obliczanie wynagrodzeń pracowników etetowych oraz zleceniobiorców, nadzór nad wykonywaniem wymaganych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownków, rozliczenia z ZUS I Urzędem skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, asystowanie przy ewentualnych inspekcjach, obsługa programu kadrowo-płacowego wykorzystywanego przez firmę, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportow finalnych
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, składek zusowskeich, wypełnianie i wysylanie deklaracji , sprawozdania GUS, PFRON, wyliczanie zwolnień lekarskich, podatku, rozliczenie miesieczne kosztów z wynagrodzeń. 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. LelewelaKontakt kandydatów z pracodwcą: kisegowosc (at) wdn.plSala E
Wrocławska Drukarnia Naukowa PAN im.St.Kulczyńskiego Sp.z o.o. - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynacja sprzedaży, zamówienia, rozliczenia, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Chojnice (pomorskie)
Bieżąca administracja sklepu internetowego, aktualizacja i kontrola doboru stanu magazynowanego asortymentu. Monitoring rynku oraz trendów sprzedaży internetowej. Współpraca z partnerami handlowymi i dostawcami.
PROFI SELLER ARKADIUSZ PIOTROWSKI - 2019-04-11 - Chotomów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta indywidualnego; sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie analizy rynku, konkurencji produktowej oraz trendów w branży, zgodnie z profilowaną ofertą; określanie celów marketingowych i monitorowanie wykonania planów sprzedaży; nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb; przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej; kierowanie fazą wyboru rozwiązania przez klienta oraz opracowywanie planu wdrożenia produktu; przygotowywanie, dostarczanie, prezentowanie i negocjowanie oferty końcowej rozwiązania dla klienta; przygotowywanie umów i udział w ich negocjowaniu (określenie okresu opieki posprzedażowej oraz zasad serwisu); nadzorowanie procesu dostarczania produktów, realizacji usług wdrożeniowych, wsparcie podczas indywidualizacji produktu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2019-09-20 - Tarnów (małopolskie)
Staż organizowany przez GUP.Nauka sporządzania programów i kalkulacji wyjazdów zorganizowanych, wyszukiwanie obiektów noclegowych i podwykonawców, nauka obsługi systemów rezerwacyjnych i wyszukiwania w nich ofert, nauka obsługi posprzedażowej, poznawanie narzędzi marketingowych, nauka nadzorowania realizacji imprez turystycznych, nauka rozliczania imprezy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Transport na terenie kraju, powtarzalne trasy. Codzienny pwrót. Pierwszy kontakt telefoniczny.
WOJCIECH MISZTELA - 2019-04-29 - Kamocinek (łódzkie)
pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
kompletowanie zamówień; sprawdzanie stanu magazynu, kontrola odbieranych przesyłek
HERMEX Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Połupin (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
Brak danych
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO Marcin Liszewski - 2018-01-15 - Kłobuck (śląskie)
Obsługa klienta, indywidualne negocjacje, wycena i sprzedaż towaru,
Tempus Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Płock (mazowieckie)
tworzenie i sprzedaż ofert, reklama, kreowanie pomysłów na imprezy okolicznościowe w renomowanej restauracji.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
MIDAS EURO Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa klienta, zamawianie i ekspozycja towaru, nauka obsługi kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Wólka Polanowska (lubelskie)
1. Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych 2. Prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych 3. Tworzenie artykułów oraz materiałów sprzedażowych 4. Wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych 5. Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach promocyjnych 6. Tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań marketingowych 7. Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań. Praca w dynamicznym środowisku.
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Kleszczów (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i opieka nad klientami firmy, realizacja celów biznesowych sprzedaży, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert, prezentacji oraz umów, dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
JERP GROUP Sp. z o.o. Sp. K - 2016-03-04 - Porażyn (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracowników na Ukrainie, przeprowadzanie procesu wyobotu kandydatów , negocjowanie oraz p[odpisywanie umów, kierowanie zespołem pracowników, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W CAŁEJ SZKOLE
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)