SPECJALISTA DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Krążkowy oferta pracy BEST PUR POLYMERS Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie zintegrowanego systemu zarządzania jakością. Wymagana znajomość metodologii FMEA, LEAN MANAGEMENT oraz norm ISO 9001 i 14001. Wymagany kontakt telefonicznym lub e-mail: przemyslaw.goluch (at) bestpur.com.pl
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Krążkowy (wielkopolskie)
Pracodawca: BEST PUR POLYMERS Sp. z o.o. Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-600 Krążkowy 51/E, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie zintegrowanego systemu zarządzania jakością. Wymagana znajomość metodologii FMEA, LEAN MANAGEMENT oraz norm ISO 9001 i 14001. Wymagany kontakt telefonicznym lub e-mail: przemyslaw.goluch (at) bestpur.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 100
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krążkowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Nazwa pracodawcy: BEST PUR POLYMERS Sp. z o.o. Sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-600 Krążkowy 51/E, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagany kontakt telefonicznym lub e-mail: przemyslaw.goluch (at) bestpur.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krążkowy
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja tworzyw sztucznych w formach podstawowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01942a5750c5c7bd28f31531d509aa71
Podobne oferty pracy
OSOBA ZATRUDNIONA BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA NAWIAZANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z UKRAINĄ I ROSJĄ ORAZ ZA NADZOROWANIE PRZEBIEGU TRANSKCJI HANDLOWYCH DO MOMENTU DOSTARCZENIE I ODPRAWIENIA TOWARU W POLSCE.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta ,zakładanie zleceń, robienie kosztorysów.Specjalista obsługi klienta. Praca od 08:00 do 15:00
GOMEX GOMETAL KRZYSZTOF GORYŃSKI - 2020-05-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wykonuje zadania związane ze sprzedażą produktów i usług przez internet, a także zadania związane z rozwijaniem tego kanału sprzedaży. Wykonuje także prace analityczne, może brać udział w przygotowywaniu strategii przedsiębiorstwa w obszarze e-commerce oraz przygotowywać różnorodne analizy sprzedażowe. Powinien monitorować trendy w branży i nieustannie obserwować konkurencję, aby być na bieżąco z pojawiającymi się nowymi rozwiązaniami.
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych, sprawozdawczość GUS, ZUS, SIO, obsługa Gdańskiej Platformy Edukacyjnej.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie agentów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, stosowania się do przepisów BHP, ppoż. oraz przygotowanie dokumentacji. Szacowanie ryzyka zawodowego oraz opracowywanie kart oceny ryzyka dla zadań realizowanych na kontrakcie. Przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zakresu BHP (w tym IBWR, planu BIOZ, instrukcji poszczególnych procesów). Realizacja szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie dokumentacji BHP, ppoż. i Ochrony Środowiska zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi i wymaganiami Spółki. Przygotowanie raportów i statystyk. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udział w postępowaniu powypadkowym zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami. Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.- Mijesce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji (Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Połaniec, Turków).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie w służbach BHP w branży energetycznej bądź pokrewnej. Wymagane kwalifikacje określone dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Znajomość pakietu Microsoft Office, zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji, umiejętność odnajdywania się w stresujących sytuacjach. Wymagana znajomość języka anggieelskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów wydatków, sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie finansowej dokumentacji projektów, sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów finansowych i ich rozliczanie
4system Polska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
prace związane z obsługą pojazdów, prowadzenie dokumentacji związanych z pracą kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PPHU KOLMAX MAREK KOLCZ - 2017-12-18 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Utrzymanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, Białorusi i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zadania:projektowanie i wyklejanie reklam: montaż reklam, okejanie samochodów, i innych pojazdówwycinanie i wyklejanie reklam świetlnych, projektowanie, montaż szyb reklamowych, ubrań gadżetówOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie, przedstawianie ofert klientom, przygotowywanie dokumentacjji służących do zawierania umów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chojna (zachodniopomorskie)
KOORDYNUJE PRACĘ ZWIĄZANĄ Z PRACĄ KIEROWCÓW
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i oznaczanie opakowań do produkcji, monitorowanie stanów opakowań
Bór Sp. z o.o. - 2020-10-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe), umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność, preferowane prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min.1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: poszukiwanie inwestorów, kontakt z kontrahentami / partnerami, organizacja pracy zarządu, delegacje wideo, konferencje. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
Praca w dziale transportu-organizacja transportu i logistyki; współpraca z klientami i kierowcami; zarządzanie zatowarowaniem na magazynie; raportowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Jawczyce (mazowieckie)
Wsparcie kancelarii w planowaniu i organizowaniu bieżących zadań, obsługa toczących się postępowań, obsługa programu do zarządzania kancelarią.
A.JEDLIŃSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-26 - Gdynia (pomorskie)
Weryfikacja dokumentów, sprzedaz z rejestrami faktur VAT, wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych, magazynowych , rozliczenia kasowe,
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-02-17 - Augustów (podlaskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: mechanika i budowa maszyn, minimum 6 miesięcy stażu pracy, czytanie rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach produktów, przygotowanie i prowadzenie akcji telefonicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt emailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Rybnik (śląskie)
- Kontrola pod względem merytorycznym i ich zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa - wywiadów środowiskowych, planów pomocy i projektów uzasadnień decyzji administracyjnych; - udzielanie pomocy w rozwiązywaniu podstawowych problemów życiowych osobom, rodzinom i grupom, które zgłosiły się po pomoc w sposób gwarantujący im zachowanie godności osobistej i poczucie zrozumienia sytuacji życiowej;- prowadzenie nadzoru nad prawidłowością toku postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia prowadzonych przez pracowników socjalnych działu świadczeń;- udzielanie wskazówek pracownikom socjalnym przy ustalaniu planu pomocy poszczególnym osobom i rodzinom;- udzielanie wskazówek pracownikom socjalnym przy opracowywaniu przez nich projektów uzasadnień decyzji administracyjnych; itpPraca w systemie jednozmianowym w Czechowicach-Dziedzicach od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 na umowę na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-09-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby klientów firmy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dla klientów firmy ubiegających się o wsparcie, przygotoywanie analiza, tworzenie modeli biznesowych, budżetów oraz biznesplanów w celu pozyskiwania funduszy, bieżący kontakt z instytucjami wdrażającymi środkiw pomocowe lub inwestorami.
MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kraków (małopolskie)