SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI Wrocław oferta pracy GPM SYSTEMY Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Wynagrodzenie: do 4 600 PLN
Zakres obowiązków: - Tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,- Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikację ryzyk,- Wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp.,- Rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod kątem ich spójności ze standarami, - Utrzymywanie bieżącej dokumentacji projektowanej w zakresie ralizowanych projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: GPM SYSTEMY Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 10, 53-609 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,- Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikację ryzyk,- Wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp.,- Rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod kątem ich spójności ze standarami, - Utrzymywanie bieżącej dokumentacji projektowanej w zakresie ralizowanych projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne, rachunkowe, informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe ekonomiczne, rachunkowe, informatyczne,staż pracy: brak wymagań,umiejętności: biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, biegła znajomość technik internetowych, biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie Excel), kreatywność, umiejętności analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu,duża samodzielność i aktywność w rozwiązywaniu problemów, systematyczność, dokładnośc oraz dobra organizacja pracy, chęć podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy: GPM SYSTEMY Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kiemliczów 9/4, 54-513 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Kiemliczów
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: RP.411-209/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5efc649b784839bda0b891fb7e37f31
Podobne oferty pracy
Odpowiadanie za identyfikowanie potencjalnych klientów krajowych oraz zagranicznych odbiorców towarów handlowych firmy. Planowanie i wdrażanie strategii i promocji produktów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii. Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Komunikowanie się z zagranicznymi dostawcami oraz odbiorcami towarów handlowych firmy. Wyjazdy na Ukrainę w celu pozyskania nowych dostawców oraz odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
nadzór nad procesem sprzeaży w firmie , przygotowywanie zamówień, wysyłka towaru, zwroty reklamacje, przygotowywanie rapartów dla zarządu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów hurtowych, przyjmowanie zamówień, logistyka, przygotowywanie ofert, doświadczenie -co najmniej 2 letnia praca na stanowisku związanym z obsługą klienta
DOMUS CERAMIKA IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP.J.STRZELCE OPOLSKIE - 2016-01-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi, pomoc w organizacji zajęć przedszkolnych.
Żłobek Biedroneczki Filip Markiewicz - 2016-07-25 - Miechów (małopolskie)
- samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych - pozyskiwaniepracowników - budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami -budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów - weryfikacja i selekcjakandydatów, praca w godzinach 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-15 - Opole (opolskie)
Nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentami i wymaganiami klienta, kontrola jakości produktów gotowych, wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzomych danych, współpraca z innymi dzialami firmy.
Wodamex Sp. z o.o. - 2019-10-02 - Brzeziny (mazowieckie)
kompleksowe doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klientów sieci, bieżąca obsługa klientów przychodzących do salonu, aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, realizacja celów oraz priorytetów
TOMASZ GNIŁKA HATTOR - 2017-04-20 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)
pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka niemieckiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2019-12-06 - Opole (opolskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kolno (podlaskie)
wprowadzanie faktur do systemu,wystawianie faktur sprzedażowych,kontrola płatności,windykacja należności,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
bezpośrednia i pośrednia obsługa klientów z Chin i Wietnamu, wysyłka ofert
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świdnica (lubuskie)
obsługa recepcji serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży instalacja i serwis urządzeń fiskalnych,szkolenie klientów w zakresie obsługi urządzeń,obsługa przyjęć, wydań magazynowych.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
1) prowadzenie księgowości budżetowej-dziennik, księgi pomocnicze, zestawienia:obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont pomocniczych, konta wydatków, dochodów, kosztów z podziałem na działy, rozdziały i paragrafy w systemie komputerowym Finanse Optivum , Sigma, Budzet JST, planowanie i realizacja budżetu, jednostek obsługiwanych;2) sporzadzanie sprawozdań budzetowych, sprawozdań GUS, oraz innych w zależności od potrzeb, 3) prowadzenie korespondencji dotyczacej działalności finansowo-księgowej jednostek obsługiwanych,4) dekretowanie dokumentów oraz terminowe księgowanie i regulowanie zobowiązań,5)przygotowanie planów finansowych i sprawozdań bilansowych dla jednostek obsługiwanych w terminach ustalonych przez przepisy prawa budzetowego,6) miesięczna weryfikacja kont księgowych,7) przygotowanie dokumentów do archiwizacji w zakresie spraw okreslonych zakresem czynności.
POWIATOWE CENTRUM USŁUG OŚWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU - 2019-10-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
planowanie potrzeb materiałowych, składanie zamówień na surowce niezbędne w procesie produkcji, obsługa zamówień kosztowych, współpraca z dostawcami, dystrybutorami, podwykonawcami w dziedzinie optymalizacji cen, terminów i jakości dostaw, negocjacja cen, nadzór i koordynacja zadań wykonywanych przez podwykonawców, obsługa reklamacji w zakresie towarów i usług.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-10-31 - Mielec (podkarpackie)
-osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za telefoniczną sprzedaż publikacji branżowych dla klientów biznesowych i sektora publicznego. nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi. podstawowymi obowiązkami jest utrzymanie przyjaznych stosunków z Klientami oraz budowani edobrego wizerunku.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Sopot (pomorskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
kontroler jakości- wykonuje kontrolę i badania zgodnie z funkcjonującymi procedurami i instrukcjami wdrożonego systemu zarządzania jakością, - prowadzi zapisy z badań i kontroli oraz archiwizuje je, - nadaje właściwy status kontroli i badań dla surowców, detali, podzespołów i wyrobu gotowego.
HTL - Strefa S.A. - 2018-08-06 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Sokółka (podlaskie)
wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
NORGPOL Czerwiński SJ - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wyjazdy na tereny Unii Europejskiej.
Log Trans. Staszczak - 2016-01-11 - Głuchołazy (opolskie)
praca wymagająca wytrzymałości fizycznej w zmiennych warunkach atmosferycznych
SAN-EKO ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2018-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płac
MALAN Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)