SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI Rzeszów oferta pracy STOWARZYSZENIE B-4
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Oczekiwania:wykształcenie wyższedoświadczenie w prowadzeniu procedur wyboru wykonawców,znajomość przepisów regulujących zasady realizacji projektów współfinansowanych ze środków wspólnotowych, w tym wytycznych w zakresie kwalifikowalnościumiejętność obsługi Bazy konkurencyjności oraz Systemu SL2014bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązkibardzo dobra znajomość pakietu MS OfficeObowiązki:zarządzanie projektami oraz przygotowywanie dokumentacji projektowejprzygotowanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowejprzygotowanie i obsługa zamówieńprzygotowanie oraz weryfikacja wniosków o płatność
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE B-4
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZAGŁOBY 7 B, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oczekiwania:wykształcenie wyższedoświadczenie w prowadzeniu procedur wyboru wykonawców,znajomość przepisów regulujących zasady realizacji projektów współfinansowanych ze środków wspólnotowych, w tym wytycznych w zakresie kwalifikowalnościumiejętność obsługi Bazy konkurencyjności oraz Systemu SL2014bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązkibardzo dobra znajomość pakietu MS OfficeObowiązki:zarządzanie projektami oraz przygotowywanie dokumentacji projektowejprzygotowanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowejprzygotowanie i obsługa zamówieńprzygotowanie oraz weryfikacja wniosków o płatność
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI UNIJNYMI
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: STOWARZYSZENIE B-4
danePracodawcy_nip: 8131644630
danePracodawcy_regon: 690427764
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ZAGŁOBY 7 B, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: ZAGŁOBY
Numer budynku pracodawcy: 7 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242102
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9024db19aa794d6fc6b275f80cd321a5
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; sprzątanie pomieszczeń; 1/4 etatu; miejsce pracy Gliwice;
BEST CLEAN - SABINA DUDEK, RAFAŁ DUDEK SPÓŁKA CYWILNA - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie klientów chińskich i utrzymywanie z nimi stałych relacji
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Zgierz (łódzkie)
- wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; - wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; - doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; - inne zadania zlecone przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem i umową o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo – księgowym
Miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Media Expert - 2016-12-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-10-05 - Chojnice (pomorskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "INTER-BAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Podstawowe obowiązki:- opiniowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- weryfikacja wykonanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową- sprawdzanie zgodności kosztorysów ofertowych, zlożonych postępowaniach przetargowych przetargowych przez Wykonawców, z przedmiarami robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- zapewnienie wsparcia technicznego koordynatorom zespołów zadaniowych w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słabopradowych - odbiór od wykonawców zakresu prac w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie dostaw. Wykładanie towaru na półki. Praca w godz. 6-14; 14-23 (40 godz./tyg). [Umowa zlecenie] : 1 miesiąc na próbę, po miesiącu umowa o pracę
M-events Milena Białobrzeska - 2018-07-27 - Nadarzyn (mazowieckie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych
CASTOMAX.pl Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Łaziska Górne (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy; pozyskiwanie nowych klientów między innymi z Ukrainy; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami; promowanie działań usprawniających sprzedaż; tworzenie ofert handlowychw języku ukraińskim, negocjowanie i sporządzanie umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Częstochowa (śląskie)
samodzielne składanie mebli, od projektu, poprzez produkcję, do montażu u klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "GIBON" MARCIN DĘBOWSKI - 2016-01-22 - Świętochłowice (śląskie)
Zapoznanie z podstawami prawnymi działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zasadami pracy i funkcjonowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, zapoznanie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną, programami poczty elektronicznej, ePUAP2, programem kadrowym, prowadzenie dokumentacji, bieżące śledzenie przepisow prawnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumentów związanych z czasem pracy, współudział w prowadzeniu sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gostynin (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)
tłumaczenie tekstów marketingowych, produktów, regulaminów z języka polskiego na język rumuński i mołdawski, obsługa telefoniczna i mailowa klienta zagranicznego - udzielanie informacji odnośnie towaru, wysyłki, kosztów, przebiegu transakcji oraz warunków zakupowych, rozwiązywanie problemów związanych z niezrealizowaniem lub opóźnieniem zamówieniazatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślonym praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
BOLF SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2019-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie i zarządzanie projektami; sporządzanie wniosków, aplikacji, ekspertyz do realizacji projektów; opracowywanie kosztorysów, biznes planów, raportów itp.; opracowywanie strategii działań dla firm i samorządów; opracowywanie prezentacji multimedialnych; współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorządem, organizacjami pozarządowymi.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Tarnów (małopolskie)
kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2020-02-07 - Kłoda (wielkopolskie)
Koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakty z współpracującymi firmami (m.in. rozliczanie umów, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji związanej z umowami), organizacja podróży służbowych i przygotowywanie raportów wydatków służbowych (kosztów podróży i innych zestawień), wsparcie administracyjne zespołu w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzedażowych oraz windykacja pzreterminowanych należnosći, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze. Praca na pełen lub pół etatu. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI KLIENTA, SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROWADZENIE CZYNNOŚCI ZAPEWNIAJĄCYCH PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĘ ZADAŃ ORAZ FUNKCJONOWANIE BIURA ORAZ PRODUKCJI, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Opoczno (łódzkie)
Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego. Analizowanie potrzeb i wymagań Klientów. Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów. Doradztwo techniczne dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego, sprzedaż stolarki PCV i aluminium, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-29 - Adamówka (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Łukomie (mazowieckie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-hanlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, znajomość branży tekstylnej i formy zaopatrzenia na rynku tureckim, utrzymanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami, wsperanie działu sprzedaży. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dowolnie wybranych.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Raszyn (mazowieckie)
sporządzanie i przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Milanówek (mazowieckie)