SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI KLUCZOWYCH KLIENTÓW Bytów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w woj. pomorskim oraz ich obsługa, przeprowadzanie wizjii na obiektach, przekazanie sprawozdań z realizowanych projektów
Data publikacji: 2019-10-10
Lokalizacja: Bytów (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w woj. pomorskim oraz ich obsługa, przeprowadzanie wizjii na obiektach, przekazanie sprawozdań z realizowanych projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.10.2019
Data dodania oferty pracy: 10.10.2019
Oferta pracy ważna do: 10.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ee3203b290ca4901867ec1fc5d3046da
Podobne oferty pracy
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
- prowadzenie akt osobowych nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie programu kadrowego, sporządzanie sprawozdań GUS, ankiet Biura Edukacji, SIO
Szkoła Podstawowa Nr 163 im. Batalionu "Zośka" - 2019-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego, kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z instrukcją obsługi i DTR, nadzór nad wykonaniem harmonogramu przeglądów sprzętu i aparatury medycznej. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt, subiekt GT, osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzorowanie robót konserwacyjnych, przygotowywanie materiałów przetargowych, prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych, sporządzanie informacji, sprawozdań, analiz. Kontakt z pracodawcą: poczta (at) kozanow.pl lub 353-80-30.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa KOZANÓW IV" - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie kadr pracowniczych oraz pełnej księgowości firmy
BBC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Chojnica (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w systemie czterozmianowym: 7/8-15/16, 9/10-17/18, 13-21, 14-22
Zdrojowa Hotels Sp. z o. o. - 2018-04-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kontrola jakości wejściowej i wyjściowej
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Kostrzyn (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz poszukującego pracy, obsługa poczty elektronicznej, telefonu, korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientami, perzygotowanie wysyłek handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Radzionków (śląskie)
analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków na zadania z zakresu efektywności energetycznej w ramach funduszy zewnetrznych w tym krajowych i UE, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych na zadania z zakresu efektywności energetycznej, przygotowywanie audytów energetycznych, przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów z zakresu efektywności energetycznej, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynujacymi podział środków z UE i krajowych, monitorowanie realizacji zadań z zakresu efektywności energetycznej finansowanych z funduszy UE i krajowych oraz ocena ich wykonania, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z realizacją powierzonych zadań. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług w zakresie odpowiedzialności działu zgodnie z założonym planem sprzedaży oraz udział w działaniach promocyjnych,sprządzanie raportów,przekazywanie wytycznych zleceń do działu realizacji, kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami, motywacja do pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Miękinia (dolnośląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-04 - Lubin (dolnośląskie)
- praca na budowie, - prowadzenie dokumentacji budowy (w tym również sporządzanie dokumentacji powykonawczej), - sporządzanie rozliczeń na budowie (harmonogram, sprzedaże),- nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu,- współpraca z Inwestorem,- raportowanie postępu prac na budowie.
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)
do uzgodnienia
"MAREK WŁOCH I S-KA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Kontrola zgodności opakowań w j. ukraińskim i w j. rosyjskim z kartami charakterystyki, kontrola poprawności użycia etykiet na kartony zbiorcze dla odbiorców ze Wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)
KONTAKT I POROZUMIEWANIE SIĘ Z LUDŹMI W SPRAWACH DOT. SPRZEDAŻY TOWARU (JĘZYK WIETMAŃSKI, CHIŃSKI), POSZUKIWANIE POTENCJALNYCH NABYWCÓW I ZBYWCÓW, POSZUKIWANIE OFERT DLA PRACODAWCYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, KONTAKT Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA WIETNAMSKIEGO I CHIŃSKIEGO NA POZIOMIE MIN. DOBRYMMIEJSCE PRACY NA TERENIE SZCZECINA
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie dokumentacji ppoż, przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, prowadzenie bieżących spraw administracyjno-finansowych, współpraca z działem księgowości (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce- Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Brodowice (dolnośląskie)
planowanie oraz kalkulacja imprez okolicznościowych, organizowanie oprawy muzycznej
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
aktywne poszukiwanie klientów kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysłyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników, wsparcie pracowników w zakresie błędnych artykułów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż etykiet
ADMARK STĘŻEWSKI MICHAŁ - 2017-04-18 - Gniewkówiec (kujawsko-pomorskie)