SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT OCGRONY PRZECIWPOWODZIOWEJ W DORZECZU ODRY I WISŁY Szczecin oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT OCGRONY PRZECIWPOWODZIOWEJ W DORZECZU ODRY I WISŁY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: ZAWATRY W OGŁOSZENIU OPUBLIKOWANYM NA STRONIE WWW.WODY.GOV.PLhttps://www.wody.gov.pl/o-wodach-polskich/praca/1103-specjalista-ds-zamowien-publicznych-w-jednostce-realizujacej-project-ochrony-przeciwpowodziowej-w-dorzeczu-odry-i-wisly-jrp-opdow-szczecin
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAWATRY W OGŁOSZENIU OPUBLIKOWANYM NA STRONIE WWW.WODY.GOV.PLhttps://www.wody.gov.pl/o-wodach-polskich/praca/1103-specjalista-ds-zamowien-publicznych-w-jednostce-realizujacej-project-ochrony-przeciwpowodziowej-w-dorzeczu-odry-i-wisly-jrp-opdow-szczecin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: DO UZGODNIENIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W JEDNOSTCE REALIZUJĄCEJ PROJEKT OCGRONY PRZECIWPOWODZIOWEJ W DORZECZU ODRY I WISŁY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ
danePracodawcy_nip: 5272825616
danePracodawcy_regon: 368302575
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
TAMA POMORZAŃSKA 13 A, 70-030 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv za pośrednictwem strony www.wody.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - cv za pośrednictwem strony www.wody.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: TAMA POMORZAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 13 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 05.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00b6f7321ca5345951257e60ec2f2fe5
Podobne oferty pracy
DBANIE O ODPOWIEDNIĄ EKSPOZYCJĘ TOWARÓW W SKLEPIKU FILHARMONII ORAZ W WITRYNACH, DBANIE O ESTETYKĘ I WYGLĄD SKLEPU, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW W SKLEPIE I KASIE FILHARMONII W WYZNACZONYCH GODZINACH, OBSLUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO (DRUKOWANIE PARAGONÓW I RAPORTÓW), SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ZA POMOCĄ PRZENOŚNEJ KASY FISKALNEJ POZA SIEDZIBĄ FILHARMONII PRZY OKAZJI KONCERTÓW LUB WYDARZEŃ ODBYWAJĄCYCH SIĘ POZA SIEDZIBĄ, ROZLICZANIE SIĘ Z UTARGU (GOTÓWKOWEGO I BEZGOTÓWKOWEGO), SPRZEDAŻ BILETÓW W KASIE FILHARMONII W WYZNACZONYCH GODZINACH, DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY W SKLEPIE, PROWADZENIE EWIDENCJI CAŁOŚCIOWEJ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W SKLEPIE I KASIE FILHARMONII, DBANIE O DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW W KASIE I SKLEPIE FILHARMONII, PROWADZENIE EWIDENCJI WYDAŃ NA POTRZEBY PROMOCYJNE FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE WYDAŃ PRODUKTÓW NA POTRZEBY PROMOCYJNE FILHARMONII, DBANIE O PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE PACZEK, NA KTÓRE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE W SKLEPIE INTERNETOWYM, PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W PUNKTACH PARTNERSKICH FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DLA PUNKTÓW PARTNERSKICH, FAKTUROWANIE PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W PUNKTACH PARTNERSKICH, PROWADZENIE EWIDENCJI STANU MAGAZYNOWEGO MAGAZYNU PRODUKTÓW FILHARMONII, DOKONYWANIE REGULARNYCH INWENTARYZACJI PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W KASIE I SKLEPIE FILHARMONII, DBANIE O PORZĄDEK W MAGAZYNIE PRODUKTÓWWYNAGRODZENIE: 2.500,00 ZŁ- WYNAGRODZENIE ZASADN., 10%-50% PREMII UZNANIOWEJ MIESIĘCZNIE BRUTTO, NAGRODA KWARTALNA-UZNANIOWA WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE O PROFILU HANDLOWYM, ZNAJOMOŚĆ ZASAD OBSŁUGI KLIENTA, UCZCIWOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SPRAWNA OBSŁUGA PROGRAMU MS OFFICE, DUŻY STOPIEŃ SAMODZIELNOŚCI, MIN. 2-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA, DOBRA LUB BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO
FILHARMONIA IM.MIECZYSŁAWA KARŁOWICZA W SZCZECINIE - 2018-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych.Konsultacje u klientów. Praca w godz. 8.00-17.00 od poniedziałku do piątku.
AUTOLOGIST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
organizacja, planowanie, kontrola pracy, pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu i eksportu towarów, współpraca z agencjami celnymi i spedycjami, praca na terenie Polski, Ukrainy i Unii Europejskiej
Przedsiębiorstwo Handlowe "WEGA" Robert Karbownik - 2016-11-22 - Sosnowiec (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w multiagencji ubezpieczeniowej – praca biurowa (nie akwizycja).Praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem w biurze, doradztwie w zakresie oferowanych produktów oraz aktywnej sprzedaży.
"Sequra CU Partner" Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-09-23 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw biurowych na terenie zakładu, na którym będą wykonywane prace. Kontrola przestrzegania przez pracowników przepisów BHP. Sporządzanie dokumentacji z zakresu BHP niezbędnej na budowie. Wykonywanie pracy w delegacji.
iPME sp. zo.o. sp.k. - 2019-10-03 - Dychów (lubuskie)
prowadzenie sekretariatu,sporządzanie pism,pomoc księgowej,odbieranie i wysyłanie korespondencji
METAL-PLUS BARBARA BIELIŃSKA - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjno-kadrowych, prowadzenie sekretariatu. Godziny pracy do uzgodnienia. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz z aktualną klauzulą na adres e-mail: a.gadomski (at) interia.pl z dopiskiem w temacie : Specjalista ds. administracyjno-kadrowych.
PROFAB International Sp. z o. o. - 2019-11-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Radomsko (łódzkie)
w/g potrzeb
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o. o. - 2017-01-16 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
prace w magazynie, wydawanie towarów, wyjazd do klienta
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Legnica (dolnośląskie)
Konsultacja z kontrahentami, wspieranie działu sprzedaży, penetracja rynku w celu uzyskania nowych kontrahenów, negocjaja cen przy zakupie odpowiedniego towaru, wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, wprowadzeie i kierowanie wizerunku firmy oraz produktów. Wykształcenie min. średnie, obsługa kasy fiskalnej, zachowanie umejętnego analitycznego myślenia, duża samodzielość i odpowiedzialność za prace. Łatwość nawiązywania kontaktów, organizacja pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
Zakres obowiązków:• obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK,• dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY W SŁAWKOWIE - 2020-01-10 - Sławków (śląskie)
Nadzór nad jakością produktów.
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Wadowice (małopolskie)
ochrona obiektu
"CLAR SYSTEM" S.A. - 2016-07-06 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, przygotowanie dokumentacji do wywyłki towaru (faktury, dokumenty celne)
ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Jakubów (mazowieckie)
naprawa samochodów i masyn budowlano - drogowych
ZYKO-DRÓG SP.Z O.O. - 2018-08-17 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Koordynowanie gospodarki finansowej prowadzonej przez pracowników Wydziału. Sprawdzanie dokumentów finansowych opracowywanych przez pracowników Wydziału pod kątem zgodności z przepisami oraz planem finansowym. Koordynowanie czynności realizowanych przez pracowników Wydziału w zakresie planowania zamówień publicznych oraz opracowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi. Opracowywanie planów i sprawozdań finansowych. Opracowywanie planu zamówień publicznych WZ oraz wniosków o jego zmianę. Inicjowanie i prowadzenie procesu przeklasyfikowania i wybrakowania zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątku Szkoły.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy lub wyższe i co najmniej roczny staż pracy. Umiejętności: analizowania, planowania, organizowania, komunikowania. Preferowane doświadczenie w prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
obsługa koparki
Tomasz Kęska " TRANSTOM " - 2019-06-24 - Dobrosławów (lubelskie)
Nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie klientów na terenie Ukrainy, obsługa klientów z terenu Ukrainy w tym tłumaczenie umów i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Knurów (śląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Skopanie (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, dbałość o wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z klientami. Udzielanie fachowych porad oraz odpowiedzi na pytania i potrzeby klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień klientów. Kontakt z pracodawcą: tel. 17 851-66-77, adres e-mail: praca2 (at) meble.pl
MEBLE .PL S.A - 2015-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
http://rzeszow.po.gov.pl/prokuratura/oferty-pracy/aktualne/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-specjalisty-ds-plac-w-wydziale-vii-budzetowo-administracyjnym-prokuratury-okregowej-w-rzeszowie/
PROKURATURA OKRĘGOWA W RZESZOWIE - 2019-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- rejestrowanie reklamacji w systemie,- kompletowanie dokumentacji reklamacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
prace budowlane
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA GAWLIŚ GAWLIK PATRYK - 2018-02-08 - Kępa Kujawska (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa przy wprowadzaniu danych do systemu komputerowego
OTTO WORK FORCE POLSKA Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Koninko (wielkopolskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)