SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/STARSZY REFERENT Balice oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi. Przygotowanie dokumentów dot. postępowania o udzielenie zamówień publicznych. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o zamówienia publiczne.Miejsce wykonywania pracy: Kraków-Balice.Wynagrodzenie 2700zł + 6% premia uznaniowa.
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Balice (małopolskie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Medweckiego 10, 32-083 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi. Przygotowanie dokumentów dot. postępowania o udzielenie zamówień publicznych. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o zamówienia publiczne.Miejsce wykonywania pracy: Kraków-Balice.Wynagrodzenie 2700zł + 6% premia uznaniowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/STARSZY REFERENT
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie - wymagane trzy lata doświadczenia zawodowego; wykształcenie wyższe - mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi,
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 24.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d169cdd28e1727889390db01ce10ef33
Podobne oferty pracy
Prowadzenie tłumaczeń na miejscu u klienta, zatrudnianie nowych pracowników z Ukrainy, ścisła współpraca z działem prawnym oraz urzędami - dbanie o legalność pobytu i pracy pracowników, przygotowywanie raportów dla klientów, poszukiwanie miejsc noclegowych dla pracowników.
Gerendis Apo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa - 2018-09-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-analiza danych na potrzeby Działu SEO - pozycjonowania stron Klientów w wynikach Google,-koordynowanie procesów technicznej obsługi Klientów w zakresie usług SEO
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesów rekrutacji pracowników z krajów Europy Wschodniej. Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi agencjami pracy i pośrednikami. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-17.
INVENT PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ich zaspokojenie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta-obsługa klientów-fakturowanie-obsługa sprzedaży internetowej (art. medyczne i farmaceutyczne)
CON FUEGO KATARZYNA KOŚCIELNIAK - 2015-12-18 - Czarna (podkarpackie)
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
pozyskiwanie nowych dostawców i klientów na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza i monitoring płatności finansowej, prognozowanie zapotrzebowania w zakresie środków pieniężnych, zarządzanie ryzykiem, raportowanie
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji na badania wstępne pracowników oraz związanej z podjeciem pracy. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami
DOMOBUD SP. Z O.O. - 2018-12-14 - Gdynia (pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-04-12 - Tczew (pomorskie)
opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-11-15 - Kopienica (śląskie)
Poszukiwanie pracowników ze Wschodu: Ukraina, Białorus, Mołdawia. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
WORK SERVICE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2016-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów -Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami -Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami -Przyjmowanie i rejestracjazgłoszeń, reklamacji i zapytań od Klientów -Nadzór nad sprawnymfunkcjonowaniem biura. Praca w godz. 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2017-06-09 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja instrumentów rynku pracy, w tym w szczególności: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie i rozliczanie złożonych wniosków.2. Opiniowanie złożonych wniosków pod względem formalno-prawnym.3. Przygotowywanie decyzji administracyjnych i innych wymaganych dokumentów.4. Prowadzenie rejestru wniosków oraz decyzji.Okres zatrudnienia:od: 01.07.2016 r. do: 30.12.2016 r.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
POWIATOWY URZĄD PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-06-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w Zespole Szkół Technicznych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH IM. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA W BIAŁYMSTOKU - 2018-04-06 - Białystok (podlaskie)
Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Kucharz
Firma Usługowo-Handlowa "La Bella" Katarzyna Winiarska-Rzepa - 2019-03-07 - Tarnów (małopolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń, praca biurowa związana ze sprzedaż(zawieranie umów ubezpieczeń) obsługa zawartcyh ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)