SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gdynia oferta pracy Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienie publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienie publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Posiadanie wiedzy teoretycznej z zakresu przepisów Prawo zamówień publicznych, co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zam. publicz. tworzenie i edytowanie dokumentów tekstowych, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, umiejętność określania priorytetów i działania pod presją czasu, umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
danePracodawcy_nip: 5862076216
danePracodawcy_regon: 192634129
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
A. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: A. Hryniewickiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.06.2020
Oferta pracy ważna do: 29.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dfa8f0ce9a90778315528bff0274a5f9
Podobne oferty pracy
Koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem pojazdów
FEBER Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Sieradz (łódzkie)
handel materiałami budowlanymi
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2015-12-23 - Chojnice (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań (dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACA BIUROWA, ZATRUDNIENIE PRACOWNIKÓW, KOORDYNOWANIE, PROWADZENIE DOKUMENTÓW PRACOWNICZYCH, ZŁOŻENIE WNIOSKU ZWIĄZANYCH Z LEGALIZACJĄ POBYTU I PRACY CUDZOZIEMCÓW,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, ASERTYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE C2, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W MOWIE NA POZIOMIE C2, W PIŚMIE NA POZIOMIE C1, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE B2, 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA W GODZINACH 09.00-17.00
GOLDMINE WORK CENTRE SP. Z O.O. - 2019-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-12-17 - Bełchatów (łódzkie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Exportu będzie odpowiedzialna za obsługę klienta włoskojęzycznego. W tym kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem, przygotowywanie zapytań ofertowych, obsługa zamówień, przygotowywanie i nadzorowanie planów transportowych oraz bieżących płatności.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-03-25 - Gnojnik (małopolskie)
Realizacja zamówień, kontakt z klientami, tworzenie dokumentacji sprzedażowej
"CERAMIKA - KOŃSKIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-28 - Końskie (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 18 września 2019 r.
Poczta Polska S.A. - 2019-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa programu Płatnik, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-08-04 - Poznań (wielkopolskie)
Dbanie o relacje z klientami, kontrola i monitoring realizacji zamówień zagranicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lisków (wielkopolskie)
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, obsługa klienta, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż posadzek. Komunikacja e-mailowa. Pomoc w aministracji, sprawdzanie zleceń, wysyl;ka materiałów marketingowych.Zatrudnienie min. 1 rok.Miejsce pracy: ul. Tarnogajska, Wrocław.Sala G
ABS SKATER SP.Z.O.O. - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie wydatków oraz szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-09-20 - Sulęcin (lubuskie)
organizacja szkoleń, obsługa szkoleń, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Chorzów (śląskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Obsługa finansowa w zakresie wynagrodzeń pracowników, składek ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, obsługa programu PŁATNIK.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, min. 2 lata doświadczenia, obsługa komputera, programu PŁATNIK.
ELEKTROMET Zakłady Metalowe Spółdzielnia Pracy Jarosław - 2017-08-07 - Jarosław (podkarpackie)
wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego,wykonywanie prac biurowychPraca w godz. 8-16
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie raportów z kontroli BHP, opracowywanie ryzyka zawodowego, opracowywanie dokumentów z zakresu BHP, przygotowywanie instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydział ubrań oraz środków ochrony indywidualnej, praca w godzinach 08:00-16:00, wynagrodzenie 2000zł brutto do negocjacji, CV oraz list motywacyjny przesyłać na adres e-mail: t.patola (at) pup.opole.pl
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
- kontakt z klientem zagranicznym- zwiększenie sprzedaży u stałych klientów- poszukiwanie nowych klientów- wprowadzanie nowych produktów- umacnianie wizerunku firmy na rynku- realizacja planów sprzedaży- wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych- wprowadzanie nowych opakowań produktów- przygotowanie ofert akcyjnych- przygotowanie corocznej wystawy Ambiente
MOPEX HIS PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-04-06 - Pokój (opolskie)
Bieżąca obsługa dotychczasowych klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc przy pracach slusarskich
SFG TOMASZ ZUB SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-04 - Olkusz (małopolskie)
renowacja i zmiana tapicerki mebli tapicerowanych, praca w godz.9-16
Zakład Usługowo-handlowy "Florian" - 2018-03-05 - Domecko (opolskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Tworzenie dokumentacji związanej z obowiązującymi przepisami BHP.Sprawdzanie warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP. Prowadzenie postępowań powypadkowych, analiz zdarzeń potencjalnie wypadkowych, ocena ryzyka na danym stanowisku pracy. Profilaktyka BHP.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-03-07 - Czudec (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie; doświadczenie mile widziane; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert, profil na fb, negocjacje i marketing w sieci, przygotowywanie reklam; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Gliwice (śląskie)
Oferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę / umowa zlecenie/ kontrakt- szkolenia- motywacyjny system wynagradzania- Oferty z CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres export (at) aku.plInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2020-05-18 - Zajączkowo (pomorskie)
Obsługa klientów firmy, Dysponowanie materiałów produkcyjnych,Sprzedaż wyrobów gotowych, Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej, Koordynowanie i nadzór spraw związanych z realizacją prowadzonych zleceń produkcyjnych. Praca w godz 07:00-15:00
Farbyka Aparatury i Urządzeń FAMET S.A. - 2016-07-20 - Opole (opolskie)