STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ Wrocław oferta pracy Poczta Polska S.A.

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 18 września 2019 r.

Data publikacji: 2019-09-11

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Awicenny 21, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 18 września 2019 r.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: liczarz

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Liczarz

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie średnie, 2) staż pracy nie jest wymagany, 3) umiejętność-specjalność: umiejętność rozpoznawania fałszywych znaków pieniężnych,sprawnośći fizyczna i manualna,umiejętność pracy pod presją czasu,odpowiedzialnośći, spostrzegawczość, dokładność,biegła obsługa komputera - pakiet MS Office, gotowość do pracy w porze nocnej

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Awicenny 21, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Awicenny

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy: RP.411-278/08

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: liczarz

Data dodania oferty pracy: 12.09.2019

Oferta pracy ważna do: 18.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d0eb08f1156114d4bdf0ff02acc68a4

Podobne oferty pracy

OPERATOR BIOGAZOWNI - od 2 800 PLN

Obsługa biogazowni. Naprawa i konserwacja elementów. Obsługa ładowarki. Przyjęcia dostaw. Przygotowanie substratów. Badania reaktora.
,,EKOGAZ,, Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Góra (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY/ STAŻ - 997,4 PLN

dokonywanie konserwacji, drobnych napraw i remontów
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łaziska (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 100 PLN

Pomoc przy:- bieżącej pracy administracyjno-biurowej w Urzędzie Stanu Cywilnego- pomoc w redagowaniu pism- pomoc przy obsłudze urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego- wprowadzaniu danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

EKSPEDIENT WYPOŻYCZALNI - od 1 850 PLN

obsługa wypozyczalni samochiodów osobowych, obsługa lawety, obsługa klientów wypozyczalni, doworzenie samochodów od i do klienta, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (UL. ŚWIĘTOKRZYSKA) - od 2 350 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska S.A. - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

ŚLUSARZ - od 3 200 PLN

NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU METALOWEGO ,SPAWANIE
BROWAR WITNICA S.A. - 2018-08-09 - Witnica (lubuskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 300 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczenień społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE INTERNETOWYM- KASJER - od 2 500 PLN

Prowadzenie sklepu intgernetowego, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Krosno (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI URZĘDU - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 250 PLN

Wykształcenie: zawodowe; ks.sanepidu- mile widziana; zakres obowiązków: praca w kuchni związana z przygotowaniem posiłków dla uczniów, wydawanie obiadów oraz prace porządkowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Króla Jana III Sobieskiego - 2019-02-28 - Gliwice (śląskie)

KOORDYNATOR DS. TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

Kontakt z odbiorcmi zagranicznymi w aspektach technicznych, telefoniczne lub mailowe doradztwo techniczne, obsługa zapytań technicznych, doradztwo, nadzór nad dokumentacją techniczną.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Częstochowa (śląskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

Florysta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Leżajsk (podkarpackie)

INSTRUKTOR FITNESS - od 2 500 PLN

prowadzenie instruktażu treningowego, sprawowanie opieki nad osobami objętymi indywidualnym programem zajęć
CARPE DIEM Sp. c. Stanisława Juraszek, Edyta Gizler - 2018-03-26 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA D/S ANALIZ I ROZLICZEŃ - od 3 500 PLN

sporządzanie analiz, kalkulacje kosztów wytworzenia produktów, ofertowanie produktów, wynagrodzenie zasadnicze + premia
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Karpicko (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI - od 4 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9435
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-06-02 - Gostyń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH - od 2 100 PLN

1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VAT.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy wt. - pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30. Wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto.
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-03 - Potęgowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-05-26 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH - od 2 450 PLN

-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-10-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (BUDOWNICTWO LUB BRANŻE POKREWNE) - od 2 000 PLN

wykonywanie projektów budowlanych w branży instalacyjnej, budowlanej lub pokrewnych
Przeds.Produkcyjno Usługowo Handlowe INSTAL-ROGRA - 2017-07-24 - Cieszyn (śląskie)

KUCHARZ - POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Praca w godzinach 10-22.
JM Jakub Mrowca - 2018-04-25 - Rytro (małopolskie)

MAGAZYNIER WYDANIA TOWARU - 2 800 - 3 000 PLN

Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym; kompletacja towaru; miejsce pracy: Gliwice-Kleszczów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)

LABORANT-FOTOGRAF - 997,4 PLN

Obsługa programu Photoshop. Wykonywanie zdjęć do dokumentów. Obsługa Minilab Noritsu. Obsługa klientów i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACJI PRZEWOZÓW (NR DO/ON/30/2019) - od 3 500 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-30-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Rozpoznawanie potrzeb przewozowych w komunikacji tramwajowej.2. Analiza wniosków dotyczących komunikacji tramwajowej, uzgodnienia zmian rozkładów jazdy.3. Przygotowywanie projektów rozkładów jazdy i dokumentacji z tym związanej.4. Analiza i weryfikacja tras linii oraz lokalizacji przystanków.5. Nadzór nad oprogramowaniem służącym do projektowania rozkładów jazdy.6. Przygotowywanie i realizacja zadań związanych z obsługą modułów Śląskiej Karty UsługPublicznych w zakresie systemu przewozowego.7. Gromadzenie i aktualizowanie bazy taboru tramwajowego.8. Zapewnienie ciągłości komunikacji w przewozach tramwajowych w przypadku zmian organizacji ruchu, remontów infrastruktury itp.9. Prowadzenie korespondencji z zakresu obowiązków pracownika.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek (specjalizacja) transport lub pokrewny.Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Znajomość przepisów z zakresu transportu osób, w tym szczególnie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, prawa o czasie pracy kierowców, a ponadto znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej.3. Umiejętność dobrej obsługi programów komputerowych (aplikacje biurowe typu: Word, Excel, Access lub mBase, PowerPoint).4. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i pod presją czasu.5. Umiejętność analizy i formułowania wniosków.6. Wysoka kultura osobista, komunikatywność.7. Odpowiedzialność za wykonywane czynności.8. Znajomość układu komunikacyjnego trakcji tramwajowej w aglomeracji katowickiej.9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych (wg ustawy o transporcie drogowym).2. Znajomość programu BusMan firmy AGC lub innej aplikacji do tworzenia rozkładów jazdy.3. Zdolność analitycznego myślenia.4. Odporność na stres.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)

MURARZ-KIEROWCA - od 2 200 PLN

Zaopatrzenie budowy. Rozwożenie pracowników na budowie. Prace murarskie na budowie.
HANSAPLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Sopot (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI MAJĄTKOWEJ, INWESTYCYJNEJ I ZAANGAŻOWANIA ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat