SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSOWANIA Myjomice oferta pracy Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSOWANIA
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za powierzone czynności (zamówienia i kosztorysy). Wymagane umiejętności negocjacyjne, solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych czynnościach służbowych oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wymagana b. dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA oraz programu do projektowania, obsługi plotera, ksera, skanera i urządzeń biurowych.CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Data publikacji: 2019-04-29
Lokalizacja: Myjomice (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-600 Myjomice 17/C, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za powierzone czynności (zamówienia i kosztorysy). Wymagane umiejętności negocjacyjne, solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych czynnościach służbowych oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wymagana b. dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA oraz programu do projektowania, obsługi plotera, ksera, skanera i urządzeń biurowych.CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myjomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-600 Myjomice 17c, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Atrakcyjne wynagrodzenie i bardzo dobre warunki pracy.CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myjomice
Numer budynku pracodawcy: 17c
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.04.2019
Data dodania oferty pracy: 29.04.2019
Oferta pracy ważna do: 29.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fad8f1e5f8940f538615fb5f249611e6
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów,aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,budowanie długofalowych relacji z klientami,telefoniczne kontakty przychodzące i wychodzące;przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych ,prowadzenie negocjacji handlowych,kontrola i analiza przebiegu transakcji,budowanie bazy klientów,osiąganie założonych celów sprzedażowych,raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych,stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych,kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta,spotkania biznesowa z klientami,mailing.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomocnicze prace budowlane, montażowe, remontowe, ciesielskie, prace porządkow na budowie, praca na wysokości pow. 3 m
RICO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąconego podatku od dochodów osobistych pracowników, terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA, sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność, przygotowywanie sprawozdań GUS, terminowe rozliczanie refundacji części wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenie społeczne osób niepełnosprawnych ze środków PFRON, sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji PFRON, obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac. Pierwsza umowa na okres próbny z wynagrodzeniem 2 500 zł brutto miesięcznie, a następnie po okresie próbnym na czas nieokreślony z wynagrodzeniem 3 700 zł brutto miesięcznie.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy prowadzenierozmów kwalifikacyjnych przygotowywanie ofert, ogłoszeń iaplikacji utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami praceadministracyjne dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca od 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
pełne kadry
IBIZA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-10 - Gubin (lubuskie)
Specjalista ds. turystyki (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
- przygotowanie i administracja stron interentowych- obsługa marektingu internetowego (SEO) i kanałów Social Media- przygotowywanie szablonów pod aukcje internetowe- pomoc w obsłudze sprzedaży internetowej- opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży- tworzenie grafik pod wizualizację
Effect Centrum Osłon S.C. Michał Mitko, Ewa Mitko - 2017-06-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
SPRAWDZANIE, PRZYJMOWANIE TOWARU W MAGAZYNIE, PRZYGOTOWYWANIE WYSYŁEK, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH, PRACE BIUROWE ITP.
BDI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Straszęcin (podkarpackie)
Rozwój nowych oraz optymalizacja istniejących opakowań, Przygotowywanie dokumentacji technicznej, rysunków technicznych z uwzglednieniem wymagań jakościowych, możliwości produkcyjnych, Opracowywanie danych logistycznych, przeprowadzanie prob produkcyjnych oraz testów transportowych, Współpraca z Dz.marketingu i Dz.Zaopatrzenia, Dz.technicznym i Wydziałami Produkcyjnymi ws.wyboru koncepcji opakowań, Weryfikacja wpływu opakowań na środowisko
NESTLE Polska S.A. O\Kalisz - 2015-12-21 - Kalisz (wielkopolskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-05-02 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Prowadzenie biura, wystawianie i przyjmopwanie faktur, praca na programie SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Publicznym Gimnazjum nr 16 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów i uslug bankowych Klientom Detalicznym. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami. Monitorowanie zakresu koprzystania przez Klientów z usług oferowanych przez bank. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział w Kamieniu Pomorskim - 2018-03-27 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i skłądanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji, min. rok doświadczenia; do wynagordzenia + premia uznaniowa
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-02-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)
współpraca z agencjami marketingowymi, reprezentowanie firmy na różnych wydarzeniach (spotkania biznesowe, konferencje, wystawy, gale medialne), pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych, pracodawca zapewnia narzędzie do pracy (laptop, telefon komórkowy) oraz możliwość ciągłej nauki i rozwoju
HOME ZONE GROUP Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona i dozór powierzonego mienia - obiekt przemysłowy
"GWARANT" AGENCJA OCHRONY SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych Oddziału Regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówień publicznych, sporządzanie SIWZ i uzgadnianie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robótbudowlanych na potrzeby Oddziału Regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. tys. euro.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tympraca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszającychsię na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-11-13 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA BIUROWA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, REKRUTACJA, TŁUMACZENIA, PROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI I KLIENTAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, REKLAMA, PROGRAM POWER POINT, DOŚWIADCZENIE W HR MIN. 10 LAT, KOMUNIKATYWNY J. ROSYJSKI, UKRAIŃSKI W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH 08:00-16:00
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie kontrahentów, - pozyskiwanie zmówień,- kontakt z klientem.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-10-12 - Mońki (podlaskie)
PLANOWANIE, KOORDYNACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH WEWNĄTRZ ORGANIZACJI; KOORDYNACJA PROCESÓW ZAOPATRZENIA, PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI; UTRZYMYWANIE I KONTROLOWANIE POZIOMU ZAPASÓW; NADZOROWANIE I SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI LOGISTYCZNEJ, umowa na czas określony na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)