SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. SP/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. SP/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. SP/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego, dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/RO/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Utrzymanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych, przygotowywanie posiłków przy użyciu wszystkich artykułów spożywczych wydanych do kuchni, dbanie o najwyższą jakość i smak przygotowywanych posiłków, porcjowanie i wydawanie posiłków.
Hanna Elżbieta Borkowska Wersal Siedlecki - 2017-01-27 - Grabianów (mazowieckie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalenj, sprzedaż usług oferowanych przez spółkę, udzielanie inforacji klientowi o produktach i usługach.Dwie zmiany 5:30-14:30-23:20, umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw przed i po sprzedażowych, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-09-14 - Kaszczor (wielkopolskie)
praca przy pilnowaniu osób i mnienia , praca w godzinach nocnych
SKAREM SP. ZO.O. - 2016-06-08 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
Kontakt z klientem, tworzenie ofert, udział w spotkaniach z klientem, nadzorowanie wysyłki
DAGMARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-15 - Jasło (podkarpackie)
planowanie i monitorowanie procesu kontroli jakości wytwarzanego oprogramowania, projektowanie przypadków testowych oraz weryfikowanie stopnia pokrycia wymagań testami, kontrolowanie wskaźników mierzących poziom realizacji zadań, dobieranie technik i narzędzi testowania adekwatnie do modelu wytwarzania oprogramowania, analiza danych, raportowanie i archiwizacja wyników pomiarów w j. rosyjskim oraz angielskim, opracowywanie dokumentów w języku rosyjskim oraz angielskim na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie i edycja ofert
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami
Analiza rynku i zachowań konsumenckich
Tworzenie portali internetowych
Zarządzanie systemami pozycjonowania
Tworzenie i analiza baz danych
GAVIS sp. z o.o. - 2019-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, realizacja założonych celów sprzedażowych, koordynowanie prac działu sprzedaży i transportu
Tadeusz Frej PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" - 2018-12-06 - Oświęcim (małopolskie)
Koordynowanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami firmy w zakresie ofertowania, przyjmowania zamówień i nadzorowania nad ich realizacją.Pozyskiwanie nowychklientów i budowanie z nimi trwałych relacji, aktywnych udział w targach branżowych w kraju i za granicą, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
realizowanie strategii marketingowej, dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta biznesowego, tłumaczenie umów i innych dokumentów, rozmowy z kontrahentami, prezentacja oferty handlowej firmy, opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych, wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez Dyrektora Sprzedaży, raportowanie zrealizowancyh działań
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-09-07 - Tarnów (małopolskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad dokumentacją, koordynowanie działań przedsiębiorstwa, wdrażanie systemów zarządzania
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Tychy (śląskie)
Analizy mikrobiologiczne, badania czystosci powietrza, wymazów, powierzchni.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-03-02 - Zelów (łódzkie)
Zgodnie z umową.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-22 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Usług. GRAFF M. Dolecki WAŁCZ - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
P.H. DOBIS SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Trzciana (podkarpackie)
- prowadzenie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich, - ustanawianie i znoszenie obwodów rybackich- analiza stanu formalno – prawnego wód powierzchniowych, - wydawanie zaświadczeń do konkursów ofert - prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym – rejestry, ewidencje, opracowywanie pisemnych odpowiedzi dla interesantów- wyjazdy terenowe w celu wykonywania kontroli wypełniania przez użytkowników rybackich obowiązków zapisanych w umowach użytkowania (np.zarybienia
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE - 2016-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analiza rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego oraz ofert konkurencji, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych z kontrahentami pochodzącymi z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie baz informacji, wprowadzanie danych i zakładanie kartotek pozyskanych klientów, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie surowca mięsnego i warzywnego do produkcji wyrobów gotowych, formowanie półproduktów mięsnych, pieczenie, smażenie, gotowanie, sprzątanie po produckji spożywczej, inne zadania zlecone przez pracodawcę
Work Effect Tomasz Matynia - 2018-11-29 - Śmigiel (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe informatyka/programowanie lub wykształcenie wyższe i certyfikaty potwierdzające umiejętności z zakresu z zakresu języków programowania (HTML, CSS, itp.); umiejętność programowania i sprzedaży internetowej; prawo jazdy kat. B; 2 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka rosyjskiego; znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym średnio zaawansowanym. Zakres obowiązków: obsługa komputera w stopniu zaawansowanym, stworzenie i administracja strony internetowej/sklepu internetowego, stworzenie CRM, obsługa serwera internetowego, obsługa poczty elektronicznej, analizowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-01-30 - Tczew (pomorskie)
montowanie elementów sprzętu oświetleniowego
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Blachownia (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-10 - Warszawa (pomorskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Czerniewice (łódzkie)