SPECJALISTA DS. MARKETINGU Szczecin oferta pracy GAVIS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: ##wynagrodzenie##
Zakres obowiązków: Tworzenie i edycja ofert Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami Analiza rynku i zachowań konsumenckich Tworzenie portali internetowych Zarządzanie systemami pozycjonowania Tworzenie i analiza baz danych
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GAVIS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tkacka 19/405, 70-556 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie i edycja ofert Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami Analiza rynku i zachowań konsumenckich Tworzenie portali internetowych Zarządzanie systemami pozycjonowania Tworzenie i analiza baz danych
Forma zatrudnienia: Praktyka absolwencka
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 25
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Inny
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Data zakończenia pracy: 14.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: GAVIS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
Spasowskiego 1/27, 75-451 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: gavis.pl
Ulica pracodawcy: Spasowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Typ oferowanej pracy: (praktyka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie doświadczenia w obszarze Tworzenie i edycja ofert Zdobycie doświadczenia w obszarze Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami Zdobycie doświadczenia w obszarze Analiza rynku i zachowań konsumenckich Zdobycie doświadczenia w obszarze Tworzenie portali internetowych Zdobycie doświadczenia w obszarze Zarządzanie systemami pozycjonowania Zdobycie doświadczenia w obszarze Tworzenie i analiza baz danych
pozostaleDane_potwierdzenieWiedzy:
Zaświadczenie, ew. dodatkowe certyfikaty i zaświadczenia w zakresie odbytych szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2019
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Praktyka
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzenia technicznymi w należytym stanie technicznym; nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków; przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie danych do systemu informatycznego obsługującego ruch taksówek, planowanie pracy kierowców.
TAXI PLUS WEJHEROWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Wejherowo (pomorskie)
Prowadzenie spraw i dokumantacji kadrowo-płacowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, uporządkowanie dokumentacji do ZUS, GUS,US, PFRON, Urzą Statystyczny.Sporządzanie raportów i analiz dotyczących administracji kadrowo-płacowej oraz inne prace zlecone.
"BRZOZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Kotlin (wielkopolskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DORZECZE ŁEBY - 2017-08-08 - Łeba (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
- prace związane z wykańczaniem budynków: kładzenie tynków, płytek, gładzi, paneli z wykorzystaniem wskazanych maszyn i metod
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie: około 168 godzin w miesiącuzatrudnieni na 1-1,5 roku
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MEGA" M. PESZKO - 2016-06-09 - Głubczyce (opolskie)
Docieplanie ścian i ościeżnic płytami styropianowymi, wykonywanie bonii i pilastrów elewacyjnych, nakładanie tynków elewacyjnych
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa "BUDGLIM" Stanisław Przybyło - 2016-11-25 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; stosowanie przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2018-04-04 - Lublin (lubelskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Kontakt i obsługa klienta indywidualnego, obsługa telefoniczna kontrahentów. Wystawianie faktur w programie SUBIEKT.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kęty (małopolskie)
koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu
POLIMERC Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Dobczyce (małopolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chmielno (pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH (FAKTURY, LISTY WYPŁAT, WYCIĄGI BANKOWE, INNE) WPROWADZANIE DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO (BUDŻET GROSZKÓW), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, SPORZĄDZANIE TABELI AMORTYZACYJNEJ, OGÓLNA WIEDZA Z ZAKRESU KADR I PŁAC.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Izabelin (mazowieckie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Chocznia (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy; bieżące informowanie Dyrektora Oddziału Regionalnego o stwierdzonych zagrożeniach w Oddziale i podległych placówkach, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoiczności i przyczyn wypadków przy pracy; prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służby bhp; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie instruktażu ogólego w ramach szkolenia wstępnego bhp, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymilub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; uczestnczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w OR KRUS w Poznaniu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Dbałość o PR organizacji, pozyskiwanie funduszy na działalność stowarzyszenia, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursów.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
rozdawanie ulotek reklamowych przechodniom
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Chełm (lubelskie)
kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA ŁADOWARKI
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowa Sól (lubuskie)
Wykształcenie średnie; mile widziana praktyka w obsłudze klienta;podstawowa znajomość jęz. angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa klienta, realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, podstawowa obsługa strony internetowej; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
MANOM IZABELA BULIK - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)