SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Wejherowo oferta pracy TAXI PLUS WEJHEROWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie danych do systemu informatycznego obsługującego ruch taksówek, planowanie pracy kierowców.
Data publikacji: 2019-01-03
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: TAXI PLUS WEJHEROWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie danych do systemu informatycznego obsługującego ruch taksówek, planowanie pracy kierowców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
odporność na stres, umiejętność szybkiego uczenia się obowiązków, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
TAXI PLUS WEJHEROWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 344
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 17.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE wymagane. Mile widziane doświadczenie zawodowe w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.krzyminska (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub rolnicze, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejetność obsługi pakietu OFFICE, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Rozliczanie zakupu i sprzedaży nawozów. Koordynowanie procesu ewidencji i rozliczeń z dostawcami i Klientam, tworzenie odpowiednich dokumentów oraz kontrola terminowych rozliczeń; Kontrola przepływu towarów oraz stanów magazynowych zgodnie z ewidencją magazynową i księgową, ewidencja faktur kosztowych.
"OSADKOWSKI" Spółka Akcyjna - 2016-03-25 - Strzelin (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; zakres obowiązków: obowiązki lekarza w oddziale noworodków i wcześniaków, pełnienie dyżurów medycznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
SZPITAL W KNUROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2017-04-13 - Knurów (śląskie)
prace biurowe związane z rozliczaniem do celów podatkowych i ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
ROZPOZNANIE I ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW ORAZ USTALENIE ICH HIERARCHII, PROWADZENIE BADAŃ, GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWYCH O BRANŻY, KONTAKT Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH RYNKÓW ZBYTU I ODBIORCÓW
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Łebieniec (pomorskie)
Rozpisanie zleceń programów wg zaznaczonych receptur. Zamykanie zleceń procedur produkcyjno i informatycznych na bieżąco, informowanie przełożonego o wszystkich nieścisłościach, sporządzanie zestawień służących do rozliczania kierunków rozbioru.
ZM Peklimar Sp. z o.o., Sp., K., - 2017-10-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie do systemu rezerwacji i rozliczanie biur podróży, wystawianie faktur, raporty dobowe, sporządzanie miesięcznych zestawień sprzedaży. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Marine Hotel w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace biurowe oraz kadrowe
Rafpol Pałka Spółka Jawna - 2017-11-28 - Krzeszowice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta w j. niemieckim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Kierowca
"HYDROSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Brzeszcze (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-06-21 - Marciszów (dolnośląskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kluczbork (opolskie)
Pozyskiwanie klienta na szkolenia z zakresu negocjacji. w krajach Azji Południowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu,. Europy, Afryki i krajów Azji.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Czarny Las (mazowieckie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych
"MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W PIEKARACH ŚLĄSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ, REMONTAMI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-12-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Zarządzanie dokumentacją księgową, kontrola dokumentów, dekretacja i rozliczanie dokumentów, przygotowywanie danych do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)
Rozliczanie agentów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy). Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporzadzanie umów cywilno prawnych (dzieło, zlecenie) dla zleceniobiorców. Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego dla osób fizycznych, rozliczanie umów, sporządzanie i rozliczanie wszelkiej dokumentacji dot. pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Łódź (łódzkie)
staż w Prywatnym Gabinecie Specjalistycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
budowa i montaż instalacji
SPAWTECH - Jan Małolepszy - 2018-07-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów, rozmowy w języku arabskim. Rozwiązyanie problemów przesyłanych przez klienta również w języku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łódź (łódzkie)