SPECJALISTA DS. WSPARCIA OPERACYJNEGO Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA OPERACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: PROCESOWANIE ZAPYTAŃ OD UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMÓW ZAKUPOWYCH I FINANSOWYCH, GŁÓWNIE W J. JAPOŃSKIM. DOSTARCZANIE ROZWIĄZAŃ DLA PROBLEMÓW ZGŁASZANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW. BLISKA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁAMI IT, ACCOUNTS PAYABLE, MASTER DATA. AKTYWNA PRACA NAD POPRAWĄ I OPTYMALIZACJĄ PROCESU, ZGŁASZANIE SUGESTII USPRAWNIEŃ SYSTEMOWYCH. UTRZYMYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI. WSPIERANIE PROJEKTÓW Z OBSZARU ODPOWIEDZIALNOŚCI. OPIEKA ORAZ STAŁY KONTAKT Z KLIENTAMI RYNKU JAPOŃSKIEGO.Praca w godzinach 09:00-17:00Przewidywany okres zatrudnienia do 31.08.2021 r.
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROCESOWANIE ZAPYTAŃ OD UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMÓW ZAKUPOWYCH I FINANSOWYCH, GŁÓWNIE W J. JAPOŃSKIM. DOSTARCZANIE ROZWIĄZAŃ DLA PROBLEMÓW ZGŁASZANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW. BLISKA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁAMI IT, ACCOUNTS PAYABLE, MASTER DATA. AKTYWNA PRACA NAD POPRAWĄ I OPTYMALIZACJĄ PROCESU, ZGŁASZANIE SUGESTII USPRAWNIEŃ SYSTEMOWYCH. UTRZYMYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI. WSPIERANIE PROJEKTÓW Z OBSZARU ODPOWIEDZIALNOŚCI. OPIEKA ORAZ STAŁY KONTAKT Z KLIENTAMI RYNKU JAPOŃSKIEGO.Praca w godzinach 09:00-17:00Przewidywany okres zatrudnienia do 31.08.2021 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA OPERACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
japoński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1559f624160ad68d26cf493e797f1f11
Podobne oferty pracy
dosatarczanie towaru do działów handlowych
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)
Fryzjer/ StylistaFryzjee: damski, męski, dziecięcy.Stylista kobiet i mężczyzn.Umowa na czas określony. Praca na pół etatu wg. grafiku, dyspozycyjność do pracy w godzinach 09.30-21.30.Przewidywany okres zatrudnienia: minimum rok.
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
BJ FARM Sp. z o. o. - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Współpraca z kierownikiem sklepu, zarządzanie personelem, dbałość o zatowarowanie sklepu. Zgłoszenia osobiste pod adresem: Pabianice, ul. Grota Roweckiego 24.
MILA S.A. - 2018-06-07 - Pabianice (łódzkie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
prace związane z montażem elementów konstrukcji stalowych, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie ofert handlowych, wykonywanie kalkulacji, prowadzenie negocjacji i rozmow handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz rozszerzanie aktywnych kontraktów, ścicła współpraca z innymi działami firmy
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2017-09-13 - Składowice (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Kotlin (wielkopolskie)
Praca na stanowisku rzeczoznawcy - wyceny.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie danych do listy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie, archiwizowanie dokumentów płacowych, rozliczenie ZUS i podatków, współpraca z dyrektorem, gówną księgową, kierownikiem gospodarczym.
Szkoła Podstawowa NR 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Siedlcach - 2019-05-07 - Siedlce (mazowieckie)
analiza dokumentacji projektowej, wysyłanie zamówień ofertowych, analiza ofert wykonawców i podwykonawców, przygotowywanie kosztorysów ofertowych w oparciu o zgromadzone dokumenty: oferty, wyceny, dokumentację projektową, opracowywanie dokumentacji podwykonawczej
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Pułtusk (mazowieckie)
Wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur, zakładanie klientów w systemie, zakładanie produktów w systemie.
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Elżbietów (mazowieckie)
obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, wykonywanie analiz statystycznych, przeprowadzanie badań oraz kontroli półproduktów oraz wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jasło (podkarpackie)
realizacja zamówień, prowadzenie i nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Małomice (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe ochrona środowiska, gospodarka wodna; doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; zakres obowiązków: obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, należnościami za korzystanie ze śródlądowych dróg wodnych i odcinków oraz urządzeń wodnych stanowiących własność Skarbu Państwa, usytuowanych na śródlądowych wodach powierzchniowych, wystawianie i przekazywanie informacji, wydawanie decyzji w sprawach opłat za usługi wodne, rozpatrywanie reklamacji dot. opłat za usługi wodne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-02-03 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie specjalistycznych zabiegów na stopy (pedicure kosmetyczny i leczniczy) oraz podstawowych zabiegów kosmetycznych, dbanie o wysoką jakość świadczonych usług oraz czystość na stanowisku pracy1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)
organizacja i planowanie procesu produkcji, przygotowywanie planów rowoju produkcji na poszczególnych liniach produkcyjnych, analiza kosztów procesu produkcyjnego, analiza wydajności osiągnięć, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii, przygotowywanie danych do budżetu, przygotowywanie raportów w języku japońskim
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Gliwice (śląskie)
propozycje poprawy procesu i metod pracy; wdrażanie standardów przy współpracy ze specjalistami ds. ciągłego rozwoju; weryfikacja dokumentacji na linii; rozwój i motywowanie brygadzistów i ich zespołów; selekcja najlepszych członków zespołów; szkolenia i koordynacja szkolenia brygadzistów i ich zespołów (JIM); tłumaczenie szkoleń, dokumentacji produkcyjnej itp. na język ukraiński; bieżące wsparcie w jęz. ukraińskim dla prac. produkcji; posługiwanie się sprawnymi narzędziami i urządzeniami; dbałość o bezpieczeństwo (okulary ochronne, odzież); zgłaszanie zagrożeń; szkolenie pracowników na st. pracy, postępowanie zgodnie z instrukcjami i procedurami;
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gliwice (śląskie)
kontrolowanie jakości wykonywanego wyrobu z dokumentacją technicznąocena zgodności z zamówieniem klienta,zgodności kształtu wymogów,warunków technicznych,oraz jakości zastosowanego materiału
ORION Sp.zo.o. - 2016-08-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy,- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.Wysokość wynagrodzenia do negocjacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Daniel Gajewski - 2018-06-28 - Wołów (dolnośląskie)
prowadzenie i archiwizowanie pełnej dokumentacji kadrowo- płacowej weryfikacja dokumentów potrzebnych do zatrudniania, trwania i zakończenia stosunku pracy i umowy cywilno-prawnej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych; samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy; monitorowanie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy, nadzór nad terminowością badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie spraw związanych z funduszem socjalnym; rozliczanie delegacji służbowych; sporządzanie i składanie deklaracji rozliczeniowych w zakresie: - podatku dochodowego osób fizycznych, - ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, funduszu pracy i innych wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, - PFRON.Wystawianie zaświadczeń zgodnie z przepisami prawa; bieżące udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadr i płac; reprezentowanie pracodawcy przed ZUS, US, GUS, PFRONi Inspekcją Pracy;
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale zamówień publicznych, organizacja szkoleń, tworzenie dokumentacji przetargowej na szkolenia, przeprowadzanie postepowań przetargowych, weryfikacja opusów przedmiotu zamówienia oraz zapisów udziału w postepowaniu, kontakt z instytucjami biorącymi udział w postepowaniu, poszukiwanie wykonawców szkoleń, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp.z o.o. - 2020-02-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Koordynacja oraz realizacja procesów z obszaru naliczania wynagrodzeń, sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej; rozliczanie czasu pracy pracowników; sporządzanie dokumentacji na potrzeby instytucji zewnętrznych; przygotowywanie raportów dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia.
GRUPA PRODUCENTÓW ROZSAD KRASOŃ SP. Z O.O. - 2020-10-27 - Piaski (łódzkie)
1.Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów2.Nadzór nad opracowaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej3.Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac4.Udział w koordynacji realizacji inwestycji5.Nadzór nad realizacją prac podwykonawców- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Polkowice, Olsztyn, Łaziska Górne, Częstochowa (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania)- Wynagrodzenie: od 5000 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wyższe techniczne (kierunek energetyczny lub pokrewny). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle, mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy. Wymagana znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. technologicznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)
WSZYSTKO DO UZGODNIENIA NA ROZMOWIE
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ''COMSTAL - 2017-06-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności, prowadzenie samochodu dostawczego
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)