SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA (J. SŁOWACKI LUB J. SŁOWEŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA (J. SŁOWACKI LUB J. SŁOWEŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 9 999 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 999 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA (J. SŁOWACKI LUB J. SŁOWEŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 999 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość języka słowackiego lub słoweńskiego (poziom C1/C2) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu Ms Office; wysoka komunikatywność oraz rozwinięte zdolności interpersonalne; dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane. Zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV/GSM/AGD) I linia wsparcia; udzielanie pomocy w zakresie obsłudze sprzętu; kierowanie do serwisów, wyszukiwanie adresów najbliższych serwisów, wysyłanie instrukcji obsługi itp. administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od pon. do pt. w godz. 9-17; umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia (do ustalenia); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy (bogaty system benefitów obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne, bonusy dla najlepszych pracowników, imprezy firmowe i projektowe); dofinansowanie do relokacji dla osób spoza Warszawy; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurze; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy. Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SLOW/TECH/MOK
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 20.07.2017
Oferta pracy ważna do: 11.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik gospodarczy
Euro-Hotel-Restauracja Korzeb Józef - 2017-07-17 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta (nie akwizycja), sporządzanie raportów, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami firmy
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Grójec (mazowieckie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy, zarządzanie procesem technologicznym wylęgu drobiu.
DROSED SUROWIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Kalisz (wielkopolskie)
kierowca międzynarodowy kat. B
GID-TRANS SP. Z O.O. SP.K - 2016-08-10 - Kościan (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Osiek (małopolskie)
- Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem, - Odbiór ilościowo-jakościowy, - Opracowywanie dokumentacji zakupowej, - Kontrola obiegu materiałów, - Wspólpraca z innymi działami w firmie, - Współpraca z dostawcami w zakresie zamówień, terminów dostaw, reklamacji. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 505 415 748, ruszel.yoojin (at) gmail.com
YOO-JIN IMS POLAND SP. Z O.O. - 2019-02-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obróbka skrawianiem elementów metalowych obłsuga maszyn sterowanych numerycznie
KERM PLUS Sp.z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2018-10-26 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Przedbórz (łódzkie)
Umieszczanie ofert produktowych w sklepie internetowym, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur vat, paragonów) monitorowanie realizacji zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Lublin (lubelskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanienowych klientów. zaangażowanie i samodzielność kreatywność zdolnośćszybkiego uczenia się i podejmowania decyzji
LOTKO DUO Sp..z o.o - 2017-03-28 - Kotórz Mały (opolskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2018-08-22 - Bucz (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp. Jawna - 2017-03-27 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa budowy: zamawianie materiałów budowlanych, prowadzenie stanów magazynowych, logistyka materiałów, prowadzenie rozliczeń kosztowych faktur zakupu, wystawianie dokumentów wz, kontakt z dostawcami, kontakt z kierownikami budowy w sprawie zapotrzebowania na materiał, sprawdzanie dokumentów wz z fakturami zakupu itp. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-18.00 w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzór i rozbudowa funkcjonalności systemu Comarch XL
kontakt przez OHP - 2016-09-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
praca zmianowa przy rozbiorze i pakowaniu drobiu
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-29 - Ujazdówek (mazowieckie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-02-23 - Tczew (pomorskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2017-10-13 - Linowiec (pomorskie)
jw
FILIAGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczny kontakt z klientem, meilowy kontakt z klientami, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, analiza danych marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Instalacja, konfiguracja, administracja bazami danych Sybase ASE, Replication Server, monitorowanie efektywności działania baz danych, rozwiązywanie problemów z zakresu technologii Sybase ASE, Replication Server, wdrażanie skryptów Unix/Linux, wykonywanie kopii baz i przywracanie danych, kontrola i optymalizacja działania bazy danych Sybase ASE.Praca w godz. 9.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Aksinterier - 2016-02-25 - Litwa (Litwa)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2019-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, STAŻ PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)