SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ Siemianowice Śląskie oferta pracy ubezpieczenia saw agata kiersten
Stanowisko: SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie - praca biurowa. Możliwa praca na pełen etat lub na 1/2 etatu. Praca w godzinach 9.00-17.00. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: ubezpieczenia saw agata kiersten
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Majcherczyka-Zdana 2, 41-106 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie - praca biurowa. Możliwa praca na pełen etat lub na 1/2 etatu. Praca w godzinach 9.00-17.00. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2474
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Agent ubezpieczeniowy (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ubezpieczenia saw agata kiersten
danePracodawcy_nip: 6341136471
danePracodawcy_regon: 240877958
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Tadeusza Majcherczyka-Zdana 2, 41-106 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: dzwonić od poniedziałku do piątku, Godziny : 9.00-17.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
danePracodawcy_kodPowiatu: 2474
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943150
Ulica pracodawcy: Tadeusza Majcherczyka-Zdana
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332101
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82c02f6b28842b60dcd8c6d906958ca2
Podobne oferty pracy
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-06-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych w obszarze stanowisk:inżynier elektronik
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Radom (mazowieckie)
Wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego, wykonywanie prac biurowych.
Bixen Sp. z o. o. - 2019-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych;- Potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej;- Prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych;- Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych. Praca w godz.: 8:30-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 5 lat.
WORKWIDE SP. Z O.O. - 2020-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaz art. spożywczo-przemysłowych
FIRMA "IDA" CHUDEK-KISIOŁEK IWONA - 2018-10-10 - Radomsko (łódzkie)
hydroizolacja budynków
KAISER ONE Sp. z o. o. - 2017-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej;Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2018-08-30 - Białystok (podlaskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku nepalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; 3 lata doświadczenia zawodowego; mile widzina znajomość programu Comarch Optima; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów w języku niemieckiem, sporządzanie ofert. podpisywanie umów.
"BENIMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
w/g stanowiska
SPED-TRANS JAN BŁOŃSKI I PAWEŁ BŁOŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta z zakresu kredytów i ubezpieczeń.E-mail: biuro (at) mirecka-kubas.pl
Multiagencja Małgorzata Mirecka-Kubas - 2018-01-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
organizowanie i koordynowanie prac administracji, sporządzanie zarządzeń, regulaninów, instrukcji, koordynowanie spraw projektów unijnych, uzyskiwanie pozwoleń, decyzji od organów państwowych, sprawy remontowe, umowy dzierżawy, sporzadzanie planu finansowo-rzeczowego
Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk - 2018-02-27 - Popielno (warmińsko-mazurskie)
Fryzjer damsko - męski. Praca na początek na umowę zlecenie, docelowo umowa o pracę. Praca na 1/2 etatu na dwie zmiany. Miejsce wykonywania pracy Zabrze Biskupice.
GABRIELA BODEK SKLEP WIELOBRANŻOWY / SALON FRYZJERSKI - 2016-04-21 - Zabrze (śląskie)
jw.
ART-IN Batula Anatoliy - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz osób w transporcie zbiorowym na trasach do 50 km
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. - 2018-04-04 - Chojnice (pomorskie)
jw.
ZPR MEDIA S.A. - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie w czystości pomieszczeń konsumenckich, sali i bufetu, obsługa klientów, komputera, kasy fiskalnej, urządzeń płatniczych, sporządzanie faktur, zamówień, zbieranie naczyń od klientów, wydawanie dań
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klienta zagranicznego. Obsługa komputera. Wypełnianie wniosków. Doradztwo z zakresu zatrudnienia i legalizacji pobytu cudzoziemców. Udzielnie informacji o obowiązkach i prawach cudzoziemców.- Znajomość języka angielskiego, ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do komunikowania się i obsługi obcokrajowców: udzielanie ogólnych informacji dot. możliwości i sposobów legalizacji pobytu cudzoziemców w Polsce; udzielanie informacji o wymaganych dokumentach do legalizacji pobytu; pomoc przy wypełnianiu wniosków; informowanie o prawach i obowiązkach cudzoziemców.- Praca 6 godzin dziennie na trzy zmiany w godzinach: 7:30-18:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Katowice (śląskie)
Monitorowanie i nadzorowanie zmian w regulacjach prawnych związanych z ochroną środowiska; koordynacja i realizacja wymagań ustawowych dot. ochrony środowiska; współpraca w zakresie ochrony środowiska z administracją publiczną i firmami zewnętrznymi; kontrola gospodarki odpadami w celu zgodności z wymogami prawnymi; przygotowywanie dokumentacji, zestawień, raportów i analiz z zakresu ochrony środowiska dla jednośtek wewnętrznych oraz instytucji zewnętrznych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez aktywny udział w organizowanych przez Spółkę akcjach edukacyjnych
PROWOD SP. Z O. O. - 2020-03-02 - Opole (opolskie)
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowychBudowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.:- opracowanie i prowadzenie kampanii marketingowych- tworzenie materiałów marketingowych: ulotki, katalogi, materiały POS itp.- nadzór i aktualizacja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gorlice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Import-Eksport Michał Sawron - 2016-01-05 - Lubsko (lubuskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Poszukiwanie klientów, budowanie sieci dystrybucji, dostawa części.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Złotowo (pomorskie)
nauczanie przedmiotów z zakresu automatyki i mechatroniki w technikum i szkole branżowej I stopnia
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH - 2019-11-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
Organizacja szkoleń zgodnie z opracowanym programem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, sprzedaż, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-05-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)