SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH WOD-KAN Krotoszyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH WOD-KAN
Wynagrodzenie: od 3 070 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie kierunkowe - inżynieria środowiskowa. Praca na podobnym stanowisku - staż min. 3 lata. Podstawowa znajomość zasad projektu, wydawanie zgód na realizację sieci i przyłączy wod-kan, podstawowa znajomość procesu inwentaryzacji, znajomość czytania podkładów geodezyjnych, projektów technicznych, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomośc obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, AUTOCAD Dodatkowe informacje : znajomość zagadnień hydrauliki i eksploatacji sieci i przyłączy wod- kan, biegła znajomośc przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan. Ogólny zakres obowiązków: określanie war. do projektu i budowy infrastruktury wod-kan,tworzenie planów inwestycyjnych, analiza danych eksploatacyjnych oraz udział w opracowaniu koncepcji rozwoju systemu wodociągowego i kanalizacyjnego.
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie kierunkowe - inżynieria środowiskowa. Praca na podobnym stanowisku - staż min. 3 lata. Podstawowa znajomość zasad projektu, wydawanie zgód na realizację sieci i przyłączy wod-kan, podstawowa znajomość procesu inwentaryzacji, znajomość czytania podkładów geodezyjnych, projektów technicznych, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomośc obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, AUTOCAD Dodatkowe informacje : znajomość zagadnień hydrauliki i eksploatacji sieci i przyłączy wod- kan, biegła znajomośc przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan. Ogólny zakres obowiązków: określanie war. do projektu i budowy infrastruktury wod-kan,tworzenie planów inwestycyjnych, analiza danych eksploatacyjnych oraz udział w opracowaniu koncepcji rozwoju systemu wodociągowego i kanalizacyjnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 070 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH WOD-KAN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 070 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv i podanie złożyć w siedzibie firmy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Rawicka
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33954241cb70155edf89ae42bda6a80a
Podobne oferty pracy
Tworzenie strategii działań naukowych podejmownaych przez Muzeum Dokumentacji i Upowszechniania;prowadzenie i koordynacja działalności naukowo-badawczej i popularno-naukowej związanej m.in. z organizacją konferencji naukowych, debat publicznych i spotkań, a także prac redakcyjnych w ramach realizowanych projektów wydawniczych;gromadzenie napływajacych do Muzeum świadectw w ramach kwerend i spotkań oraz ich opracowywanie i ewidencjonowanie w formie analogowej i cyfrowej;prowadzenie badań i publikacja ich wyników;udział w konferencjach naukowo-dydaktycznych i spotkaniach popularyzujących działalność badawczą i dokumentacyjną Muzeum;Wspólpraca z instytucjami i placówkami naukowymi, badawczymi, dydaktycznymi w kraju i za granicą;opracowywanie i realizacja projektów w zakresie naukowym,opracowywanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po eskplozji;wspólpraca przy organizowaniu wydarzeń w zakresie merytorycznym.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2020-02-06 - Markowa (podkarpackie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•ORGANIZACJA ODBIORÓW I DOSTAW TOWARÓW,•PLANOWANIE PRACY I WYZNACZANIE ZADAŃ KIEROWCOM,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW,•KONTROLA FAKTUR ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI TRANSPORTOWYCH,•NADZÓR NAD AKTUALNOŚCIĄ I WAŻNOŚCIĄ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ,•BIEŻĄCA REALIZACJA LOGISTYCZNA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH NADZÓR.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH TRANSPORTU DROGOWEGO,•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE
MEBLE.PL SA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (pomorskie)
Obsługa bieżących Kontrahentów zagranicznych Firmy, budowanie dobrych relacji z Kontrahentami Firmy, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień eksportowych.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
- Zadania wykonywane na stanowisku: kompleksowe prowadzenie zagadnień z zakresu administracji budynkiem, prowadzenie Biura Obsługi, obsługa kasy fiskalnej,sporządzanie umów cywilno-prawnych, obsługa korespondencji przychodzącej (m.in. ePUAP), przygotowywanie protokołów i sprawozdań.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Samodzielne stanowisko; System motywacyjny (premie i nagrody roczne); Świadczenia urlopowe.- Godziny pracy: 2 razy w tygodniu: 8:00-14:00, 3 razy w tygodniu 12:00-18:00.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2019-10-14 - Katowice (śląskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu/eksportu materiałów- współpraca z dostawcami i klientami firmy- przyjmowanie dostaw, ewidencjonowanie dostaw
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Żory (śląskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
przestrzeganie zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska w działalności zawodowej; zbieranie informacji o rynku; planowanie organizacji badań rynkowych; opracowywanie metodologii i narzędzi do analizy i badania rynku; określanie grupy docelowej oraz segmentacja rynku; realizowanie badań rynkowych; prowadzenie analizy ilościowej i jakościowej z wykorzystaniem programów komputerowych; monitorowanie i ocena efektywności realizowanych działańzwiązanych z analizą rynku; opracowywanie rekomendacji na podstawie zebranych danych i ichanalizy; opracowywanie raportów i prezentacji wyników analizy;wyznaczanie trendów rynkowych, opracowanie dokumentów w językach : polski, rosyjski, angielski
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie zużycia i kosztów centralnego ogrzewania,centralnej ciepłej i zimnej wody użytkowej a w szczególności: prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów centralnego ogrzewania,zimnej i ciepłej wody użytkowej, analiza zużycia wody w oparciu o dane przekazane przez podmiot zobowiązany do dokonywania odczytów liczników lub z otrzymywanych faktur z MPWiK, sprawdzanie i ewidencjonowanie faktur za zużytą energię cieplną pod kątem zgodności ze stanem faktycznym, przyjmowanie zgłoszeń od członków Spółdzielni oraz udzielanie informacji w przedmiotowym zakresie,prowadzenie własnej ewidencji urządzeń pomiarowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2019-09-18 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - rozliczanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie umów i deklaracji (ZUS, US, GUS, PFRON),- naliczanie wynagrodzeń,- wykonywanie zestawień kadrowo-płacowych,- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, współpraca z dyrekcją użytkownika
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•przygotowanie sprawozdań z działalności naukowej Wydziału•prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopni naukowych i tytułu naukowegoPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
Udzielanie pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,udzielanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych, w szczególności o ofercie uczelni, zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia, inicjowanie, organizowanie i prowadzenie indywidualnych porad zawodowych aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, pozyskanie informacji o sytuacji zawodowej uczestnika projektu, diagnoza jego potencjału i preferencji zawodowych, analiza informacji z uwzględnieniem jego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji, motywacji, uzdolnień, zainteresowań i predyspozycji zawodowych, sytuacji materialnej i sytuacji rodzinnej, udzielanie porad indywidualnych oraz informacji zawodowej nt. rynku pracy, możliwości szkolenia, podnoszenia kwalifikacji i przekwalifikowania, wspieranie uczestników projektu w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne oferty pracy, w przygotowaniu do rozmowy o pracę, w kontaktach z pracodawcami świadczenie usługi coachingu kariery, jako rozwinięcie usługi doradczej w zakresie rozwijania konkretnych kompetencji przydatnych do swobodnego poruszania się po rynku pracy, świadczenie usługi coachingu zawodowego, służącego rozwojowi zawodowemu uczestników projektu, opracowywanie materiałów promocyjnych, doradczych i edukacyjnych, wdrożenie działań realizowanych w ramach projektu, w tym m.in.: dbanie o obsługę administracyjną studentów Uczelni oraz dbanie o osiągnięcie wskaźników projektowych i odpowiednią promocję realizowanych działań.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-07-24 - Lublin (lubelskie)
zamawianie komponentów do planowanej produkcji, negocjowanie cen z dostawcami, sporządzanie zapytań ofertowych, kontrola zgodności dostaw, wyszukiwanie potencjalnych dostawców
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-20 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
zbiórka odpadów i transport ich do miejsca unieszkodliwiania
EKOM Maciejczyk Spółka Jawna - 2015-12-23 - Sielec Biskupi (świętokrzyskie)
Kompletowanie i składanie dokumentacji przetargowych, wycena robót budowlanych (kosztorysy), analiza dokumentacji projektowych, wyszukiwanie materiałów oraz negocjowanie cen z dostawcami.
"W&P" s.c. - 2019-02-11 - Płock (mazowieckie)
transport międzynarodowy Polska-ANGLIA-Polska
KM-TRANS Kamil Banaszek - 2016-06-20 - Saminek (warmińsko-mazurskie)
prace monterskie z użyciem narzedzi prostych i elektronarzędzi np. wiertarka, szlifierka, prace na terenie kraju
MIKRO-WENT Tomasz Człapa - 2018-12-11 - Czarkowo (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich
SILVAN sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Płock (mazowieckie)
zdobywanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
pomiary zanieczyszczeń w środ. ogólnym i środ. pracy, badania labor.czynników fizycznych i chemicznych, praca z komputerem
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)