SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Częstochowa oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ CZĘSTOCHOWA W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjno-biurowe, wystawianie faktur.
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ CZĘSTOCHOWA W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 14/24, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjno-biurowe, wystawianie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Mile widziane doświadczenie w księgowości, administracji gospodarczej.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ CZĘSTOCHOWA W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14/24, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14/24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 08.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d000f440a0fc4dca91059277b5ccbe7
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Wołomin (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
-pozyskiwanie zleceń transportowych -znajomość języka francuskiegoWARUNEK KONIECZNY !!!, - mailowa telefniczna korespondencja zzagranicznymi kontrahentami, - kontakt z firmami specycyjnymi, -koordynowanie zleceń specyjnych- załadunek - rozładunek
CAT-SERVICE DAMIAN BERA - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Nauczanie jezyka angielskiego - klasy 4-7 Szkoły podstawowoej
Szkoła Podstawowa i. Janusza Korczaka w Radoszkach - 2017-08-25 - Radoszki (kujawsko-pomorskie)
- opracowywanie danych związanych z jakością dostarczanych surowców- wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania oraz kompletowania dokumentów- kontrola stanów magazynowych oraz dokumentacji w zakresie procesó zaku[owych ( z uwzględnieniem zasady FIFO)- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi- przygotowanie analiz i raportów w j. koreański
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
wdrażanie strategi globalnych, wpółtworzenie strategi kamunikacji, opracowanie materiałów marketingowych i szkoleniowych, monitorowanie i dokumentowanie działań i odbiorów, organizowanie szkoleń i konferencji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Pruszków (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz stołówki, dbałość o powierzony sprzęt, przestrzeganie przepisów bhp, wykonywanie poleceń przełożonego
JOPPOL Wojciech i Jacek Jopp Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kierowców, rozliczanie delegacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, terminy badań lekarskich, szkoleń, uprawnień, rozliczanie kierowców z dokumentów transportowych, przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej kierowcy, współpraca z działem spedycji, działem personalnym, księgowości, sczytywanie danych z kart kierowców przygotowywanie raportów do Zarządu.
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. księgowych i podatkowych działu koreańskiego/Accounting & Tax Specialist for Korean Desk (KCPA) ma za zadanie m.in.: - zapewnianie i kontrolowanie poprawności księgowań pod kątem podatkowym i rachunkowym;- sprawowanie kontroli nad wewnętrznymi procedurami operacyjnymi w celu zapewnienia zgodności z prawem raportowania podatkowego;- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych oraz ich księgowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;- opiniowanie sporządzanych umów z kontrahentami w zakresie rozliczeń finansowych i podatkowych;- sprządzanie okresowych raportów i sprawozdań. Około 48 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad flotą samochodów osobowych, dbanie o stan techniczny floty: regularna kontrola stanu technicznego, terminowa organizacja przeglądów serwisowych, koordynowanie bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej, doradzanie w zakresie rozwiązań zwiększających efektywność zarządzania i administracji flotą
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Piaseczno (mazowieckie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Wieszowa (śląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lubin (dolnośląskie)
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy świetlicy wiejskiej; prowadzenie zajęć edukacyjnych i kół zainteresowań w świetlicy; planowanie i organizacja spotkań okolicznościowych, konkursów, uroczystości oraz imprez na rzecz społeczności lokalnej gminy Kobylnica; praca w godz. 14-20; kontakt z pracodawcą w godz. 7.30-15.30; praca 6 godzin dziennie w BolesławicachWysokość wynagrodzenia brutto: 2000zł/mies.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2016-06-23 - Bolesławice (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej , akt osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, rozwiązywanie umów o pracę, ewidencja czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
obsługa zamówień ze sklepu internetowego i allegro, obsługa klientów w biurze, kontakty z klientami, pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu zamówień do wysyłki, prace administracyjno-biurowe.
ESD Aleksandra Kopacz - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, dbanie o zaopatrzenie biura organizacji i obsługa spotkań, przygotowanie ofert handlowych, operacyjna obsługa klienta, odbywanie spotkań biznesowych, nawiązanie relacji z klientem. Doświadczenie zawodowe: ZNAJOMOŚĆ EXCEL, WORD, DOŚWIADCZENIE 2 LATA , DOŚWIADCZENIE PODOBNEJ PRACY MIN. 2 LATA, PRACA Z TECHNIKĄ BIUROWĄ, TWORZENIE I OBIEG DOKUMENTÓW ADMINISTRACYJNYCH. 2500 zł + (prowizja od sprzedaży) Kontakt telefoniczny lub e-mail info (at) agroyoumis.pl
AGROYOUMIS Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klientów, telefoniczna oraz mailowa, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Praca w języku arabskim.Praca może odbywać w trybie zdalnym i stacjonarnym. Przewidywany wyjazdy służbowe.
ADDRESS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji systemowej, udział w prowadzeniu spraw związanych z kontrolami i audytami zewnętrznymi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER SOLAR" Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Buczek (łódzkie)
Prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami.Wystawianie faktur.Prowadzenie ewidencji kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Świebodzin (lubuskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. księgowości - realizacja zadań związanych z ewidencją zdarzeń gospodarczych i prezentacja jej wyników w jednostkach budżetowych. Zatrudnienie wrzesień/październik 2019r., na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-.15.30.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2019-08-06 - Piła (wielkopolskie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)