SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH Gliwice oferta pracy ZAKŁADY AUTOMATYKI "ROTAMETR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: techniczne ( preferowane kierunki: aparatura kontrolno-pomiarowa, inżynieria procesowa, mechanika płynów); mile widziana znajomość aparatury kontrolno-pomiarowej; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert techniczno-handlowych; dobór produktów odpowiadających potrzebom klientów ( produkcja jednostkowa); obsługa klienta w zakresie przygotowania ofert i realizacji zamówienia; wsparcie merytoryczne dla laboratorium pomiaru przepływów; działania marketingowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-06-16
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY AUTOMATYKI "ROTAMETR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chorzowska 44/B, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: techniczne ( preferowane kierunki: aparatura kontrolno-pomiarowa, inżynieria procesowa, mechanika płynów); mile widziana znajomość aparatury kontrolno-pomiarowej; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert techniczno-handlowych; dobór produktów odpowiadających potrzebom klientów ( produkcja jednostkowa); obsługa klienta w zakresie przygotowania ofert i realizacji zamówienia; wsparcie merytoryczne dla laboratorium pomiaru przepływów; działania marketingowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Przedstawiciel handlowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY AUTOMATYKI "ROTAMETR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6312252648
danePracodawcy_regon: 276651752
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH I NAWIGACYJNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.06.2020
Oferta pracy ważna do: 15.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6520998edb1a486a588feb5504324cf4
Podobne oferty pracy
jw.
E 100 INTERNATIONAL TRADE SP. Z O. O. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ W CDKIIT, OPIEKA MERYTORYCZNA, ARTYSTYCZNA I TECHNICZNA NA DZIAŁAJĄCYMI W FILI ZESPOŁAMI ARTYSTYCZNYMI, KOŁAMI I KLUBAMI ZAINTERESOWAŃ, OPROWADZANIE WYCIECZEK PO EKSPOZYCJI MUZEALNEJ CDKIIT, ORGANIZACJA WYSTAW, PLENERÓW MALARSKICH, SZKOLEŃ ORAZ INNYCH DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PROMOCJĄ DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, POZYSKIWANIE GRANTÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW KULTURALNYCH.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY IM. KATARZYNY SOBCZYK W TYCZYNIE - 2018-12-20 - Tyczyn (podkarpackie)
Obliczanie i przeprowadzanie księgowań księgi głównej i uzgadnianie kont (np. obliczanie odroczonego podatku dochodowego, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, zaliczek),dostarczanie raportów grupowych i zewnętrznych (BS, P&L, informacje uzupełniające do sprawozdania finansowego, wykonywanie kontroli w ramach FOX.Wsparcie i współpraca przy projektach takich jak analiza i wdrożenie zmian w Grupowym planie kont
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie internetowej http://pup.leczna.ibip.pl/public/?id=195440
Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej - 2019-07-30 - Łęczna (lubelskie)
Sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzanie danych do systemów informacyjnych, przygotowywanie umów kredytowych.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2017-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIODAWCÓW, PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJROZMOWA KWALIFIKACYJNA: KIEROWNIK DS KADR I PŁAC, POK. NR 8, ul. KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z przepisami BHP I P.POŻ. Prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Sporządzanie opisu stanowiska pracy,określanie źródeł pozyskiwania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
-
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Krapkowice (opolskie)
-
"ADAM - ABC" Krystyna Kaczanowska - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
Obsługa profilów firmowych,
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Jasło (podkarpackie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
planowanie i realizacja procesów, współpraca z dostawcami, bieżąca analiza stanów zapasów towarów handlowych.
IGOPAK Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. COROPLAST Harness Technology Sp. z o.o. sp.k Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8 Kontakt: 77 54 95 586
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
.
Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego - 2017-09-08 - Gostyń (wielkopolskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, kontakt z klientem
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Śrem (wielkopolskie)
Praca w firmie transportowej - pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie umów handlowych, organizacja pracy kierowców i dostaw towarów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NELC S.C. Tomasz Nelc, Andrzej Nelc - 2020-06-01 - Zamość (lubelskie)
księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie podatku VAT, PIT, sporządzanie sprawozdań rocznych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2018-12-14 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie transakcji z bankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorwanie stanu rozliczeń, przygotowywanie tygogniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Goszczyn (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-09 - Rybnik (śląskie)
• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modelifinansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocenabiznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjamizewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-06-05 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kierowanie robotami budowalnymi, w tym sanitarnymi
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EASYAIR" ANDRZEJ ABRAMIAK - 2019-10-24 - Chrzanów (małopolskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie towarów od dostawców z krajów Azji Południowej, dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego, tłumaczenie opisów produktów, prowadzenie aktywnego marketingu z wykorzystaniem sieci Internet (branża AGD).Przygotowtwanie ofert handlowych w języku URDU, PUNJABI.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Józefów (mazowieckie)
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami- przygotowywanie ofert handlowych- sprzedaż, kontrola i analiza transakcji- budowanie wizerunku firmy i produktów- reprezentowanie firmy na targach zagranicznych- wsparcie w codziennych pracach działu eksportu
Sanwil Polska Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Przemyśl (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z kontrahentami z Ukrainy zainteresowanymi artykułami medycznymi, w tym sprzętem medycznym, sporządzanie ofert handlowych, realizacja sprzedaży eksportowej, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie). Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
TERIA ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)