SPECJALISTA DS. SUROWCÓW Grabów nad Prosną oferta pracy PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SUROWCÓW
Wynagrodzenie: od 4 470 PLN
Zakres obowiązków: - ocena jakościowa surowców mięsnych i niemięsnych przyjmowanych do zakładu.- ocena jakościowa surowców w procesie produkcji- realizacja ustalonych harmonogramów- audytowanie dostawców surowców mięsnych i niemięsnych- opracowywanie i wdrażanie nowych metod kontroli surowców
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Pracodawca: PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 3, 63-520 Grabów nad Prosną, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ocena jakościowa surowców mięsnych i niemięsnych przyjmowanych do zakładu.- ocena jakościowa surowców w procesie produkcji- realizacja ustalonych harmonogramów- audytowanie dostawców surowców mięsnych i niemięsnych- opracowywanie i wdrażanie nowych metod kontroli surowców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 470 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 7:00- 15:00 - 5 dniRodzaj umowy: na początek umowa na czas próbny, następnie na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SUROWCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grabów nad Prosną
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grabów nad Prosną
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 470 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Technologia żywienia, biotechnologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie min. 2 letnie w zakresie oceny jakości surowców.umiejętności- znajomość technologii produkcji, znajomość wymagań systemu zarządzania jakością, bezpieczeństwem żywności HACCP oraz standardów jakości BRC, IFS, dobra znajomośc MS Office, Uprawnienia- prawo jazdy kat. BOtwartość, umiejętność komunikowania się, dyspozycyjność, sumienność, dokładność, obowiązkowość, umiejętność organizacji czasu pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 3, 63-520 Grabów nad Prosną, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Grabów nad Prosną
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grabów nad Prosną
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 17.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a94b748b8198c26701997eaec99a44a3
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zprzepisami bhp- nauka przygotowania ofert sprzedaży- nauka zawierania tranzakcji- nauka sporządzenia dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)
obsługa Klientów, przyjmowanie zleceń, wydawanie zleceń, informowanie o kosztach zleceń, rozliczanie zleceń, przygotowywanie paczek do wysyłki
POLOK Sp. z o. o. - 2016-05-05 - Gliwice (śląskie)
ścinka drewna,hodowla lasuobsługa pilarki spalinowej
Zakład Usług Leśnych Andrzej Olszewski - 2018-03-27 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Ziębice (dolnośląskie)
obsługa drukarki etykiet, kontrola poprawności etykiet, przygotowywanie treści etykiet
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie prac manualnych związanych z przygotowaniem towaru do znakowania, oklejania, montażu.Znakowanie gadżetów reklamowych, odzieży roboczej.Oklejanie pojazdów, tablic.Montaż reklam.Obsługa drukarek, pras, plotera, gilotyny.Przygotowywanie gotowych produktów do wysyłki.Pakowanie przesyłek.Rozładunek dostaw.Zachowanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Wieluń (łódzkie)
Monitorowanie stanu budynku i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr, współpraca z dostawcami mediów i usług serwisowych dla budynku i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr, prowadzenie ewidencji i gospodarka środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi, prowadzenie magazynu wydawnictw.
Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska •Weryfikacja aplikacji pożyczkowych•Telefoniczna i mailowa obsługa klientów•Obsługa reklamacji. •Przeciwdziałanie wyłudzeniom•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Białystok (podlaskie)
Fryzjerka
SHE Joanna Czyż - 2018-08-01 - Brzoza (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2017-12-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, tworzenie treści marketingowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, tworzenie haseł i sloganów reklamowych i inne. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 8-16.
Jarosław Domaradzki - Eurostyropian, Pomorskie Restauracje, Restauracja Aureus, Restauracja Anna de Croy, Bistro Ratusz, Bistro - 2019-08-27 - Słupsk (pomorskie)
Hurtownia art. bieliźniarsko-pończoszniczych i odzieżowych.Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej. Sprzedaż i administrowanie sklepem internetowym. Wprowadzanie artykułów, oferowanie ich na stronie, przygotowywanie towarów do wysyłki.
IGA Kotkowska i Wasiak Spółka Jawna - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym, kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ URZĄDZEŃ DO PRAC ANTYKOROZYJNYCH ORAZ DORADZTWO TECHNICZNE,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE B1, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD, 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, PRACA W GODZINACH 08.00-16.00
Biuro Techniczno Projektowe VISKOR Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-03-20 - Rokocin (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
-zawieranie umów-przyjmowanie klientów-ofertowanie klientów
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-01-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pomoc w sporządzaniu sprawozdań oraz redagowaniu pism, przyjmowanie i wysyłanie korenspondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)
nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta (realizacja zamówień, wystawianie faktur, itp.),komunikacja z klientem,tworzenie ofert dla klientów,utrzymywanie trwałych kontaktów z klientami indywidualnymi i hurtowymi,tworzenie dokumentacji produktowej (handlowej),ścisła współpraca z innymi działami firmy,reprezentowanie firmy na targach i konferencjach w Polsce i za granicą.
LennyLamb s.c. - 2016-11-30 - Kłudzice (łódzkie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Proszówka (dolnośląskie)
wykonywanie makijażu permamentnego
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Chorzów (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biezącej kontroli jakości detali, półproduktów i produktów gotowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola prawidłowości działań pracowników, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)