SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY BANKOWEJ Olsztyn oferta pracy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY BANKOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów bankowych, kontakt telefoniczny Godziny pracy 8-14; 14-20
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów bankowych, kontakt telefoniczny Godziny pracy 8-14; 14-20
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 2200 + premiaPierwsza umowa na okres 2 miesięcy kolejna na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY BANKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Data zakończenia pracy: 03.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w obsłudze kienta, komunikatywność, kreatywność
Nazwa pracodawcy: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2020
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1e0f7c9256f4abf1534757a79a888a9
Podobne oferty pracy
Archiwizacja dokumentów , sporządzanie dokumentów (RODO), odpowiadanie na pisma, przyjmowanie poczty, wystawianie faktur sprzedaży i inne.Jedna zmian 7-15 pn-ptOferta stażu dla osób do 29 r.ż
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
tworzenie bazy klientow,przygotowywanie ofert dla klientow,tworzenie działań promocyjnych i strategii marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Kietlin (łódzkie)
zapoznanie się z obsługą baz danych firmy; poznanie metod tworzeniabaz danych; wyszukiwanie informacji gospodarczych w internecie, prasielokalnej i ogólnopolskiej oraz racjonalne ich klasyfikowanie; obróbkazdobytych informacji w programach graficznych
INFOBIZNES SP Z O O - 2017-10-23 - Zambrów (podlaskie)
Praca w dziale sprzedaży, stały kontakt z klientem w języku polskim i angielskim, pozyskiwanie kontrahentów i współpraca z obecnymi, bieżące prace administracyjne
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Końskowola (lubelskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych
CASTOMAX.pl Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Łaziska Górne (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakesu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-11-15 - Sepno (wielkopolskie)
montaż konstrukcji (skręcanie śrubami, kotwienie do podłoża, drobne przeróbki ślusarskie, częściowo spawanie) praca na rusztowaniach, delegacje (Polska, Słowacja, Czechy)
Zakład Produkcyjno-Usługowy "PROTO" Edward Stachowicz - 2016-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Szkolenia biznesowe, umawianie klientów, przygotowywanie materiałów szkoelniowych, organizacja szkoleń, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Łódź (łódzkie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość rozliczeń z ZUS oraz prawa pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-02-08 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
Budowanie ofert, tworzenie baz danych, organizacja imprez sportowych, opieka nad klientem, przed i w czasie realiacji usługi, aktywna sprzedaż
Przedsiębiorstwo Hotelarsko - Turystyczne ODYS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Tresna (śląskie)
wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem RM z dn. 02.09.1997 w sprawie służby BHP/Dz.U. 1997 nr 109, poz.704 ze zm., m.in. monitorowanie warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań, powypadkowych oraz nabór nad dok. zakresu BHP, prowadzenie dok. wymaganej przepisami, udział w tworzeniu wew. zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w pzrygotowaniu szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zew., przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawod. na danym stanowisku pracy. Mile widziane uprawnienia z zakresu ochrony środowiska. Umowa w ramach KP - najpierw na 3 m-ce na okres próbny, nastepnie na czas określony
PKP Intercity Remtrak spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2020-08-11 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, Analiza danych finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.02.2019 r. do 31.01.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.02.2019 r. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: bardzo dobra (B2) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieOPCJA 2: dobra (B1) znajmość języka niemieckiego i dobra (B1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,OPCJA 3: dobra (B1 )znajomość języka francuskiego i dobra (B1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Katowice (śląskie)
prace finansowo-księgowe; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-03-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START" - 2017-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Kopleksowa i profesjonalna obsługa klienta (obcokrajowca), obsługa klienta online, fora, prowadzenie bloga, rekrutacja obywateli Ukrainy do nauki na kursach, szkoleniach
INSPIRACJE KINGA ROŻNIATA - 2018-11-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
diagnozowanie, analizowanie i monitorowanie sytuacji i zmian zachodzących na rynku, udzielanie wsparcia merytorycznego innym specjalistom, rozpoznawanie problemów związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Klucze (małopolskie)
Sprzątanie obiektu (młyn) oraz pomieszczeń biurowych.
1.Młyn Usługowo-Handlowy "Ocieka" Łukasz Skowroński 2.Expert Trans Skowroński 3.Zakład Przetwórstwa Zbożowego "Tuszyma" - 2019-06-25 - Ocieka (podkarpackie)
planowanie i realizacja inwestycji, w tym przetargi, zakupy, umowy, odbiory, ewidencja środków trwałych, plany remontów i konserwacji majatku trwałego
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-08-18 - Pabianice (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
• Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.)• Sporządzanie list płac• Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych, tymczasowych, umów cywilo-prawnych• Samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik• Współpraca z urzędami i organami kontroli ZUS, PIP, US,• Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Częstochowa (śląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)