SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA Opole oferta pracy PKP Intercity Remtrak spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem RM z dn. 02.09.1997 w sprawie służby BHP/Dz.U. 1997 nr 109, poz.704 ze zm., m.in. monitorowanie warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań, powypadkowych oraz nabór nad dok. zakresu BHP, prowadzenie dok. wymaganej przepisami, udział w tworzeniu wew. zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w pzrygotowaniu szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zew., przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawod. na danym stanowisku pracy. Mile widziane uprawnienia z zakresu ochrony środowiska. Umowa w ramach KP - najpierw na 3 m-ce na okres próbny, nastepnie na czas określony
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: PKP Intercity Remtrak spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rejtana 7, 45-332 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem RM z dn. 02.09.1997 w sprawie służby BHP/Dz.U. 1997 nr 109, poz.704 ze zm., m.in. monitorowanie warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań, powypadkowych oraz nabór nad dok. zakresu BHP, prowadzenie dok. wymaganej przepisami, udział w tworzeniu wew. zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, udział w pzrygotowaniu szkoleń BHP, współpraca z instytucjami zew., przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawod. na danym stanowisku pracy. Mile widziane uprawnienia z zakresu ochrony środowiska. Umowa w ramach KP - najpierw na 3 m-ce na okres próbny, nastepnie na czas określony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia miesięczna i kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak, kierunek: technik bhp
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: technik bhp
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane dośw. zaw. na podobnym stanowisku, mile widziane uprawnienia z zakresu ochrony środowiska; umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, samodzielność
Nazwa pracodawcy:
PKP Intercity Remtrak spółka z ograniczona odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 9561998816
danePracodawcy_regon: 871210540
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kluczyki 17-21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Kluczyki
Numer budynku pracodawcy: 17-21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4e59beb9020aeddbe3d6ee9bf207ab01
Podobne oferty pracy
- sprawdzanie bilansów funduszy zarządzanych przez klientów oraz kontrolowanie statusów transakcji;- powiadamianie klientów w przypadku trudności z rozliczeniem transakcji- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z funduszami;- współpraca z innymi zespołami wewnątrz State Street bank w celu rozwiązywania zadań i zapytań.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Efektywne wykonywanie procesu księgowego dla danego kraju Wykonywanie bieżących operacji księgowo-finansowych zgodnie z celami firmy Działanie jako specjalista i osoba kontaktowa dla procesu księgowości i systemu komputerowego, który go wspieraAktywne dzielenie się wiedzą i informacjami z innymi członkami zespołuWspieranie i coaching kolegów w realizacji celów strategicznych z jednoczesnym zapewnieniem najwyższej obsługi klientaProaktywność w realizacji oczekiwań klientówZapewnienie, że wykonywana praca jest zgodna z procedurami Electrolux Pomoc w rozwiązywaniu problemów i inicjowanie usprawnień Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach działowych i ogólno-firmowych Bycie przykładem dla pracowników, kształtowanie odpowiedniej kultury pracy Rozwój własnych kompetencji zawodowych, aby zapewnić najwyższą jakość pracy w Centrum Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
- świadczenie usług wsparcia technicznego użytkownikom infrastruktury teleinformatycznej,- wdrażanie rozwiązań sprzętowych, oprogramowania i usług oraz standardów polityki bezpieczeństwa na stanowiskach komputerowych,- koordynacja działań związanych z rozbudową sieci komputerowych LAN, WAN,- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania komponentów infrastruktury informatycznej,- klasyfikowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu i oprogramowania oraz udział w inwentaryzacji i sprawozdawczości,- udział w procedurach określania potrzeb i przygotowania specyfikacji technicznych dostaw,- prowadzenie szkoleń stanowiskowych z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz zasad bezpieczeństwa teleinformatycznego;
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Zielonej Górze - 2018-10-25 - Zielona Góra (lubuskie)
wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-01 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Obliczanie wynagrodzeń, składek pracowniczych i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US, GUS.Sporządzanie i ewidencja dokumentacji pracowniczej (umowy, urlopy, zaświadczenia zdrowotne i inne zaświadczenia dot.pracy).
Arkadiusz Podniesiński "PROFUS" - 2020-08-04 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie obsługi kadrowej firmy,naliczanie wynagrodzeń i inne prace zlecone przez pracodawcę.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI ZWŁASZCZA W REALIZOWANYCH PROJEKTÓW I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNYCH, WSPÓŁPRACA PRZY ORGANIZACJI SZKOLEŃ, EVENTÓW I INNYCH WYDARZEŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU DOBRYM, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 10 LAT
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mszczonów (mazowieckie)
•Prowadzenie wszystkich spraw Wspólnot Mieszkaniowych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, ustawą o własności lokali oraz kodeksie cywilnym.•Wprowadzanie danych do zapisów księgowości i rachunkowości.•Rejestracja wstępna dokumentów księgowych. •Obsługa programów administracyjno- księgowych i MS Office, w tym wykonywanie obliczeń( MS Excel).•Wykonywanie innych zadań, związanych z podanymi wyżej.•Praca 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku( w godzinach pracy biura).
USTECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-17 - Ustka (pomorskie)
Przyjęcie towaru na magazyn, zabezpieczenie, ułożenie oraz sprawdzenie towaru, przygotowanie towaru do sprzedaży, zapakowanie towaru w rękawy foloiowe, opisanie towaru, sprawdzenie stanu ilościowego oraz jakościowego przed wydaniem towaru do klienta, obsługa klienta-rozmowa z klientem, przedstawienie klientowi asortymentu firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Mielec (podkarpackie)
-
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej dla klientów ze Wschodu, przygotowanie ofert handlowych dla rosyjskojęzycznych klientów, pisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku rosyjskim z zakresu marketingu.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, prowadzenie ewidencji, organizacja i monitoring transportu
EKOMBUD spółka jawna M. Skowronek, T. Gazda - 2016-06-13 - Bochnia (małopolskie)
Praca w dziale sprzedaży, stały kontakt z klientem w języku polskim i angielskim, pozyskiwanie kontrahentów i współpraca z obecnymi, bieżące prace administracyjne
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Końskowola (lubelskie)
- kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem i aplikacją KAMSOFT MANAGER- rozkładanie na półkach magazynowych towarów- pakowanie i przygotowanie towarów do wysyłki- dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem do wysyłki - zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem- obsługa urządzeń do pakowania- obsługa skanera magazynowego- obsługa urządzeń biurowych- przyjmowanie towarów do magazynu z użyciem programu KAMSOFT
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds bezpieczeństwa.Optymizacja systemu bezpieczeństwa.Konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego.Wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
- samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie spraw pracowniczych, sporządzanie dokumentów, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS,- kontakt z klientem,- dodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima.
ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K. - 2020-08-12 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa klientów, udzielanie informacji- Poszukiwanie potencjalnych najemców powierzchni magazynowych oraz biurowych,- Przygotowywanie ofert dla klientów,- Prezentowanie powierzchni najmu potencjalnym najemcom,
"A&A MARKETING" SP. Z O.O. HOLDING SP.K. - 2020-06-26 - Łódź (łódzkie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Niepołomice (małopolskie)
montaż i serwis instalacji klimatyzacji i wentyalcji, udział w szkoleniach
kontakt przez PUP - 2020-06-30 - Domaniów (dolnośląskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towarów, weryfikacja terminów ważności, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Realizacja celów marketingowych, prowadzenie analiz i badań rynku, nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych
MS Auto Service - 2016-11-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wdrażanie, testowanie, utrzymywanie usług ICT. Przegląd i wdrażanie aplikacji ICT. Współdziałanie z partnerami biznesowymi.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż oferty firmy, utrzymywanie relacji, branża turystyczna.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie kadr (sprawy pracownicze), tworzenie list płac, deklaracje do ZUS, US. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, staż pracy 5 lat, znajomość programów Płatnik, Insert, Gratyfikant, zdyscyplinowanie, samodzielność.
DENDROM Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Reda (pomorskie)
- Obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów i budowanie długofalowych relacji.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-18:00 (godziny do ustalenia) + soboty wg grafika. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel, Umiejętność obsługi klienta. Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji, konsekwencji w realizacji założonych celów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, chęć rozwoju, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasową, komunikatywność, pozytywne nastawienie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-607-24-71) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: agnieszka.krala (at) wst.com.pl
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)