SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH Nawojowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Uczestnictwo w promocji usług turystycznych proponowanych przez przedsiębiorstwo, prowadzenie telemarketingu i badań ankietowych dotyczących usług turystycznych w regionie, realizacja zadań związanych ze sprzedażą karnetów narciarskich BeskidCard
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Nawojowa (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Nawojowa, powiat: nowosądecki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Uczestnictwo w promocji usług turystycznych proponowanych przez przedsiębiorstwo, prowadzenie telemarketingu i badań ankietowych dotyczących usług turystycznych w regionie, realizacja zadań związanych ze sprzedażą karnetów narciarskich BeskidCard
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nawojowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Terminowość, samodzielność, znajomość zasad rynku turystycznego, zdolności organizacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność. Brak przeciwskazań do wykonywania pracy biurowej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż usług turystycznych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami, negocjowanie warunkó umów, nadzór nad pracownikami, kontalt z kontrahentami włądającymi wyłacznie językiem koreańskim, porozumiewanie się z przełożonymi wladającymi wylącznie językiem koreańskim
EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Zgierz (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Zespół Szkół Społecznych w Dobiesławiu - 2016-08-08 - Dobiesław (zachodniopomorskie)
koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista HAZMAT, kontrola, nadzór, koordynacja i wdrażanie podstawowego programu "HAZMAT”. Główne zadanie przyjmowanie, rozpowszechnianie, śledzenie, raportowanie i służenie jako podstawowy punkt kontaktowy dla materiałów niebezpiecznych. Służy jako doradca techniczny dla dowódcy i personelu w zakresie niebezpiecznych materiałów. Wymagana jest szeroka wiedza na temat ogólnych specjalizacji w zakresie dostaw, składowania, dystrybucji i zapasów; oprócz wiedzy na temat zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska Polskiego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, WYSTAWIANIE POLIS, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHDEKL.ZATR.: UMOWA O PRACĘ LUB ZLECENIE NA 3 M-CE, W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Brwinów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa kancelaryjna biura, obsługa posiedzeń rady i zarządu, prowadzenie doradztwa w sprawie możliwości otrzymania dofinansowania, redagowanie notatek prasowych
STOWARZYSZENIE - Lokalna Grupa Działania - 2017-12-27 - Andrespol (łódzkie)
obsługa telefoniczna i mailowa Klientów - rozliczanie dokumentówzwrotnych - codzienne raportowanie do przełożonego - archiwizacjadokumentów
Kolporter express Sp. zoo K-EX - 2016-10-04 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
j.w.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego;monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej;kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji;profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Opoczno (łódzkie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych;Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych - analiza wyników i raportów handlowych;Badanie potrzeb potencjalnych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych;Monitoring oraz analiza rynku;Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych;Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi;Bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)
1. Prowadzenie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej w tym zapewnienie bieżącej aktualizacji informacji.2. Obsługa systemów, programów informatycznych, obsługa małej poligrafii i urządzeń biurowych.3. Prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń.4. Archiwizacja baz danych z programów zainstalowanych na serwerze oraz komputerach Ośrodka oraz przechowywanie ich w zabezpieczonym miejscu.5. Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw sprzętu komputerowego.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2018-08-14 - Chełm (lubelskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskiech, tworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowychKontakt email z pracodawcą : alena.lica (at) benecke-kaliko.pl
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2018-04-18 - Zielonki (małopolskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mszczonów (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
mechaniczna korekta lakieru wraz z przygotowaniem, nakładanie warstw ochronnych na lakier, szyby oraz felgi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jaworzno (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane, wykonywanie dociepleń
POL-DAR Usługi Budowlane i Brukarskie Dariusz Umecki - 2016-07-29 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prace remontowo-budowlane, doswiadczenie zawodowe mile widziane
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE TOMI Tomasz Chełmiński - 2016-05-16 - Stary Widzim (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji. Koordynowanie przepływu materiałów. Organizacja wysyłek i transportów. Współpraca z firmami spedycyjnymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy. Optymalizacja kosztów działalności. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją. Udział w projektach inwestycyjnych. Analiza przebiegu działań wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-18 - Włynkówko (pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)