SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TORUŃ 1/4 ETATU (NR 1731) Toruń oferta pracy BASKETO Emilian Tomczak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TORUŃ 1/4 ETATU (NR 1731)
Wynagrodzenie: od 650 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,- Obsługa klientów stacjonarnych i internetowych-Sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów -Realizacja celów firmy -Realizacja zamówień -Edycje produktów -Wystawianie aukcji allegro, ebay -Analiza cen konkurencji -przeceny produktów -Dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie -Przestrzeganie procedur i standardów firmy
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BASKETO Emilian Tomczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek Staromiejski 36-38, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,- Obsługa klientów stacjonarnych i internetowych-Sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów -Realizacja celów firmy -Realizacja zamówień -Edycje produktów -Wystawianie aukcji allegro, ebay -Analiza cen konkurencji -przeceny produktów -Dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie -Przestrzeganie procedur i standardów firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TORUŃ 1/4 ETATU (NR 1731)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Otwartości na kontakt z klientem, Biegła obsługi MS office, swobodne poruszanie się w Internecie, Dobra organizacja pracy, Podstawowa znajomość sprzętu koszykarskiego
Nazwa pracodawcy: BASKETO Emilian Tomczak
danePracodawcy_nip: 5562518963
danePracodawcy_regon: 340479930
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 21, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: praca (at) basketo.plProsimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli wraz z podpisem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 12.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1190baaa07d0f5af1bc5fc08fc4612b2
Podobne oferty pracy
x
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Białystok (podlaskie)
Dozór mienia na budowie'
Agencja ochrony osób i mienia "Perfekcja" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-05 - Kłodzko (dolnośląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- analiza dokumentacji projektowej/przetargowej- dobór rozwiązań, materiałów i urządzeń - kalkulacja kosztów, przygotowanie kosztorysów ofertowych - pozyskiwanie od dostawców ofert na urządzenia, materiały oraz od podwykonawców na roboty
Paltech Obsługa Stacji Paliw Jerzy Chybik - 2017-02-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Kontakt z klientami, wprowadzanie zmian na stronach internetowych, pomoc klientom w zakresie obsługi aplikacji, administracja stronami i sklepami
ETECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomość zagadnień technicznych i jęz. angielskiego; zakres obowiązków: analiza rynku spawalniczego, obsługa i aktualizacja CRM, reklama i promocja działalności Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-09-27 - Gliwice (śląskie)
kontrola i badania zgodnie z funcjonującymi procedurami i instrukcjami wdrożonego systemu zarządzania jakością,pacownik prowadzi zapisy z badań i kontroli i archiwizuje je,nadaje właściwy status kontroli i badań dla surowców, detali , podzespołów i wyrobu gotowego
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-29 - Ozorków (łódzkie)
- analiza dokumentacji projektowej - wsparcie i bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy - nadzór nad dokumentacją techniczną- wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-12 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
kontakt z kontrahentami, składanie zamówień, nadzorowanie systemu telemetrycznego, obsługa maszyn vendingowychpraca pon.- pt. w godz. 6.00-14.00
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń solaryjnych, obsługa recepcji
FHU Jerzy Gilge - 2016-10-06 - Sosnowiec (śląskie)
Szeroko rozumiana obsługa klientów, aktywne poszukiwanie nowych klientów, praca w biurze jak i w terenie, opracowywanie ofert dla klientów.
ELTRIM KABLE Sp z o.o. - 2017-06-19 - Ruszkowo (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy organizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku dnia 22.01.2016 r. o godz. 10:00 w sali 207 (II piętro)
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa klienta, organizacja biura podróży
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Libiąż (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych
Euro-Box Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Ługów (lubuskie)
zapewnienie ciagłości dostaw materiałów i części dla funkcjonowania serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Białki (mazowieckie)
Kontrola: skuteczności mycia i dezynfekcji, jakości produkowanych produktów, dobrostanu zwierząt.Weryfikacja i analiza wyników badań i dokumentów systemowych.
OSI POLAND FOODWORKS sp. z o.o. - 2016-04-11 - Chróścina (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie oraz sprawdzanie poprawności ofert handlowych Wprowadzanie i koordynacja zamówień eksportowych do systemu Uzgadnianie dostaw eksportowych Wsparcie działu w temacie dokumentacji eksportowej Wsparcie działu w realizacji bieżących projektówOczekiwania:Biegła znajomość języka rosyjskiego oraz języka angielskiego Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Handel Zagraniczny, Stosunki Międzynarodowe)Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy własnejKomunikatywnośćKreatywność i samodzielność w realizowaniu zadańOferujemy:Przyjazną atmosferę pracySamodzielność w wykonywaniu zadańMożliwość pracy z wykorzystaniem języka obcegoMożliwość poszerzania kompetencji oraz rozwoju zawodowego.
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie robót zbrojarskich, zbrojenie i montaż konstrukcji.
TOPJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
pranie wykładzin, mycie okien, elewacji, odśnieżanie , doczyszczanie obiektów po budowie, remoncie, usuwanie graffiti itp.Godziny pracy między 8.00 a 20.00
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obsługa administracyjna, obsługa drukarek oraz ploterów, umiejętność wyklejania folią samoprzylepną, projektowanie w CorelDraw, PhotoShop, Ilustrator. Wymagania: wykształcenie wyższe (lub średnie), staż pracy 1 rok, doświadczenie w branży reklamowej, obsługa komputera (programy: PhotoShop, CorelDraw, Adobe Ilustrator), umiejętność aplikacji folii samoprzylepnej.
BOJANOWSKI MARCIN F.H.U. "HEWELT" MARCIN BOJANOWSKI - 2017-04-20 - Bojano (pomorskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Pelplin (pomorskie)
Oferta stażu do 30rż - Współpraca z kontrahentami, agentami, wdrażanie do sprzedaży, kreowanie ofert, korespondencja z agentami, prygotowywanie dokumentów podróżnych, sprzedaż ofert
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie przychodzących problemów i alertów, zgodnie z dostępną Bazą Wiedzy - Przyjmowanie i rozwiązywanie incydentów, standardowych i priorytetowych, a także informowanie partnerów biznesowych o poważnych awariach - Kontakt z klientem w sprawie wsparcia sprzętu IT oraz analiza problemów/incydentów - Utrzymanie stałego wsparcia i kontaktu z pracownikami - Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa pracy z poufnymi dokumentami - Ścisła współpraca z członkami zespołu, innymi zespołami HR oraz innymi działami wsparcia Capgemini Polska
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Kraków (małopolskie)
wystawianie zleceń transportowych, wystawianie faktur, zlecenie przewozu ładunków, pozyskiwanie nowych klientów transportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie cen oraz warunków dostawy; dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami; monitoring nad realizacją planów zakupowych.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-01 - Zawadzkie (opolskie)
projektowanie przy wykorzystaniu programów 3D-AUTO CAD/SOLIDWORKS,OBSŁUGA SKANERA 3 D/PRZYUCZENIE/
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2016-07-18 - Granowo (wielkopolskie)