SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Tabor Wielki oferta pracy IMPAR Łukasz Wawrzyniak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sklepu internetowego, pozycjonowanie, wysyłanie i odbieranie zamówień, obsługa klientów, wystawianie faktur, biegła obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie zawodowe. CV można składać elektronicznie: imparmeble (at) gmail.com
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Tabor Wielki (wielkopolskie)
Pracodawca: IMPAR Łukasz Wawrzyniak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-640 Tabor Wielki 34, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa sklepu internetowego, pozycjonowanie, wysyłanie i odbieranie zamówień, obsługa klientów, wystawianie faktur, biegła obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie zawodowe. CV można składać elektronicznie: imparmeble (at) gmail.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tabor Wielki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bralin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: IMPAR Łukasz Wawrzyniak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
PKWN-U 20, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV można składać elektronicznie: imparmeble (at) gmail.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kępno
Ulica pracodawcy: PKWN-U
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b2ff6270b9c3d855a039a688e7215fc
Podobne oferty pracy
Wsparcie działu handlowego w ofertowaniu.Prowadzeniekorespondencji i rozmów w języku francuskim; praca z bazą klientów;nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Gogolin (opolskie)
praca w terenie, pielęgnacja i zakładanie ogrodów
Usługi Ogrodnicze GARDENUS Zbigniew Krzemień - 2019-04-01 - Dzięgielów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
- prowadzenie korespondencji mailowej,- tworzenie bazy odbiorców,- aktywne wyszukiwanie odbiorców,- bieżąca obsługa kontrahentów
EGA Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-26 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-01-04 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche, Rypin, ul. Mławska 47 B.W dniach 18-19.08.2016r. w godz. 09.00-15.30 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie (Klub Pracy) odbędzie się giełda pracy.Wymagania:min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, mile widziana znajomość programu Symfonia
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert turystycznych, ich promowanie i sprzedaż, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie rozmów biznesowych, również w języku angielskim, obsługa urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2019-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
SZYCIE NA MASZYNACH PRZEMYSŁOWYCH
Zakłady Odzieżowe Tarnowskie Góry Spółka z o.o. - 2017-05-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników firmy zgodnie z polityka personalnąSporządzanie dokumentacji kadrowejSporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiRozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracyNaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płacMonitorowanie ważności badań lekarskichPrzygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych dla ZarząduObliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznychWystawianie dokumentów na potrzeby pracownikówSporządzanie raportów i zestawień płacowychSporządzanie deklaracji do GUS, PFRON oraz PFRON SODiRObsługa kwestii pobytowych cudzoziemców
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2019-02-27 - Wawrów (lubuskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
organizacja pracy działów produkcyjnychkontrola jakości produkcji
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Hucisko (mazowieckie)
Aktualizowanie bazy danych i rozbudowa bazy danych.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2019-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
- OBSŁUGA MASZYN/ ZAŁĄCZANIE I WYŁĄCZANIE MASZYN PRODUKCYJNYCH,- NADZÓR NAD PRACĄ MASZYN,- UZUPEŁNIANIE MATERIAŁU,- KONTROLA JAKOŚCI PRODUKTU,
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Jankowice (wielkopolskie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Kontakt pośredni i bezpośredni z partnerami biznesowymi agencji. Redakcja informacji prasowych i dystrybucja materiałów do mediów. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Uczestniczenie w przygotowywaniu ofert i zapytań ofertowych. Samodzielne prowadzenie zleconych projektów wynikających z bieżących zleceń od klientów agencji. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura agencji.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników na stanowisko opiekun/ka osób starszych w Niemczech.Reprezentowanie firmy na rynku pracy.
INTERKADRA SP.ZO.O - 2017-10-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
Wytwórnia Cukiernicza Walczak Sp.J. - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Przygotowywanie i rekomendacja media planów do prowadzonych działań promocyjno-reklamowychMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Współpraca PR z mediami i realizacja działań w zakresie PR produktowego i PR korporacyjnegoProwadzenie działań marketingowych z agencjami reklamowymi, podwykonawcami i firmami współpracującymi Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;- profesjonalna analiza potrzeb klienta oraz dobór odpowiedniego rozwiązania finansowego;- kompleksowa obsługa klientów;- skuteczna realizacja planów sprzedażowych;
Notiv Financial Industry S.C. - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura.
"KUREK" SZYMON KUREK - 2015-10-27 - Bulowice (małopolskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw rozliczeń transportowych - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka angielskiego.
"ZET TRANSPORT" Spółka z o.o. - 2017-04-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Wykonywanie badań nośności kontruckji za pomocą płyty dynamicznej i płyty VSS wraz z opracowaniem danych pomiarowych. - Wynagrodzenie: 3000 -3500 zł brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne geolog . Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość zagadnień związanych z kosztorysowaniem (program Norma PRO i ZUZIA). Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 693-542-707) w godzinach: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: firmaabs (at) gmial.com
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji kart pola. Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi. Prace związane z rolniczą produkcją
MAŁOPOLSKA HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Henryków (dolnośląskie)
Praca biurowa przy komputerze ponad 4 godziny dziennie. Zakres obowiązków zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Siedlce (mazowieckie)