SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RECEPCJA Rzeszów oferta pracy STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RECEPCJA
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: - poszukiwanie klientów do hostelu oraz sali szkoleniowej, praca biurowa, prowadzenie recepcji- przygotowywanie oferty- współpraca przy projektach stowarzyszenia- praca zmianowa (średnio 3 dni w tygodniu, głównie popołudnia i weekendy)
Data publikacji: 2019-09-30
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC DWORCOWY 1, 35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie klientów do hostelu oraz sali szkoleniowej, praca biurowa, prowadzenie recepcji- przygotowywanie oferty- współpraca przy projektach stowarzyszenia- praca zmianowa (średnio 3 dni w tygodniu, głównie popołudnia i weekendy)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RECEPCJA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: recepcjonista hotelowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w przedsiębiorstwie społecznym dla osób zagrożonych wykluczeniem ze względu na:- orzeczenie o niepełnosprawności- długotrwałe bezrobocie (min. 12 miesięcy w ciągu ostatnich dwóch lat)- korzystanie z pomocy opieki społecznej - inne, które wpisują się w założeniaPraca w środowisku międzynarodowym, wielokulturowym. Od kandydata wymagamy dobrej znajomości języka angielskiego oraz otwartości
Nazwa pracodawcy:
STOWARZYSZENIE PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH "INPRO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAJOBRAZOWA 30/18A, 35-119 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KRAJOBRAZOWA
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista hotelowy
Data dodania oferty pracy: 30.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d5d81e6401290ae013e1b9d359a2e0b
Podobne oferty pracy
murarz
ZGO-BET DANIEL ZGODA - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykszyałcenie średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane doświadczenie w sprzedażu usług finansowychZakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyPraca w firmie: Fines Operator Bankowy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-02-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprzętów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Kopiowanie i dystrybucja dokumentacji technicznej na nośnikach elektronicznych oraz w wersji papierowej.5. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych oraz budowanie długotrwałych relacji handlowych i ich kompleksowa obsługa realizacja planów sprzedażowych.- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy -monitorowanie sytuacji w branży na rynku zagranicznych
DROP Spółka Akcyjna - 2019-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wyksz. średnie lub wyższe,mile widziane doświadczenie w branży metalurgicznej,obsługa komputera
P.P.U.H. METAL-ZAP SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu i organizowaniu imprez.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ciechanów (mazowieckie)
Rozpisywanie zleceń produkcyjnych, zakładanie receptur produkcyjnych. Codzienna inwentaryzacja mięs, zamykanie zleceń produkcyjnych. Praca w godzinach 5-13, 13-21.
ZM Peklimar - 2017-01-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
- bieżące utrzymanie i konserwacja części, sprzętu, maszyn i urządzeń oróżnym przeznaczeniu i różnej konstrukcji; - utrzymywanie porządku na swoimstanowisku pracy - obsługa i naprawa maszyn i urządzeń. - zapewnianiepoprawnego funkcjonowania sprzętu, maszyn i urządzeń oraz instalacjitechnicznych - wykorzystywanych na terenie firmy poprzez diagnozowanieusterek, - wykonywanie drobnych napraw, prac remontowych i instalatorskich;- przeprowadzanie konserwacji części zgodnie z instrukcją producenta;posługiwanie się rysunkiem technicznym i schematami montażowymi;
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-27 - Opole (opolskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa klienta w placówce SKOK Piast
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast: - 2016-02-04 - Zamość (lubelskie)
sprzedaż lodów, ciast, kawy, obsługa klientów, udzielanie informacji o produktach, kontrolowanie jakości towarów, terminów przydatności do spożycia oraz dokumentacji, sprzedaż towaru z obsługą kasy fiskalnej, dokonywanie operacji rachunkowych, rozliczanie i zabezpieczanie utargupraca na umowe na czas określony, praca na dwie zmiany w godzinach 9:00-17:00 i 17:00-21:00oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
REHA FUND Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W BYDGOSZCZY - 2018-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, formułowanie oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych zmian w zakresie BHP, wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postepowań w zakresie BHP, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, nadzór nad ważnością badań lekarskich zatrudnionych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Mława (mazowieckie)
transport ładunków na trasach Rosja - Polska - Unia Europejska
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Sławacinek Stary (lubelskie)
- ZAPEWNIANIE DOSKONAŁEJ OBSŁUGI KLIENTA, - ZAPEWNIENIE WSPARCIA W TEMATYCE USTAWOWEJ, - ZAPEWNIENIE WSPARCIA W ODNIESIENIU DO ROZWIĄZYWANIA ZAGADNIEŃ, - POMOC W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW LUB ZAPYTANIACH OD LOKALNYCH FINANSÓW, - PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH I ANALIZ, - PRZYGOTOWANIE I ANALIZA UZGODNIEŃ KONT KSIĘGOWYCH, - KOORDYNOWANIE I PLANOWANIE WYCENY FAKTYCZNYCH WARTOSCI ZAPASÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI, - PRZYGOTOWANIE I ANALIZA MIESIĘCZNEGO KOSZTU WASNEGO SPRZEDAŻY PRODUKTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
pomoc w przyrządzaniu dań w restauracji
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-27 - Karczowiska (dolnośląskie)
współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-06-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
STANOWISKO: INSPEKTORJAKOŚCIOWE ODBIORY TECHNICZNE ORAZ BADANIA NDT NA REMONTOWANYCH JEDNOSTKACH I KONSTRUKCJACH W STOCZNIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MIELE WIDZIANE UPRAWNIENIA DO PRZEPROWADZANIA BADAŃ NIENISZCZĄCYCH, 2 LATA PRACY W ZAWODZIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, ZNAJOMOŚĆ BUDOWY STATKU
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Do zakresu czynności, obowiązków i uprawnień specjalisty ds. kadr i ochrony danych osobowych należy:A. Zakres działania w ramach obsługi spraw kadrowych:1) prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika oraz prawidłowe przechowywanie tych akt;2) opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w Spółdzielni; 3) prowadzenie kart ewidencji czasu pracy dla pracowników umysłowych; 4) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych; 5) ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami, lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Spółdzielni planów urlopowych; 6) nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników;7) obsługa programu placowo-kadrowego wykorzystywanego przez Spółdzielnię; 8) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie prezesa Zarządu o zmianach dotyczących Spółdzielni oraz opracowanie wymaganych przez nie działań;9) współpraca z działami i komórkami organizacyjnymi Spółdzielni; 10) wykonywanie wszelkich pozostałych czynności związanych prowadzeniem działu kadr. B. Zakres działania w ramach ochrony danych osobowych:1) informowanie administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;2) monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznych dokumentów, procedur firmy i zaleceń dla przetwarzania danych, a także bieżące informowanie kierownictwa o wnioskach;3) przeprowadzanie audytów zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami oraz opracowywanie sprawozdań i zaleceń dla Zarządu Spółdzielni;4) informowanie pracowników oraz współpracowników o ich obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych oraz przyjmowanie od nich oświadczenia o zachowaniu poufności;5) informowanie kierownictwa Spółdzielni o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych, w tym aktywne doradzanie, jakie działania powinny być podejmowane; 6) przeprowadzanie analizy ryzyka i zagrożeń oraz przedstawianie wniosków i zaleceń Zarządowi; 7) w przypadku konieczności przeprowadzania oceny skutków, aktywne wspieranie kierownictwa w jej realizacji; 8) organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych z ochrony danych osobowych; 9) bieżące doradzanie oraz podnoszenie świadomości osób przetwarzających danych, dla których administratorem jest Spółdzielnia lub które zostały jej powierzone; 10) doradzanie w kwestiach związanych z powierzeniem danych; 11) pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, w tym przygotowywanie odpowiedzi na ich żądanie i udzielanie odpowiedzi; 12) wsparcie administratora oraz pracowników w realizacji żądań osób, których dane dotyczą;13) monitorowanie udostępnień danych osobowych, w tym wydawanie opinii w zakresie realizacji wniosku o udostępnienie; 14) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych; 15) aktywne wsparcie Zarządu w przypadku naruszenia poufności poprzez przygotowanie odpowiednich zaleceń działań, określenie poziomu ryzyka dla naruszenia praw i wolności, przeprowadzenie audytu, wsparcie przy zgłoszeniu naruszenia oraz udzielaniu wyjaśnień z tym związanych; 16) aktywne włączenie się we wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych;17) nadzór nad aktualnością dokumentacji i wewnętrznych procedur zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych, w tym proponowanie nowych procedur.C.Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
szycie na maszynie wykańczanie produktów gotowych , dopasowania, poprawki, wykonywanie przymiarek, prasowanie
AGNES AGNIESZKA PIETRYKOWSKA-CZARNA GRZEGORZ CZARNY Sp.J. - 2017-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Brzesko (małopolskie)
Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie list płac, obsługa ewidencji czasu pracy, urlopów, sporządzanie dokumentów pracowniczych, naliczanie podatków i ZUS, sporządzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE SALDO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Hażlach (śląskie)