SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Oświęcim oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów na obszarze Chin, prowadzenie sprzedaży, prowadzenie dokumentacji
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów na obszarze Chin, prowadzenie sprzedaży, prowadzenie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2020
Data zakończenia pracy: 03.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe - min. 6 miesięcy w pracy zawodowej, podstawowa umiejętność obsługi komputera, komunikatywna znajomość języka chińskiego i języka angielskiego w mowie i piśmie. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, praca w systemie jednozmianowym od 9:00 do 17:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a0dc8963970ec9d1874e0b5e8a236ca2
Podobne oferty pracy
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż akcesoriów mwtalowych
SZAWMAR Jolanta Marcinkowska - 2016-12-07 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż wyposażenia biur, hoteli.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej, doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet,przyjmowanie zamówień, przygotowywanie zamówionego towaru w celu dostarczenia go do klienta, obsługa kasy fiskalnej i programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gostynin (mazowieckie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY,ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEN LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS,PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie, składanie i rozliczanie wniosków o środki europejskie i krajowe.Obsługa wniosków i projektów w obszarze wymogów formalnych oraz przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji wniosków.
Urząd Gminy Radwanice - 2016-10-12 - Radwanice (dolnośląskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień poprzez sklep internetowy, Allegro oraz OLX, obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,tworzenie, poszerzanie i zarządzanie treścią w sklepach internetowych, aktualizacja opisów, zdjęć, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacje, przygotowywanie promocji i ich wizualizacji, współtworzenie planów sprzedażowych i ich realizacja przy współpracy z innymi członkami zespołu, bieżąca obsługa platformy handlu elektronicznego i powiązanych z nią programów, organizacja i realizacja strategii cenowej i marketingowej, kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego, sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepów internetowych oraz aukcji, prowadzenie fan page.
Copy -net s.c. - 2016-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw marketingu, handlu i grafiki komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Działania marketingowo-promocyjne dotyczące sprzedaży nieruchomości (działek budowlanych), sprzedaży mebli z drewna tropikalnego oraz litych mebli w Europie. Utrzymywanie kontaktów w językach: angielski, ukraiński, rosyjski. Tłumaczenia podczas wizyt kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łomnica (wielkopolskie)
Proste prace manualne, - Pakowanie jednostkowe i zbiorcze towaru, oklejanie, praca w godz. 8-16
Chameleon S.A. - 2016-04-21 - Opole (opolskie)
Dostarczanie najwyzszej jakości w obsłudze pasażerow CathayPacific; maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzisprzedażowych; osiąganie wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów. Wymagana umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole, obowiązkowość, samodzielność. Ocena i rozstrzyganie zagadnień technicznych na etapie realizacji dokumentacji i robót budowlanych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-01-08 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych; budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami.Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów.Mailowa i telefoniczna obsługa bieżących zgłoszeń.
Centrum 24 Opieka Ltd. Sp.Komandytowa - 2020-01-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowanie na rynek wschodni).Promowanie usług firmy.Sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej.Prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
Specjalista korporacyjny
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP - 2016-10-13 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, realizacja planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, aktywna współpraca z innymi działami, koordynacja zakontraktowanych imprez, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Kliczków (dolnośląskie)
Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2019-01-03 - Siedlce (mazowieckie)
Planowany ramowy zakres czynności opiekuna medycznego obejmuje realizację usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:1) wykonywanie czynności higienicznych,2) realizowanie opieki pielęgnacyjnej dla klientów w ramach kompetencji opiekuna medycznego (w szczególności zaleconej przez lekarza),3) wspieranie procesu leczenia w zakresie dla usług opiekuńczych specjalistycznych w systemie pomocy społecznej,4) rozpoznawanie potrzeb biopsychospołecznych klientów oraz ich możliwości funkcjonowania,5) tworzenie indywidualnego programu opiekuńczego klienta obejmującego pomoc w czynnościach dnia codziennego, mobilizowanie i podtrzymywanie aktywności oraz zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia emocjonalnego oraz uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,6) pomoc i wsparcie opiekuńcze, realizowane poprzez dobranie odpowiednich metod, technik i narzędzi zapewniających kompleksową opiekę dostosowaną do potrzeb i możliwości osoby starszej będącej klientem, 7) wykonywanie czynności w ramach procesu opiekuńczego realizowanego we współpracy z innymi specjalistami w Dziennym Domu Pomocy z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego i rodzinnego,8) towarzyszenie i wsparcie klienta w ich codziennych czynnościach i wypoczynku, 9) prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji sług.Wymagane dokumenty:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje w zawodzie opiekun medyczny,- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie:https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty: - szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzone własnoręcznym podpisem,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu),- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej w wymiarze minimum 80 godzin,- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (np. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego).Termin i miejsce składania oferty: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-2/19", do dnia 11.03.2020 r. w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (Sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).6. Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Równoważny system czasu pracy.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław. Oferta dostępna w sali C. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2020-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku kasjer - sprzedawca w Delikatesach Centrum w Mirocinie
MBP Spółka z o.o. - 2018-01-17 - Mirocin (podkarpackie)
Prowadzenie promocji i wdrażanie strategii firmy,doskonalenie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Żurawica (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kwidzyn (pomorskie)
ZNAJDOWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW NA IMPORT DO POLSKI Z REJONÓW ROLNYCH AZERBEJDŻANU I INNYCH KRAJÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej ze stosunku pracy prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy i absencji. Ustalanie uprawnień pracowniczych wynikających z przepisów prawa pracy - nagrody jubileuszowe, itp. Administrowanie danymi personalnymi w systemie kadrowo-płacowym. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Organizacja i nadzór nad przebiegiem postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Prowadzenie archiwum zakładowego. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej. Przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych w zakresie powierzonych zadań. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz prawa zamówień publicznych, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących instytucji i opracowanie wymaganych przez nie działań.
Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego - 2019-09-03 - Płock (mazowieckie)
Monitorowanie i analizowanie bieżących operacji finansowych, kontrola kosztów oraz przepływów finansowych firmy, kontrola kosztów produkcji (materiałów, półproduktów, wyrobów), przygotowywanie raportów okresowych i analiz finansowych na potrzeby zarządu, zarządzanie oraz kontrola kosztów produkcji, kosztów pośrednich produkcyjnych, stanów magazynowych zakładu, reagowanie na odchylenia od budżetu, wyjaśnianie niezgodności przygotowanie prognoz rentowności i optymalizacji finansowania aktualnych i nowych inwestycji i przedsięwzięć, rozwój narzędzi kontrolingowych, współpraca z innymi działami, analiza zużycia materiałów w procesie produkcji, kontrola zapasów magazynowych, budżetowanie.
KAMET S.A. - 2016-03-31 - Reńska Wieś (opolskie)