SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA TERENIE KRAJÓW BLISKIEGO WSCHODU I AFRYKI Domaszczyn oferta pracy ELBAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA TERENIE KRAJÓW BLISKIEGO WSCHODU I AFRYKI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjacje handlowe, podpisywanie umów, koordynacja płatności, podróże służbowe.Praca na czas określony: 1 listopada 2020 - 31 grudnia 2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Data publikacji: 2020-08-26
Lokalizacja: Domaszczyn (dolnośląskie)
Pracodawca: ELBAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEŚNA 21A, 55-095 Domaszczyn, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjacje handlowe, podpisywanie umów, koordynacja płatności, podróże służbowe.Praca na czas określony: 1 listopada 2020 - 31 grudnia 2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA TERENIE KRAJÓW BLISKIEGO WSCHODU I AFRYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Domaszczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Długołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
arabski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Negocjacje
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata na podobnym stanowiskuZnajomość prawa handlowegoZnajomość zasad importu/eksportuobsługa komputeraumiejętność negocjacjijęz. angielski C2,jęz. arabski B2
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
ELBAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8961587453
danePracodawcy_regon: 383636190
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
LEŚNA 21A, 55-095 Domaszczyn, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Długołęka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Domaszczyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0873751
Ulica pracodawcy: LEŚNA
Numer budynku pracodawcy: 21A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 17.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?490642cf556aea2de1fb337222f0debd
Podobne oferty pracy
praca na magazynie, praca z pracownikami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
wg. załacznik do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Czarnków (wielkopolskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
obsluga suszarni sterowanych komputerowo , przygotowanie matetiałow drzewnych do suszenia , załadunek i rozładunek suszarni
AJRAM spółka z o.o - 2017-01-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-07-07 - Linowiec (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, sporządzanie listy płac etc.
KANCELARIA PODATKOWA FISKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników placówki, tworzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem i przebiegiem stosunku pracy, sprawozdawczość (GUS, SIO)informację o ofercie znajdują się na stronie: http://www.sosw.lublin.pl/bip.html
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabo Słyszącej im. Jana Pawła II - 2020-01-03 - Lublin (lubelskie)
-nadzorowanie procesu realizacji zamówień - bieżące informowanie Klientów o stanie realizacji zamówień - wystawianie faktur sprzedażowych i monitorowanie płatności - realizowanie bieżących zadań zwiazanych z obsługą Klientów - współtworzenie i aktualizowanie bazy Klientów - tworzenie i aktualizowanie materialów informacyjnych dotyczących specyfikacji urządzeń telemetrycznych - leaflety, manuale, filmy - zaopatrywanie handlowców i partnerów w materiały promocyjne i handlowe.
"DOM-EKO-CLIMA" - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie ciągnika rolniczego, przewóz pracowników, załadunek i wywó ztowaru, prace ogrodniczo-porządkowe, koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Żyrardów (mazowieckie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
-współpraca z partnerami z Ukrainy i Białorusi-wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia-przeprowadzanie procesu wyboru kandydatówsterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta; archiwizacja dokumentów (zgodnie z programem stażu) (pn-pt8-16)
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Bełchatów (łódzkie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
Do nowootwieranego oddziału w Tczewie firma Dachowe Centrum poszukuje pracownika na stanowisko specjalista do spraw sprzedaży.Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie swojego CV na adres: tczew (at) dachowecentrum.pl
DACHOWE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-27 - Tczew (pomorskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zaopatrzenie w materiały firmy - wyroby stalowe i narzędzia.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kolbudy (pomorskie)
Tworzenie i uzupełnianie baz danych; zbieranie, przetwarzanie i opracowywanie informacji rynkowych z zakresu rolnictwa; prowadzenie doradztwa dla rolników w zakresie ekonomiki rolnictwa i zarządzania gospodarstwem rolnym; opracowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych i instruktażowych z zakresu ekonomiki rolnictwa i zarządzania gospodarstwem rolnym; współpraca z uczelniami i jednostkami badawczo-naukowymi na rzecz transferu badań naukowych na obszary wiejskie.Miejsce pracy: Wrocław ul. Zwycięska Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych zamieszczona na stronie www.dodr.plKontakt kandydatów z pracodawcą: 71-339-86-56 lub elektroniczny: rekrutacja (at) dodr.plOferta w sali: D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców; sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami; realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie; obsługa programów Optima, Płatnik; sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców, zgłoszenia i rozliczenia ZUS, deklaracje PIT, RMUA, zaświadczenia RP 7, Z-3 itp. rozliczanie wynagrodzeń. Przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczania; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; wystawianie i rozliczanie delegacji pracowniczych; prowadzenie bieżących analiz i zestawień kadrowo płacowych na potrzeby Zarządu i innych działów firmy; przygotowywanie i przekazywanie okresowych sprawozdań GUS, ZUS, itp.; sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy; współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań; współpraca ze wszystkimi działami firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TB INVEST TOMASZ BRZEZIŃSKI - 2019-04-01 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych do gazety, portali internetowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Zabrze (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Radom (mazowieckie)
gromadzenie informacji na temat produktu, opracowanie haseł reklamowych, przedstawianie koncepcji reklamowych
Kp Consulting Łukasz Radziemski - 2019-01-14 - Bielawa (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Telefoniczny kontakt z klientem: - przedłużanie kursów językowych, - obsługa reklamacyjna, - rozwiązywanie i rozliczanie umów szkoleniowych, - przygotowywanie zaświadczeń z przebiegu kursów, - reprezentacja Spółki przed klientami zalegającymi z płatnością należności, 2. Techniczne wsparcie klienta: - rozwiązywanie problemów powstałych w związku z użytkowaniem platformy, - pomoc w obsłudze narzędzi.
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prezentowanie oferty handlowej firmy, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, fakturowanie sprzedaży, wprowadzanie danych klientów, samodzielna obsługa klienta, sporządzanie dokumentacji dokonywanych transakcji.I zmiana 08:30-16:30Oferta stażu dla osób do 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie jakości na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kontrola nad wszystkimi procesami dot. zapewniania jakości, wprowadzanie odpowiednich działań oraz prowadzenie statystyk,nadzór i kontrola nad dokumentacją za zakresu zarządzania jakością, ustalanie istotnych dla jakości wskaźników i tworzenie raportów, odpowiedzialność za system zewnętrznych i wewnętrznych audytów jakości,ścisła współpraca z działem produkcji, definiowanie priorytetów i działań mających na celu ciągłą optymalizację jakości, prowadzenie działań związanych z reklamacjami.
M.S. STEEL Magdalena Mejer Nowakowska Klaudiusz Sobieski - 2015-12-21 - Brochocinek (mazowieckie)