SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Katowice oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, telefoniczna posprzedażowa obsługa klientów, obsługa i rozwój sprzedażowy obecnych klientów, obsługa bazy danych CRM, rozmowy telefoniczne z klientami, przygotowywanie/wysyłanie ofert, spotkania z obecnymi klientami, negocjowanie umów we współpracy z dyrektorem handlowym
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, telefoniczna posprzedażowa obsługa klientów, obsługa i rozwój sprzedażowy obecnych klientów, obsługa bazy danych CRM, rozmowy telefoniczne z klientami, przygotowywanie/wysyłanie ofert, spotkania z obecnymi klientami, negocjowanie umów we współpracy z dyrektorem handlowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do negocjacji (ustalane w trakcie indywidualnej rozmowy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość środowiska Ms Word (arkusz kalkulacyjny EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w handlu min. 1 rok (warunek konieczny)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Katowice
Adres pracodawcy:
Plac Grunwaldzki 8/10, 40-950 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Plac Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Katowice
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34fa866bd729d9cb012614a971c95c7a
Podobne oferty pracy
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Handel materiałami budowlanymi.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C. - 2017-02-16 - Konin (wielkopolskie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)
Administrowanie serwerem z systemem operacyjnym Windows 2008,2. Administrowanie systemem zarządzania Quorum dedykowanym dla jednostek administracji publicznej,3. Zarządzanie sprzętem, licencjami, gwarancjami, instalacja/deinstalacja systemów,4. Dbanie o bezpieczeństwo systemów i sieci, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych,5.Instalowanie sprzętu komputerowego, jego konfiguracja, pomoc użytkownikom w obsłudze sprzętu i oprogramowania, zwłaszcza pakietu biurowego MS Office w tym pomoc zdalna,6. Administrowanie bazą kont poczty elektronicznej oraz archiwami poczty,7.Planowanie zakupów sprzętu zgodnie z potrzebami oraz z zachowaniem stosownych przepisów o zamówieniach publicznych.8. Administrowanie systemami informatycznymi w ramach pełnienia zadań ASI zgodnie z zapisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w sklepie mięsnym przy sprzedaży mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu oraz wędlin
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-08-27 - Siedlce (mazowieckie)
KOORDYNACJA SYSTEMÓW TELEFONICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Identyfikowanie klientów docelowych i opracowywanie strategii ich pozyskania, aktywne tworzenie nowych możliwości biznesowych, budowanie długotrwałych relacji z kadrą kierowniczą oraz zagranicznymi klientami, rozwijanie strategii za pośrednictwem poczty e-mail oraz stałe monitorowanie osiągnięć biznesowych firmy, kontrhenci z Europy Wschodniej (Rosja i Kazachstan)miejsce pracy: Wrocław, ul Ryneksala E
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Kooperacja z partnerami i firmami produkującymi suknie ślubne, składanie zamówień, omawianie szczegółów dotyczących nowej kolekcji skien, omawianie warunków dostaw z Ukrainy, orgaznizacja, sprzedaż i zarządzanie
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
- Wykonywanie ścianek karton-gips wraz ze szpachlowaniem i malowaniem.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium RP.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 rok.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa niż 2 lata).
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
j.w.
REWIT OUTSOURCING SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Karmin (wielkopolskie)
Dbałość o sprawny przepływ towarów. Obsługa dokumentacji. Planowanie, usprawnianie i monitorowanie procesów logistycznych. Optymalizacja kosztów logistycznych. Budowanie relacji z przewoźnikami i klientami firmy.
ProCam Polska Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Krobia (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu oraz spraw z zakresu kadr (nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola terminowości szkoleń BHP, absencji pracowniczych, urlopów pracowniczych, obsługa programu QNT)
CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OHP W DOBIESZKOWIE - 2020-11-24 - Dobieszków (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja, planowanie, kontrola pracy, pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu i eksportu towarów, współpraca z agencjami celnymi i spedycjami, praca na terenie Polski, Ukrainy i Unii Europejskiej
Przedsiębiorstwo Handlowe "WEGA" Robert Karbownik - 2016-11-22 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów ofer
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
Współpraca z kierownikiem budowy, weryfikacja dokumentacji, przygot. i prowadzenie budowy od strony formalnej, przygotowanie raportów z prowadzenych robót, odpowiedzialność za przepływ dokumentów podczas realizacji budowy. Przygotowywanie dokumentacji - do przetargów, w trakcie i po zakończeniu budowy.
GRUPA BUDOWLANA WCS Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2019-06-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ochrony środowiska - samodzielne stanowisko, prace biurowe związane z ochroną środowiska, prowadzenie dokumentacji. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07.00-15.00, proponowane wynagrodzenie 3000 zł + premia
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz-Korczowska - 2020-06-04 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
wykształcenie minimum średnie (mile widziane ekonomiczne),mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,wymagania ZNAJOMOŚĆ PRPOGRAMU SUBIEKT GT,rzetelność i uczciwość,dobra organizacja czasu pracy;umiejętność pracy w programie Excel (tabele, zestawienia, ceny);wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne);prawo jazdy kat.B;Zakres obowiązków:1) praca w programie Subiekt GT w zakresie: rozpisania zamówień na produkcję;wypisanie dok. WZ w celu poboru surowców;przyjęcie towarów na podstawie faktur;wypisywanie faktur do klientów2) kontakt z firmami kurierskimi (zlecanie wysyłek itp.);3) koordynowanie stanów magazynowych kartonów używanych do bieżącej produkcji; kontakt z dostawcą;4) pomoc w dziale handlowym w zakresie m.in. rozliczenia projektów w programie Excel, organizacyjne prace biurowe
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2020-09-28 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych (cv na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku PL, oraz kontaktów w rozbudowie portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest doświadczenie w branży motoryzacyjnej najlepiej handlowej u Dealera samochodów nowych/urzywanych. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-04-23 - Opole (opolskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraśnik (lubelskie)
- tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w McKinsey;- dokładne odwzorowywanie szkiców dostarczanych przez konsultantów i ich zamiana na dobrze zaprojektowane slajdy;- nanoszenie poprawek na poszczególne slajdy i raporty pod kątem uzyskania optymalnej klarowności i spójności graficznej przekazu;- koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb;- aktywny udział w realizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Poznań (wielkopolskie)