SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y K/M (J. ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y K/M (J. ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: budowanie, planowanie i zarz膮dzanie baz膮 najwa偶niejszych i najwi臋kszych klient贸w firmy ( pochodz膮cych ze Wschodu); monitorowanie potencj艂u klient贸w na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klient贸w dla firmy; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z najwa偶niejszymi i najwi臋kszymi klientami; prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi kluczowych klient贸w w zakresie sprzeda偶y produkt贸w i zapewnianie najwy偶szej jako艣ci obs艂ugi.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
budowanie, planowanie i zarz膮dzanie baz膮 najwa偶niejszych i najwi臋kszych klient贸w firmy ( pochodz膮cych ze Wschodu); monitorowanie potencj艂u klient贸w na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klient贸w dla firmy; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z najwa偶niejszymi i najwi臋kszymi klientami; prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi kluczowych klient贸w w zakresie sprzeda偶y produkt贸w i zapewnianie najwy偶szej jako艣ci obs艂ugi.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
praca w godz. 9-17; pracodawca przeprowadzi wszelkie niezb臋dne szkolenia je偶eli uzna, 偶e jest to potrzebne.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y K/M (J. ROSYJSKI)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽700 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 20.05.2019
Data zako艅czenia pracy: 19.05.2022
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzeda偶y
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszt艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce; bardzo odbra znajomo艣膰 j臋zyka rosyjskiego, komunikatywno艣c. Obowi膮zki: budowanie, planowanie i zarz膮dzanie baz膮 najwa偶niejszych i najwi臋kszych klient贸w firmy ( pochodz膮cych ze Wschodu); monitorowanie potencj艂u klient贸w na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klient贸w dla firmy; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z najwa偶niejszymi i najwi臋kszymi klientami; prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi kluczowych klient贸w w zakresie sprzeda偶y produkt贸w i zapewnianie najwy偶szej jako艣ci obs艂ugi.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 28.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d7b68e5554d4ce0724d9b2ffe13d58e5
Podobne oferty pracy
Wykszta艂cenie: wy偶sze (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomo艣膰 zagadnie艅 technicznych i j臋z. angielskiego; zakres obowi膮zk贸w: analiza rynku spawalniczego, obs艂uga i aktualizacja CRM, reklama i promocja dzia艂alno艣ci Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-09-27 - Gliwice (艣l膮skie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promuj膮cych firm臋, mark臋, produkt; sporz膮dzanie analiz i raport贸w w zakresie efektywno艣ci prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Gda艅sk (pomorskie)
Edycje zada艅 zamieszczanych w platformie edukacyjnej, przepisanie zada艅 do platformy edukacyjnej.
NUADU SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-12-22 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zam贸wie艅, kontakt z klientami, w tym rosyjskoj臋zycznymi, nadz贸r nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Run贸w (mazowieckie)
nauka obs艂ugi elektronarz臋dzi, nauka obr贸bki elem. stalowych, nauka monta偶u elelmentow, nauka wyginania elem.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sortowanie i kontrola jako艣ci produkty贸w, wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowywanie towaru do wysy艂ki, dbanie o czysto艣膰 w miejscu pracy, obs艂uga programu Return Client, kontrola jako艣ci srtyku艂贸w, kompletowanie wadliwych zam贸wie艅, wspieranie pracownik贸w magazynu w przypadku nieprawid艂owego zaczytania artyku艂u
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - 艢wiebodzin (lubuskie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAM脫WIE艃,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENT脫W,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENT脫W,- WSP脫艁PRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSP脫艁PRACA Z DZIA艁EM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2016-06-02 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Nadz贸r nad pracami budowlanymi, czytanie dokumentacji, organizacja i pozyskiwanie pracy dla grupy budowlanej. Praca na terenie kraju. Umowa o prac臋 na okres pr贸bny 3 m-ce.
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-12 - Pi艂a (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporz膮dzanie dokument贸w kadrowych tj. zawi膮zywanie i rozwi膮zywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych bada艅 pracowniczych. Sporz膮dzanie zestawie艅 na potrzeby instytucji zewn臋trznych, wystawianie za艣wiadcze艅 pracownikom, faktur; stosowanie przepis贸w prawa transportowego
LESZEK W脫JTOWICZ - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialno艣膰 za system cms sprzeda偶y oraz obs艂uga klient贸w hurtowych. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne, do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obs艂uga komputera, word,exel subiect, program graficzny, obs艂uga drukarki fiskalnej, dyspozycyjno艣膰, sumienno艣c, punktualno艣c, umiej臋tno艣c pracowania w grupie, znajomo艣膰 bran偶y rtv. Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Imielin ul. Nowozach臋ty 14.
Eurosat Bis S. J - 2016-04-05 - Imielin (艣l膮skie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie proces贸w wok贸艂 dzia艂a艅 podejmowanych przez Zarz膮d;G艂贸wne kompetencje, kt贸re s膮 niezb臋dne w wykonywaniu obowi膮zk贸w to umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w i podejmowania decyzji, asertywno艣膰, elastyczno艣膰, dok艂adno艣膰, zarz膮dzanie czasem, umiej臋tno艣膰 radzenia sobie z presj膮 czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to wa偶ne ogniwo komunikacji z zewn臋trznymi podmiotami i realizacji projekt贸w biznesowych podejmowanych przez Sp贸艂k臋.Zakres obowi膮zk贸w: -Profesjonalna obs艂uga sekretariatu;-Odpowiedzialno艣膰 za sprawne dzia艂anie biura firmy;-Koordynacja bie偶膮cych spraw administracyjno -biurowych;-艢cis艂a wsp贸艂praca z prawnikiem, ksi臋gow膮 i innymi konsultatami;-Udzia艂 w projektach biznesowych sp贸艂ki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawie艅, sprawozda艅, raport贸w okresowych i rozlicze艅;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarze艅 firmowych, obs艂uga spotka艅 biznesowych i podr贸偶y s艂u偶bowych;-Odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owy przep艂yw informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu sta偶贸w;Zarz膮dzanie kalendarzem spotka艅;Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. Pi艂sudskiego.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮 wy艂膮cznie e-mail. Oferta pracy znajduje si臋 w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2017-04-06 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Prace biurowe, archiwizacja dokument贸w, przyj臋cie dokument贸w zakupu, fakturowanie sprzeda偶y. Pierwsza umowa o prac臋 na okres pr贸bny 3 m-ce. Zatrudnienie od grudnia 2017r. Dwie zmiany pn. - pt. 07.00 - 15.00, 09.00 - 17.00.
HURTOWNIA PIEKARNICZA PAWE艁 MACIEJEWSKI - 2017-11-22 - Pi艂a (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klient贸w zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyj臋tymi w firmie, obs艂uga bezpo艣rednia telefoniczna, e-mailowa klient贸w, obs艂uga administracyjna, pozyskiwanych klient贸w( przyjmowanie zam贸wie艅, sporz膮dzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezb臋dnych informacji pozosta艂ym dzia艂om, monitorowanie p艂atno艣ci, egzekwowanie p艂atno艣ci , ewidencjonowanie reklamacji) , przygotowanie spersonalizowanych ofert handlowych, regularne informowanie klient贸w o nowo艣ciach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych, inicjowanie spotka艅 biznesowych u klienta w siedzibie firmy
TALEX Sp. z o.o. Sp贸艂ka Komadytowa - 2016-11-30 - Borzytuchom (pomorskie)
Dokonywanie ca艂okszta艂tu rozlicze艅 finansowych dostaw i sprzeda偶y surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzeda偶 i transport zb贸偶, sporz膮dzanie wymaganych sprawozda艅, kompleksowa obs艂uga zawieranych um贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, sporz膮dzanie analiz, opracowa艅 dotycz膮cych obrotemzbo偶a.
Przedsi臋biorstwo Zbo偶owo-M艂ynarskie "PZZ" w Stois艂awiu S.A. - 2018-04-09 - Stois艂aw (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, prowadzenie ewidencji urlop贸w pracowniczych, zwolnie艅 lekarskich, naliczanie wynagrodze艅, prowadzenie rozlicze艅 z ZUS, Urz臋dem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zaj臋膰 komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raport贸w i zestawie艅 na potrzeby wewn臋trzne
Eurocent Sp贸艂ka Akcyjna - 2016-10-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-obs艂uga biura, organizacja i obs艂uga spotka艅, realizowanie bie偶膮cych zada艅 wyznaczonych przez dyrektora
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zgierz (艂贸dzkie)
G艂贸wne obowi膮zki:- ustalanie okoliczno艣ci i przyczyny wypadk贸w przy pracy oraz chor贸b zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu okre艣lenia 艣rodk贸w i wniosk贸w profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by w celu zapewnienia przestrzegania warunk贸w bezpiecze艅stwa i higienypracy w Oddziale;- udzia艂 w przekazywaniu do u偶ytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiekt贸w, budynk贸w i urz膮dze艅 orazw czynno艣ciach odbiorczych po wykonaniu rob贸t budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunk贸wbezpiecze艅stwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozda艅 i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddzia艂u;- informowanie Komendanta Oddzia艂u o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych i przedstawianie wniosk贸w dotycz膮cychsposobu usuni臋cia tych zagro偶e艅 w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w, instrukcji, plan贸w modernizacji obiekt贸wi pomieszcze艅 w celu koordynacji pracy w zakresie zgodno艣ci z przepisami BHP;- udzia艂 w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowi膮zku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkole艅, udzielanie instrukta偶y z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracownik贸w w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepis贸w w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomi臋dzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja cia艂a;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe;- mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezb臋dne:- znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu BHP (np. rozporz膮dzenie w sprawie og贸lnych przepis贸w BHP) i umiej臋tno艣膰 ichstosowania w praktyce;- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych;- umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; rozwi膮zywania problem贸w;- komunikatywno艣膰;- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera;- posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w s艂u偶bie bhp;- pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego,uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2019-03-06 - Racib贸rz (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Strzelce Wielkie (艂贸dzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brze藕nica (艂贸dzkie)
Obs艂uga zam贸wie艅. Obs艂uga wierzytelno艣ci. Rozwi膮zywanie spor贸w. Obs艂uga skarg klient贸w. Lubricant service. Zarz膮dzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji proces贸w.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- Organizacja i doskonalenie proces贸w sprzeda偶y w firmie. Zawi膮zywanie i podtrzymywanie kontakt贸w z klientami. Analiza danych marketingowych firmy.j臋zyk kazachski wymagany ze wzgl臋du na liczne delegacje i kontakty z klientami z kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Kazachstan).- Wynagrodzenie: 4000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okreslony 3 lata. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (kierunek marketing i zarz膮dzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego do艣wiadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane do艣wiadczenie w zakresie sprzeda偶y i marketingu, znajomo艣膰 rynku kazachskiego. Wymagana zaawansowana znajomo艣膰 j臋zyka Kazachskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Katowice (艣l膮skie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
BY艢 Wojciech By艣kiniewicz - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej obs艂ugi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich os贸b pracuj膮cych na rzecz sp贸艂ki, sporz膮dzanie list p艂ac, odprowadzanie sk艂adek Zus i podatku dochodowego od os贸b fizycznych, sporz膮dzanie wymaganych przepisami sprawozda艅, zestawie艅 i raport贸w
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-10-08 - 呕yrard贸w (mazowieckie)
jw.
STO艁ECZNE CENTRUM OPIEKU艃CZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji zarybieniowej, transport materia艂u zarybieniowego, obs艂uga zawod贸w w臋dkarskich
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Radom (mazowieckie)
organizacja sprzeda偶y internetowej
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZE艃, ZASI艁K脫W ZA POMOC膭 PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZ膭DZA LISTY P艁AC Z UM脫W O PRAC臉 I UM脫W ZLECENIA Z TYTU艁U WYNAGRODZE艃, ZASI艁K脫W CHOROBOWYCH, MACIERZY艃SKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYP艁AT.3.NA PODSTAWIE LIST P艁AC SPORZ膭DZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTU艁U POTR膭CE艃 ORAZ RACHUNK脫W OSOBISTYCH PRACOWNIK脫W SZKO艁Y (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY P艁AC POD WZGL臉DEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWI膭ZJ膭CE TERMINY W ZAKRESIE WYP艁AT.5. SPORZ膭DZA ZESTAWIENIA WYP艁AT Z TYTU艁U WYNAGRODZE艃 ORAZ SPORZ膭DZA DOWODY WEWN臉TRZNE W ZAKRESIE TYCH WYP艁AT.6. SPORZ膭DZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU P艁AC I ZATRUDNIENIA ZE 艢RODK脫W BUD呕ETOWYCH I POZABUD呕ETOWYCH.7. SPORZ膭DZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZE艃 DO SPRAWOZDA艃 I PLAN脫W FINANSOWYCH SZKO艁Y.8. SPORZ膭DZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTU艁U ROZLICZE艃 DO PROGRAMU P艁ATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWI膭ZUJ膭CYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJ臉 STANOWI膭C膭 PODSTAW臉 WYP艁AT WYNAGRODZE艃 Z UM脫W O PRAC臉 I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOC膭 PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZ臉DU SKARBOWEGO.12. NA BIE呕膭CO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKO艁Y.13. NALICZA STA艁E I NIEPERIODYCZNE SK艁ADNIKI WYNAGRODZE艃 PRACOWNIK脫W SZKO艁Y.14. INFORMUJE PRACOWNIK脫W SZKO艁Y O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEG脫LNIE DOTYCZ膭CE WYNAGRODZENIA.15. PRAWID艁OWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJ臉 WYNIKAJ膭C膭 Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJ臉 UDZIELONYCH PO呕YCZEK Z KZP DZIA艁AJ膭CEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAP艁ATY Z BUD呕ETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHOD脫W, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIA艁U PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM G艁脫WNEJ KSI臉GOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE MIN. 艢REDNIE O PROFILU OG脫LNYM LUB ZAWODOWYM UMO呕LIWIAJ膭CE WYKONYWANIE ZADA艃 STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STA呕 PRACY LUB WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNO艢CI UMO呕LIWIAJ膭CE WYKONYWANIE ZADA艃 NA STANOWISKU I STA呕 PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJ臉TNO艢CI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJ膭CE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMO艢膯 PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZ膭CYCH NALICZENIA P艁AC W PLAC脫WCE O艢WIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAK艁ADEM UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH ORAZ URZ臉DEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZA艃 ZDROWOTNYCH, NIEKARALNO艢膯;KONTAKT Z PRACODAWC膭: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZES艁A膯 POCZT膭WYNAGRODZENIE 2780 Z艁 BRUTTO + dodatek za wys艂ug臋 lat
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. 呕. W. ANTONIEGO LED脫CHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)