SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ / ALLEGRO Fałków oferta pracy ANTIK HOLZ Dawid Haraziński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ / ALLEGRO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów na platformie Allegro, OLX, Ebay. Rozwój procesów sprzedaży e-commerce (Allegro Ads).Raportowanie realizacji planów sprzedaży.Monitorowanie ofert - nadzór nad wytwarzaniem kontentu zdjęciowego i opisów produktów.Tworzenie strategii marketingowej. Analiza konkurencji obsługiwanych. Oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży na Allegro. Umiejętność tworzenia kampanii Allegro Ads. Komunikatywność. Antik Holz Fałków tel 570706000
Data publikacji: 2021-03-03
Lokalizacja: Fałków (świętokrzyskie)
Pracodawca: ANTIK HOLZ Dawid Haraziński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 21, 26-260 Fałków, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów na platformie Allegro, OLX, Ebay. Rozwój procesów sprzedaży e-commerce (Allegro Ads).Raportowanie realizacji planów sprzedaży.Monitorowanie ofert - nadzór nad wytwarzaniem kontentu zdjęciowego i opisów produktów.Tworzenie strategii marketingowej. Analiza konkurencji obsługiwanych. Oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży na Allegro. Umiejętność tworzenia kampanii Allegro Ads. Komunikatywność. Antik Holz Fałków tel 570706000
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ / ALLEGRO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Fałków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2605
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Fałków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2021
Nazwa pracodawcy: ANTIK HOLZ Dawid Haraziński
danePracodawcy_nip: 649-20-49-741
danePracodawcy_regon: 241907696
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres pracodawcy:
Zamkowa 21, 26-260 Fałków, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: konecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2605
Gmina pracodawcy: Fałków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Fałków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0539041
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów tartacznych.
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522301
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 20.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7481ce82b90d67519dd1da614824a08
Podobne oferty pracy
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycjiz programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanychprojektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu UniiEuropejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowychi osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych zrealizacją projektów.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-11-25 - Lublin (lubelskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi, Rosji. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
SENIOR VIP DE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2021-03-31 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie HACCP, GMP, GHP
AMIKA Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - Petelska Lucyna - 2015-12-21 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie prac biurowych oraz prac związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-02-02 - Myślenice (małopolskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Staż z PO WER na 3 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:WYZWOLENIA 75A/1GODZ.PR.:8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA:WYKSZTAŁCENIE MIN.ŚREDNIE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY PRZY KOMPUTERZE POWYŻEJ 4 GODZIN DZIENNIE, ZAINTERESOWANIE PRACĄ Z DOKUMENTAMI, MILE WIDZIANA UKOŃCZONA SZKOŁA BĄDŹ W TRAKCIE O KIERUNKU RACHUNKOWOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-04-05 - Bytów (pomorskie)
•MONITOROWANIE STANU NALEŻNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIE•KONTROLA WEWNĘTRZNA ROZLICZEŃ GOTÓWKOWYCH•UZGADNIANIE SALD ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI •OBSŁUGA KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGÓW•ROZLICZANIE WPŁAT KONTRAHENTÓW W SYSTEMIE FINANSOWYM
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykowanych dla planowanych remontów i inwestycji w branży instalacji sanitarnych; wykonywanie dokumentacji przedmiarowo-kosztorysowej dla planowanych remontów i inwestycji; opracowanie specyfikacji technicznych i założeń projektowych dla planowanych zakupów inwestycyjnych, remontów i inwestycji; opracowywanie dokumentacji ofertowej w zakresie usług świadczonych przez Spółkę; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji budowlanej w zakresie sieci ciepłowniczej, instalacji odbiorczych i urządzeń technologicznych wymiany ciepła; przewodniczenie Komisji Technicznej i współpraca z księgowością w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych; przedkładanie Zarządowi Spółki propozycji dotyczących wprowadzania nowoczesnych technologii w zakresie dystrybucji i wymiany ciepła; wydawanie uzgodnień i prowadzenie rejestru opinii i uzgodnień zewnętrznej dokumentacji projektowej; wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej; utrzymanie kontaktów handlowych z dostawcami urządzeń oraz materiałów z branży instalacji sanitarnych; prowadzenie rejestru awarii sieci ciepłowniczych i instalacji odbiorczych; prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków i Książkami Obiektu Budowlanego; wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonych.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "TERMOWAD" Spółka z o.o. - 2019-05-22 - Wadowice (małopolskie)
W/g zawodu.
SHL Production Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
•WPROWADZANIE DO SYSTEMU KADROWO-PAŁACOWEGO DANYCH NIEZBĘDNYCH DO NALICZANIA PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,•NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, •PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, ROZLICZENIOWYCH DO ZUS I PFRON ORAZ SPRAWOZDAŃ GUS,•ROZLICZANIE CZASU PRACY I NIEOBECNOŚCI (URLOPY, ZWOLNIENIA LEKARSKIE, ITP.),•KONTROLOWANIE AKTUALNOŚCI OBOWIĄZKOWYCH BADAŃ LEKARSKICH ORAZ SZKOLEŃ.
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Rogoźnica (podkarpackie)
Specjalista do spraw marketingu i handluWymiar czasu pracy 80h/m-c
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Kraków (małopolskie)
zadania:przyjmowanie zamówień od klientówaktywna sprzedaż produktÓw będących w ofercie firmyinformowanie klientów o aktualnych promocjach wystawianie dokumentów przewozowych i handlowychwspólpraca z przedstawicielami handlowymi i kierowcamiudziałw w kontrolowaniu należności klientówOferta realizowana w ramach projektu EFS PO WER III dla osób bezrobotnych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Ruda Śląska (śląskie)
- Kontrola jakości towaru z UA - Nadzór nad ładowaniem towaru na UA - Rozwiązanie zadań związanych z jakości towaru na UA - Przyjęcie i wyładowanie magazynowe towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wola Żydowska (świętokrzyskie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-03-16 - Kutno (łódzkie)
przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i ksiegowanie dokumentów księgowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowychj, rozliczanie i kontrola gospodarki magazynwej, rozliczanie środków trwałych i wyposażenia, kontrola prawidłowej i terminowej realziacji operacji księgowych, sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych ( w tym: podatkowych, GUS,NBP,PFRON), praca w systemie ERP, tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych, współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo-księgowych.
Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" S.A. - 2016-03-02 - Żarów (dolnośląskie)
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; • prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; • potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej;• prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; • koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych;
GLOBAL LABOUR SERVICE SP. Z O.O. - 2020-06-08 - Żory (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
Nadzór nad pracą linii sortowniczych, sprzętu i urządzeń sortowni, organizacja i koordynowanie pracy mechaników. Wynagrodzenie 4 200 zł brutto + 25% premii.
"EKO DOLINA" sp.z.o.o - 2020-06-02 - Łężyce (pomorskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2019-08-13 - Filipów (podlaskie)
sprzedaż wyrobów firmowych, utrzymanie kontaktóe ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
mile widziane doświadczenie współpracy z Urzędem Celnym
MIVINO SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Zabrze (śląskie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-01-19 - Brzozowiec (lubuskie)
organizacja sprzedazy w branzy meblowej, działania promocyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lublin (lubelskie)
STAŻ w firmie EUROWORKER Sp z o. o.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)