SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM K/M

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-10-14

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016

Data zakończenia pracy: 31.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka słoweńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym ( w j. słoweńskim); odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy; możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania, na co dzień języka słoweńskiego; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/SŁO

Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 14.10.2016

Oferta pracy ważna do: 12.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO MAGAZYNIERA - od 1 500 PLN

administrowanie magazynem, kontrola towaru pod względem zgodności zamówień, kontrola wydawanego towaru, kontrola pracy magazynierów, odpowiedzialność za stan i inwentaryzację towaru, sporządzanie raportów stanu magazynu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ANALIZY I RAPORTOWANIA - od 3 600 PLN

Sporządzanie raportów na temat sprzedaży i marż w firmieKontrolowanie marż sprzedaży oraz cen zakupówWprowadzanie zamówień od klientów do systemuWystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowychWprowadzanie faktur kosztowych.
AGENCJA HANDLOWA HANY SŁAWOMIR HANCZAK - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - 2 785 - 3 570 PLN

prowadzenie spraw ubezpieczeniowych Spółki, identyfikacja i analiza ryzyka w HCM S.A., aktualizacja modeli finansowych, udział w procesie zarządzania ryzykiem rynkowym Spółki, obsługa systemu ERP-IFS9,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA - 2 800 - 20 254 PLN

-Konfiguracja,testowanie,weryfikacja systemów i produktów ds bezpieczeństwa-Optymizacja systemu bezpieczeństwa-Konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego-Wiedza o technologiach,metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 14 PLN

sporządzanie spisów zdawczo - odbiorczych, transport dokumentów do miejsca skanowania, przygotowanie dokumentów do skanowaniaPraca na terenie Jaworzna
Sanpro Interim BPO Sp.z o.o Sp.K - 2017-07-24 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKONOMICZNO - HANDLOWYCH - do 3 070 PLN

- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych w celu obsługi szkoleń w różnych miejscach Polski. Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu Coreldraw. Swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU - od 4 000 PLN

Organizowanie transportu towarów eksportowych i importowanych. Nawiązywanie kontaktów, obsługa klientów branży logistycznej, pozyskiwanie klientów
Firma Usługowo - Handlowa "FABEX" Fabian Czapla - 2016-04-08 - Grabowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 500 PLN

Przygotowywanie i redakcja ogłoszeń w j. polskim i j. obcych, selekcja kandydatów, prowadzenie baz danych CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w j. obcych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 2 000 PLN

obsługa sprzedaży, kontakt z klientem, obsługa spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 5 500 PLN

Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Odbywanie podróży służbowych (Uzbekistan, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Podkowa Leśna (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 2 000 PLN

Testowanie rozwiązń internetowych, administrowanie systemów dedykowanych i wirtualnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW AUDYTÓW INFORMATYCZNYCH - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, doba organizacja pracy; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, zamawianie materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

telefoniczna obsługa klienta; wpisywanie zamówień do systemu; współpraca z biurem rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i kontakt z urzędem w sprawie pracowników, kontakt i sporządzanie dokumentacji: ZUS, US, PFRON, GUS, kontakt z pracownikami
Cargosped Terminal Braniewo Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW - od 13,7 PLN

-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 2 800 - 3 500 PLN

- przygotowywanie i prezentowanie ofert hotelu,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,- obsługa bieżących zapytań,- nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez,- budowanie długofalowych relacji biznesowych,- tworzenie planów marketingowych hotelu,- sporządzanie raportów sprzedaży i analizy wyników.
Piotr Szostak Hotel Port 110 - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - do 10 500 PLN

- współpraca z przedstawicielami biznesu i kierownictwem IT dla określenia i uzgodnienia zakresu testów,- zdefiniowanie procesów, sposobów pracy i narzędzi do testowania w środowisku BI,- zapewnienie, że wymagania dotyczące testów są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne,- tworzenie i utrzymywanie spraw testowych i scenariuszy testowych,- zapewnienie, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby,- wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika,- szkolenie młodszych testerów,- przeprowadzanie szkoleń zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - do 5 000 PLN

Analiza zapytań ofertowych,przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji techniczno- handlowych.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-02-09 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW BENGALSKICH - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach bengalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 100 PLN

Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Współpraca ze wszystkimi działami w firmie w zakresie obiegu dokumentów. Wystawianie faktur sprzedaży oraz not. Współpraca z urzędami i instytucjami związanymi z transportem w zakresie składania wniosków, uzyskiwania potrzebnych dokumentów. Przygotowywanie wniosków, pism i innych dokumentów na potrzeby Zarządu. Obsługa spotkań. Przygotowywanie zestawień i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-01-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 200 PLN

organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie i wprowadzanie materiałów na stronę internetową, ,współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.współorganizacja imprez zamkniętych oraz plenerowych
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 542,28 PLN

pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z państw z Dalekiego Wschodu ( Chiny, Tajwan ), wyjazdy na targi oraz w delegacje
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie klientów z Ukrainy - branża jajczarska
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)


Wybierz powiat