SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU NIEMIECKIM (NR REF. SP/DE/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU NIEMIECKIM (NR REF. SP/DE/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy

Data publikacji: 2019-04-18

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 500-2500 zł netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU NIEMIECKIM (NR REF. SP/DE/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/DE/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 18.04.2019

Oferta pracy ważna do: 25.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?efbeb0eebd65d60592720ec731463508

Podobne oferty pracy

POMOC KSIĘGOWO KADROWA - do 2 200 PLN

Wykształcenie: wyższe - rachunkowość, finanse; min. pół roku stażu pracy; znajomość programu MS Office w szczególności - Excel; prawo jazdy kat.B; umiejętność pracy w zespole; rzetelność oraz dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: kontrola i weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym faktur oraz dokumentów księgowych krajowych i zagranicznych; wystawianie faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; sporządzanie rejestrów sprzedaży i zakupu; prowadzenie dokumentacji kadrowej; przygotowywanie analiz, raportów na zewnętrzne i wewnętrzne potrzeby firmy; bieżący kontakt z instytucjami administracji publicznej; współpraca z biurem rachunkowym oraz ze specjalistą ds. BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice ul.Bojkowska
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 13 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- Wsparcie dla działu handlowego,- Obsługa systemu CRM,- Przygotowywanie ofert handlowych pod nadzorem kierownika dz. handlowego,- Wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. RELOKACJI POJAZDÓW - od 50 PLN

Relokowanie pojazdów między Punktami Obsługi Klienta oraz pomoc menegerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S INWESTYCJI I REMONTÓW - 3 200 - 3 400 PLN

przygotowywanie dokumentacji technicznej, kosztorysów, analiza ofert, opracowywanie harmonogramu robót i kontrola ich przebiegu
ANIMEX FOODS Sp. z o. o. sp.k. - 2018-01-31 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 000 PLN

- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO-SOCJALNYCH - od 1 200 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 1 900 PLN

pracownik ds. osobowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY(NR 1018) - od 4 000 PLN

Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowychPozyskiwanie klientów w miejscu inwestycjiRealizacja planów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychAnalizowanie wyników sprzedaży i wyznaczanie kierunków rozwojuBudowanie pozytywnego wizerunku firmyWspółtworzenie i realizacja strategi marketingowej
blaty.eu Stelter Karolina - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 750 PLN

wyksz. min.średnie, osoba nie karana , osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 000 PLN

Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

szukanie odbiorców polskich owoców iwarzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 1 875 PLN

Składanie /odbiór ofert pracy oraz oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy, opieka nad pracownikami tymczasowymi w zakresie uzgodnienia czasu oraz miejsca pracy, pilnowanie daty ważności zezwoleń n apracę oraz dokumentów pobytowych (wizy).Miejsce pracy: Wrocław, praca zdalna3/4 etatu, dyspozycyjność 7:30-17:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW, NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS PRAC RENOWACYJNYCH I WYKOŃCZENIOWYCH - do 2 700 PLN

Praca z zastosowaniem drogich półproduktów (lite drewno, drewno egzotyczne, granit, marmur). Praca głównie na terenie otwartym. Praca z użyciem nowoczesnych narzędzi stolarskich i kamieniarskich. Praca z odpowiedzialnością materialną za powierzone mienie i surowce. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku, dyspozycyjnośc w godz.: 8-16, 168 godzin miesięcznie. Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 6 000 PLN

Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EKSPEDYCJI - INOWROCŁAW (NR 0183) - od 2 250 PLN

-Obsługa elektronicznych wag spedycyjnych (samochodowej i kolejowej) -Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej -Raportowanie ekspedycji wyrobów gotowych -Rozliczanie oraz fakturowanie zrealizowanych wysyłek
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (30-) - od 2 010 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI PRODUKCYJNEJ - od 3 000 PLN

Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 3000 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR-STAŻ - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I MERCHANDISINGU - od 2 200 PLN

budowanie jak najlepszej widoczności produktów w podległych sklepach oraz wpływ na ich sprzedaż
Adecco Poland sp. z o.o. - 2017-10-19 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI WIERZYTELNOŚCI - do 2 000 PLN

Przygotowywanie korespondencji i pism. Obsługa urządzeń biurowych. Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami. Stały monitoring prowadzonych spraw. Efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji.
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI; KASJER - od 2 000 PLN

1. Prowadzenie kasy (dokonywanie operacji gotówkowych (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowym opisanych przez uprawione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowych oraz zatwierdzonych do wypłaty).2. Sporządzanie raportów kasowych. 3. Odprowadzanie przyjętej gotówki na właściwe rachunki bankowe. 4. Wypisywanie czeków i innych dokumentów kasowych. 5. Nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego. 6. Należyte zabezpieczenie przechowywanej gotówki i innych dowodów kasowych.7. Prawidłowe opisywanie faktur pod względem merytorycznym, sprawdzenie pod względem legalności, celowości i gospodarności zgodnie z Instrukcją Kontroli i obiegu dokumentów Finansowo-Księgowych.8. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania dowodów kasowych i innych.9. Bieżące sprawdzanie stanu gotówki w kasie.10. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym.11. Rozliczanie pobranych przez pracowników zaliczek.12. Przygotowywanie oraz rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, magazynów, kasy.13. Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego.14. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego.15. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego.16. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.17. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.18. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym.19. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły wraz z udzielaniem informacji.20. Obsługa centrali telefonicznej.21. Obsługa szkolnej poczty elektronicznej.22. Dbanie o czystość, ład i porządek w sekretariacie.23. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (legitymacji szkolnych, świadectw itp.).Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Stalowej Woli.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ (O) - do 3 400 PLN

obsługa platform B2C oraz B2B, wprowadzanie i aktualizacja oferty produktowej, telefoniczna i mailowa obsługa klientów B2C, telefoniczna i mailowa obsługa partnerów B2B, obsługa livechat-u, planowanie działań e-mail marketingowych, aktywne działania marketingowe w kanałach Social Media, pozyskiwanie leadów, współpraca w przygotowaniu promocji, realizacja zadań sprzedażowych, analiza kampanii reklamowych, analiza rentowoności e-sklepów, analiza i obecność konkurencji
TriSolution Dorota Melich - 2018-11-23 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ I BIURA - od 2 100 PLN

kontakt z klientem, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych, przygotowywanie umów, kontrola obiegu dokumentów i informacji w działach firmy, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji,
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)

PŁYTKARZ - od 2 800 PLN

Układanie płytek
DANIEL HOJAN KRONOS - 2018-07-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

Prezentacja i sprzedaż produktów, przedstawianie ofert. Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Płock (mazowieckie)


Wybierz powiat