SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU BUŁGARSKIM (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU BUŁGARSKIM (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1000-1500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU BUŁGARSKIM (NR REF. SP/BG/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
bułgarski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka bułgarskiego, dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/BG/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dac21ce565b147cced178dea7d4e00b5
Podobne oferty pracy
naliczanie płac, zus, księgowość w zakresie KH i KP, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzedaży; współpraca z innymi działami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piła (wielkopolskie)
Ogłaszanie ofert pracy, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownika potrzebnych do zatrudnienia, przeprowadzanie szkoleń, praca w programie komputerowym.
OLCOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie, kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wdrożenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych dla obecnych i przyszłych projektów, odpowiedzialność za stworzenie i poprowadzenie lokalnego zespołu ds. projektowania dla lokalnych i międzynarodowych rozwiązań programistycznych, ścisła współpraca z oddziałami zagranicznymi, opracowującymi rozwiązania dla lokalnej produkcji, wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży w opracowywaniu briefów dla klientów, zapewnienie wsparcia zespołowi produkcyjnemu zgodnie z wymaganiami, umiejętność tworzenia kosztorysów projektów do ogólnej oferty dla klienta.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Techniczne przygotowanie szkoleń.Archiwizacja dokumentacji dotyczącej: organizacji szkoleń, rekrutacji uczestników szkoleń, monitorowanie osiągnięć i rezultatów projektu, wprowadzanie do PEFS uczestników projektu, promocja projektu wraz z prowadzeniem strony internetowej, współpraca z kierownikiem i personelem w/w projektu, wykonywanie poleceń Dyrektora PCEiKK.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze pełnego etatu na czas określony od 01.01.2019 do 30.12.2020 r. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH-INICJOWANIE I OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH, INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
prace laboratoryjne, wykonywanie badań
MAXFRUT Sp. z o.o - 2017-07-18 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków, czynności porządkowe
Mr Hamburger Spółka Akcyjna - 2016-05-31 - Mszana (śląskie)
Obsługa maszyn do produkcji miazgi sezamowej, praca przy produkcji chałwy, kontakt z pracownikami i kontrahentami w języku tureckim.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Prace związane z uprawą i zbiorem pieczarek.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Kolonia Borek (śląskie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
-Zarządzanie i obsługa komputerami osobistymi, tabletami, telefonami, drukarkami i innymi powiązanymi urządzeniami,-Zarządzanie i obsługa sieci wewnętrznych, systemów tworzenia kopii zapasowych, wewnętrznych serwerów i innych urządzeń (projektory, itp.), -Zarządzanie i obsługa usług zewnętrznych (web hosting, usługi Office 365, w tym usług e-mail i chmury, systemów komunikacji, itp.),-Współpraca z zewnętrznymi dostawcami,-Zarządzanie zakupami, inwentaryzacją i konserwacją sprzętu ITC.
InnoRenew CoE Center - 2017-06-22 - Słowenia (Słowenia)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Lubin (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie obsługi kadrowej firmy,naliczanie wynagrodzeń i inne prace zlecone przez pracodawcę.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
Obsługa klienta, oferowanie zawieranie ubezpieczeń na życie, majątkowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Chęciny (świętokrzyskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Krasne (podkarpackie)
WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ I FAKTUR W JERZYKU ANGIELSKIM DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU I SPOTKAŃ, PRACE BIUROWEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKI EKONOMICZNE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (MS OFFICE), KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-15:30CV PROSZĘ PRZESŁAĆ NA MAILA EMW (at) GS-POLSKA.PL W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
-bieżąca obsługa sklepu internetowego,-obsługa aukcji na Allegro,-prowadzenie profili społecznościowych marki (Facebook, Istagram),-dbanie o właściwe zatowarowanie,-poszerzenie sieci dystrygutorów,-reprezentacja firmy na imprezach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczne) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji.praca w okresie od końca kwietnia do 30 września 2018r. - wynagrodzenie 14 zł brutto/godz.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-03-11 - Tylmanowa (małopolskie)