SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HISZPAŃSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HISZPAŃSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1000-2000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HISZPAŃSKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku hiszpańskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/ES/2018 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 21.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
monter instalacji sanitarnych
IN-STAL-BUD II Piotr Nowak - 2018-06-14 - Radlna (małopolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dbanie o relację ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu; min. rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-07-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa hydropulpera: ładowanie makulatury do maszyny rozdrabniającej, obsługa wózka widłowego
MIKLAN-RYZA SPÓŁKA JAWNA MICHAŁ MICHALSKI, ŁUKASZ MICHALSKI - 2018-06-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż flotowa pojazdów;
MK CENTRUM K. Duliba, M.Myczka, Sp.j. - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowaniu potraw, pomoc w wydawaniu posiłków, utrzymywanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętu, dekorowanie wyrobów kulinarnych, zabezpieczanie półproduktów, wyrobów gotowych, przygotowywanie owoców i warzyw.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca stacjonarna przy komputerze w siedzibie szkoły. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 798 68 68
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2019-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; spec.: budownictwo ogólne; min. 5 lat doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. obcego; umiejętność kosztorysowania robót budowlanych w programie Norma Pro, redagowanie pism urzędowych, kontakt z klientami, nadzór nad podwykonawcami, koordynacja procesów inwestycyjnych; zakres obowiązków: koordynowanie procesu inwestycyjnego w branży budownictwo mieszkaniowe w tym: nadzór nad wykonawcami robót budowlanych, kontrola procesu budowlanego od zapotrzebowania na materiały poprzez ich zamówienie i kontrolę dostaw, stały kontakt z podwykonawcami, kierownikiem budowy, obsługą geodezyjną, zamawianie materiałów budowlanych, sporządzanie kosztorysów ofertowych, podwykonawczych, zamiennych, kontakt z potencjalnymi klientami w zakresie prezentowania oferowanych usług sporządzanie pism urzędowych, raportowanie do Zarządu o przebiegu i stopniu zaawansowania procesu inwestycyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
BIEGŁA OBSŁUGA KRAJÓW PORTUGALSKOJĘZYCZNYCH, OBSŁUGA KLIENTÓW W JĘZ. ANGIELSKIM ORAZ JĘZ. PORTUGALSKIM, OBSŁUGA SAP
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabierzów (małopolskie)
Specjalista ds. pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-04-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe - handlowe, doświadczenie w branży gazów technicznych, spawalnictwa. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PE-GAS SP. Z O.O. - 2016-08-16 - Lyski (śląskie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GOSPODARKI SAMOCHODOWEJ, SPORZĄDZANIE ANALIZ, DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH I SPRAWOZDAWCZYCH, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI ZESPOŁAMI W PWK OHP ORAZ JEDNOSTKAMI TERENOWYMI
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; obsługa komputera, sumienność, zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań, umiejętność koordynowania pracą zespołów, uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacja- mile widziane; zakres obowiązków: określenie potrzeb w zakresie działalności inwestycyjnej, nadzór nad legalizacją i sprawdzaniem przyrządów pomiarowych, realizacja zakupów na bieżące potrzeby, nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych, organizowanie i rozliczanie usług transportowych, udział w odbiorach zakończonych prac inwestycyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z przedstawicielami, wykonywanie zamówień , przyjmowanie ofert, sprzedaż towaru / nabór staż NEET PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Pabianice (łódzkie)
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
ADJ baby furniture Dominik Jurga - 2017-03-01 - Namysłów (opolskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania kontent marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów Kontakt telefoniczny 691-785-745 w godz. 08:00 16:00 lub e-mail: praca (at) seart.pl
PHUP SEART ANNA SEKUŁA - 2016-02-22 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-12-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
promowanie i sprzedaż towarów, pozyskiwanie i obsługa klientów narodowości chińskiej, sporządzanie zamówień w języku chińskim, kontakt z fabrykami w Chinach
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Bezpośredni kontakt z klientem. Przygotowywanie ofert zgodnie z wymaganiami klientów. Organizowanie dokumentacji potrzebnych do podróży (odprawy lotnicze on-line, ubezpieczenia, wynajem aut). prowadzenie profilu na FB. Inne prace biurowe.Umowa o pracę na okres próbny, jedna zmiana, cały lub 3/4 etatu. Praca w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku.kontakt z pracodawcą; 71 712 07 70/71, biuro (at) vascotravel.com.pl
VASCO TRAVEL AGNIESZKA KOTULA, KATARZYNA MORZEJKO SPÓŁKA CYWILNA - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie analizy i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania zasobami mieszkaniowymi, przygotowywanie i koordynowanie, nadzór nad działaniami inwestycjami, remontowymi i konserwacją
Spółdzielnia Mieszkaniowa "GÓRCZYN" - 2019-01-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa programu kadrowo- płacowego, tworzenie dokumentacji kadrowej
Terma Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Czaple (pomorskie)