SPECJALISTA DS INWESTYCJI/ KOORDYNATOR Gliwice oferta pracy "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS INWESTYCJI/ KOORDYNATOR
Wynagrodzenie: do 2 760 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; spec.: budownictwo ogólne; min. 5 lat doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. obcego; umiejętność kosztorysowania robót budowlanych w programie Norma Pro, redagowanie pism urzędowych, kontakt z klientami, nadzór nad podwykonawcami, koordynacja procesów inwestycyjnych; zakres obowiązków: koordynowanie procesu inwestycyjnego w branży budownictwo mieszkaniowe w tym: nadzór nad wykonawcami robót budowlanych, kontrola procesu budowlanego od zapotrzebowania na materiały poprzez ich zamówienie i kontrolę dostaw, stały kontakt z podwykonawcami, kierownikiem budowy, obsługą geodezyjną, zamawianie materiałów budowlanych, sporządzanie kosztorysów ofertowych, podwykonawczych, zamiennych, kontakt z potencjalnymi klientami w zakresie prezentowania oferowanych usług sporządzanie pism urzędowych, raportowanie do Zarządu o przebiegu i stopniu zaawansowania procesu inwestycyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; spec.: budownictwo ogólne; min. 5 lat doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. obcego; umiejętność kosztorysowania robót budowlanych w programie Norma Pro, redagowanie pism urzędowych, kontakt z klientami, nadzór nad podwykonawcami, koordynacja procesów inwestycyjnych; zakres obowiązków: koordynowanie procesu inwestycyjnego w branży budownictwo mieszkaniowe w tym: nadzór nad wykonawcami robót budowlanych, kontrola procesu budowlanego od zapotrzebowania na materiały poprzez ich zamówienie i kontrolę dostaw, stały kontakt z podwykonawcami, kierownikiem budowy, obsługą geodezyjną, zamawianie materiałów budowlanych, sporządzanie kosztorysów ofertowych, podwykonawczych, zamiennych, kontakt z potencjalnymi klientami w zakresie prezentowania oferowanych usług sporządzanie pism urzędowych, raportowanie do Zarządu o przebiegu i stopniu zaawansowania procesu inwestycyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 760 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS INWESTYCJI/ KOORDYNATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 760 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość języków obcych
Nazwa pracodawcy:
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta . Uzupełnianie towaru w salonie.
CCC S.A. - 2015-12-09 - Lublin (lubelskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na południu Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prace związane z funkcjonowaniem restauracji hotelowej. Kontaktowanie sie z goścmi, umawianie spotkań.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Zamość (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
.
"PROFINES" Paweł Byliński - 2017-03-24 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)
nadzorowanie procesu technologicznego wypieku pieczywa, dokonywanie wymaganych badań i pomiarów, sporzadzanie dokumentacji oraz przyjmowanie z produkcji wypieków gotowych, ich ocena jakościowa i wysyłka do odboorców zgodnie z wcześniej przyjetymi zamówieniami, znakowanie produktów zgodnie obowiązującymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
kierowanie zespołem konserwatorów, nadzór nad pracami remontowymi, przyjmowanie zleceń od mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSIEDLE MŁODYCH/ Zakład Budowlano-Remontowy - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt
Domy Wczasowe WAM sp. z o.o. w Warszawie - 2017-06-14 - Jurata (pomorskie)
wykonywanie prac manualnych związanych z produkcją reklamy, oklejanie elementów, wycinanie kształtów, montaż elementów, podstawy klejenia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Widoradz (łódzkie)
Zapewnienie ciągłości dostaw detali do produkcji poprzez zakupmateriałów i części od dostawców wewnętrznych i zewnętrznych -Kontrola zapasów i dążenie do wyznaczonych celów działu. - Planowaniezaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów - Zapewnienieodpowiedniego poziomu zapasu części/surowców - Monitorowaniezdolności produkcyjnych, - Współpraca z kierownikami wydziałów wrealizacji zadań produkcyjnych - Utrzymanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia - Kontakt zdostawcami zewnętrznymi. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie wyższe, -Komunikatywna znajomość języka angielskiego, -Umiejętność pracyw zespole, -Umiejętności negocjacyjne, -Zdolność myślenia analitycznego,Dodatkowe wymagania: -Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem, -Znajomość systemu SAPbędzie dodatkowym atutem.Języki obce: angielski(biegły)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-03 - Konary (małopolskie)
Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Głusko (lubuskie)
Diagnozowanie, analizowanie i monitorowanie sytuacji i zmian zachodzących na rynku oraz w otoczeniu formy; przygotowywanie wyliczeń zestawień i analizy na potrzeby działu sprzedaży, obsługa rynku arabskiego, analizowanie potrzeb rynku pod kątem współpracy rynku arabskiego z polskim
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2016-11-10 - Sieradz (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olkusz (małopolskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad dokumentacją techniczną,tworzenie i weryfikowanie punktów krytycznych dla jakości w prosesie produkcji,weryfikacja i kontrola na wszelkimi zmianami procesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakośćgotowego produktu,Aktualizacja Q-map,Control Plan,tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,Zarządzanie listą substancji chemicznych,Przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,Tworzenie Flow chart (diagramu przepływu procesu) dla produktu oraz jego aktualizacja,Dążenie do realizacji założonych celów jakościowych (KPI)
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Bielawa (dolnośląskie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
tworzenie ofert i pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żywiec (śląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami,sprawdzanie dostępności towaru w magazynie, kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,prowadzenie dokumentacji i zamówień publicznych.
"SZPITALE POLSKIE" S.A. - 2016-08-16 - Sztum (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)