SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK FRANCUSKI) (NR REF. SP/FR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK FRANCUSKI) (NR REF. SP/FR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK FRANCUSKI) (NR REF. SP/FR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka francuskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/FR/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba640eb6b1f5900fa5380cbb7f07f5fb
Podobne oferty pracy
Obsługa sprzedaży hurtowej i detalicznej, pozyskiwanie nowych klientów, branża kosmetyczna, praca stacjonarna.
e-Fiore Katarzyna Raźniak - 2016-03-03 - Rudniki (śląskie)
wykonywanie reklam i ich montaż, oklejanie pojazdów, wyklejanie witryn folią, kontakt z klientami
SCREAMING Anna Bernadzik - 2015-11-27 - Michałowice-Osiedle (mazowieckie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łagów (dolnośląskie)
- przygotowanie transakcji sprzedaży,- przygotowanie zamówień dot. sprzedaży,- korespondencja z klientami firmy,- obsługa sprzedaży bezpośredniej,- obsługa sprzedaży wysyłkowej,- rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży- staż WRPO113
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Września (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Zduny (wielkopolskie)
UCZESTNICZENIE W PRZYGOTOWANIU ROCZNEGO BUDŻETU, PROGNOZ PLANU WIELOLETNIEGO, KONTROLA ICH REALIZACJII ANALIZA ODCHYLEŃ, WYKONYWANIE KALKULACJI DOT. OCENY RENTOWNOŚCI, WYKONYWANIE KALKULACJI NA POTRZEBY DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI, SPORZĄDZANIE ANALIZI RAPORTÓW FINANSOWYCH, ANALIZOWANIE RENTOWNOŚCI WG PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Idzikowice (łódzkie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej. Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Wystawianie faktur sprzedażowych i rozliczanie paragonów fiskalnych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne MuzeumObsługa elektronicznego systemu bankowego, przygotowywanie przelewów bankowych i ich księgowanie. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.- Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK .Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.-
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2019-02-06 - Bytom (śląskie)
Wypiek ciast, ciasteczek, kołaczy oraz drożdżówek.
Janosz Aniela - 2016-05-31 - Radlin (śląskie)
Obsługa załadunku, rozładunku, sortowania i przeważania przesyłek w terminalu międzynarodowym, obsługa zapytań, wyjaśnianie rozbieżności związanych z przesyłkami zagranicznymi, wyjaśnianie przesyłek niekompletnychlub skierowanych na inny kierunek, rozliczanie przesyłek, generowanie danych koniecznych do procesowania przesyłek, wykonywanie i wyjaśnianie raportów obowiązujących w magazynie.
Servisco DHL Express Przesyłki Krajowe i Zagraniczne - 2015-12-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
Obsługa partnerów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą (Ukraina, Włochy, Niemcy, Portugalia, Hiszpania), udział w wydarzeniach branżowych, obsługa procedur celnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Munina (podkarpackie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych, dźwigów osobowych i instalacji cyfrowej telewizji naziemnej pod względem prawidłowości ich wykonania i rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. elektrycznych i dźwigów w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Sprzedaż produktów reklamowych. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych. Kontakt z Redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych. Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia (700 do 2000 zł/netto) na okresie próbnym. Po okresie próbnym podstawa wynagrodzenia może się zwiększyć. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem (B2B). Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych. Wymagane czynne Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych. Wymagane umiejętności telefonicznej obsługi klienta oraz utrzymywania i rozwijania dobrych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka / języków obcych.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumenatcji kadrowo-płacowejnaliczanie wynagrodzeń, składek Zus i podatkurozliczanie umów cywilnoprawnychwsparcie przy rozliczaniu czasu pracy pracowników
Zakład Produkcyjno-Handlowy DARPOL M. Omylak, Z.Piątkowski Sp. jawna - 2016-03-25 - Barzowice (zachodniopomorskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
Załadunek/ rozładunek towarów, kontrola jakości towaru
"Gastromax" - Głowacki Sebastian - 2016-07-20 - Jarocin (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
Obsługa Klientów internetowych. Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV na e-mail: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-02-11 - Radymno (podkarpackie)
wykształcenie policealne/ pomaturalne rolnicze lub pokrewne, doświadczenie min rok-mile widziane, obsług aprogramu word, excel, bardzo dobra obsługa komputera.
AGRO BAUER Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Kuklinów (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Chorzów (śląskie)
zamawianie towaru, sporządzanie wycen itp. (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-07 - Brzeźnica (małopolskie)
sporządzanie ofert, zamawianie towaru, doradztwo technicznem bieżaca obsługa klientów
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo AWIX-OIL Andrzej Kończalski - 2016-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji- kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stosunków pracy- kontakt z klientami i zespołem w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)