SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Ustronie Morskie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TURYSTYCZNO REHABILITACYJNYCH "WODNIK" H I M RUDNICCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż ofert hotelowych, nadzór nad recepcją i kuchnią. Praca w Ustroniu Morskim w godz. 7-15 lub 11-19 (według potrzeb), możliwa praca w soboty i niedziele.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TURYSTYCZNO REHABILITACYJNYCH "WODNIK" H I M RUDNICCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 28, 78-111 Ustronie Morskie, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż ofert hotelowych, nadzór nad recepcją i kuchnią. Praca w Ustroniu Morskim w godz. 7-15 lub 11-19 (według potrzeb), możliwa praca w soboty i niedziele.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 3 lata doświadczenia na podobnym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TURYSTYCZNO REHABILITACYJNYCH "WODNIK" H I M RUDNICCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 28, 78-111 Ustronie Morskie, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - po kontakcie tel. kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Ustronie Morskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustronie Morskie
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: działalność turystyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ANALIZA WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, PROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA OPROGRAMOWANIA, PRZYGOTOWANIE SPECYFIKACJI/ DOKUMENTACJI ODPOWIEDNICH CZESCI OPROGRAMOWANIA, WSPÓŁPRACA Z INTEGRATORAMI W ZAKRESIE WERYFIKACJI PRODUKTU KOŃCOWEGO. [Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 15.03. 2017 - 14.03.2018
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rozliczeń
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-12-11 - Masłowo (wielkopolskie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17
Sun & Snow Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Ustka (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania:- poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów prowadzących do rozwoju firmy- nawiązywanie nowych kontaktów - bieżąca analiza konkurencyjnego rynku- analiza potrzeb rynkowych Wymagania:- wykształcenie wyższe- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- znajomość języka angielskiego- kreatywność, komunikatywność- gotowość do wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat.B.Oferujemy:- pracę w młodym i dynamicznym zespole- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-08-08 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. szwedzkiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Szychowo (kujawsko-pomorskie)
prezentowanie oferty oraz dostosowywanie jej do klientów, aktywna sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, analiza potrzeb i oczekiwań klientów
BSTE - innovation Jarosław Kwiatkowski - 2016-03-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych.
Fabryka Firanek "WISAN" S.A. - 2017-02-16 - Skopanie (podkarpackie)
obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa kadr,wykonywanie płac
KPPD Szczecinek S.A. ZPD w Kaliszu Pomorskim - 2017-03-10 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań w zakresie napraw elektrycznych, oraz sprzetu wyposażenia , konserwacji i eksploatacji infrastruktury w tym stanu technicznego budynku . bezpośrednia konserwacja oraz dbanie o porządek nieruchomości , realizacja zakupów materiałow do konserwacji ,
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
....
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Koło (wielkopolskie)
obróbka metalu,blacharka samochodowa,szlifowanie metalu
CLASSIC CARS Blacharstwo samochodowe, ślusarstwo Piotr Bakalarz - 2016-06-08 - Kukinia (zachodniopomorskie)
prowadzenie różnych form i technik terapii zajęciowej w procesie leczenia uzależnień.
1.AUTO-GAZ Mirosław Sakwa 2.Przedsiębiorstwo Produkcji iPrzetwórstwa Olei i Tłuszczy Mirosław Sakwa - 2016-08-03 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Kasjer - sprzedawca
Marcin Świerczek "MARS" - 2019-01-16 - Zakliczyn (małopolskie)
- Ewidencjonowanie, prowadzenie gospodarki substancjami kontrolowanymi. Pisanie sprawozdań. Wysyłanie sprawozdań do właściwych Urzędów. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Istnieje możliwość przejścia na pełny etat.- Praca na 1/2 etatu po 4 lub 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagana - > pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub francuskiego w stopniu średnim. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-204-18-09) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 125 A, 40-156 Katowice - TEREN GEOLOGII).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KLIMATYZACYJNYCH Z SERWISEM HIROSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientami, wykonywanie pomiarów pomieszczeń, wykonywanie projektów i wizualizacji, realizowanie celów sprzedażowych firmy, kopleksowe doradztwo w zakresie meblarstwa, dbanie o wizerunek marki na rynku. OFERUJEMY: Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy; możliwość przyuczenia do projektowania mebli.
WIRGINIA Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Wieliszew (mazowieckie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym, obsługa maszyny sprzątającej. Praca w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
ASPEN SP. Z O. O. - 2017-03-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapewnienie działań logistycznych w firmie w zakresie importu, eksportu, współpraca z dostawcami i klientami firmy- prace administracyjne
ROBUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-31 - Suwałki (podlaskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW W HURTOWNI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI W TYM SKŁADANIE I SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH, OBSŁUGA PODSTAWOWYCH PROGRAMÓW MS OFFICE, OBSŁUGA E-MAILI, PO PRZESZKOLENIU OBSŁUGA PROGRAMU SPRZEDAŻY, PRZYJMOWANIE DO MAGAZYNU TOWARÓW WEDŁUG FAKTUR ZAKUPU
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Bieżąca obsługa zagranicznych kontrahentów; udział w przygotowywaniu zapytań ofertowych; planowanie, obsługa i koordynacja dostaw surowców; prowadzenie rejestracji dostaw; współpraca z magazynem oraz kontrola stanów magazynowych; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacja; przygotowywanie raportów oraz zestawień.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów Orange, pozyskiwanie klientów
Orange-Retail.pl - 2016-03-10 - Kozienice (mazowieckie)