SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - RYNEK HISZPAŃSKI Gnojnik oferta pracy PAGEN Sp. z o.o

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - RYNEK HISZPAŃSKI

Wynagrodzenie: od 2 770 PLN

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku hiszpańskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.

Data publikacji: 2019-07-11

Lokalizacja: Gnojnik (małopolskie)

Pracodawca: PAGEN Sp. z o.o

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
32-864 Gnojnik 699, powiat: brzeski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku hiszpańskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Planowany okres zatrudnienia 3 miesiące z możliwością przedłużenia umowy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - RYNEK HISZPAŃSKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gnojnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gnojnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietów biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka hiszpańskiego co najmniej na poziomie B1Nie wymagane doświadczenie w branży okiennej.

Nazwa pracodawcy: PAGEN Sp. z o.o

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Adres pracodawcy:
32-864 Gnojnik 699, powiat: brzeski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: brzeski

Gmina pracodawcy: Gnojnik

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gnojnik

Adres strony pracodawcy: http://pagen.pl/

Numer budynku pracodawcy: 699

Profil działalności pracodawcy: produkcja

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.07.2019

Data dodania oferty pracy: 11.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81c60bdb4e41d7ade1568bebd8a48625

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DIZLAE HANDLOWYM-182 - od 2 000 PLN

sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)

PSYCHOLOG SZKOLNY - 2 200 - 3 120 PLN

pomoc psychologiczna dla uczniów szkoły, pomoc i wsparcie rodziców i uczniów w procesie wychowania
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika - 2016-03-15 - Błonie (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Kontrola jakości, czyszczenie form, wycinanie piany, segregacja elementów.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS INFORMATYCZNYCH - od 2 800 PLN

administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działania komputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)

PAKOWACZ - od 2 150 PLN

Pakowanie towaru, kontrola jakości, etykietowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 18 000 CZK

kontrola stanu zapasów w magazynie,przygotowanie dokumentacji dla dostawców,sporządzanie kalkulacji cenowych,rozpatrywanie skarg,odpowiedzialność za wybór dostawcy,realizacja zamówień
DONGWON CZ, s.r.o. - 2016-05-04 - Czechy (Czechy)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-06-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 3 200 PLN

Obowiązki :- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- planowanie i realizację celów sprzedażowych,- fachowe doradztwo techniczne,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- ofertowanie, - reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji,- współpraca z pozostałymi działami w firmie.CV prosimy przesyłać na adres: praca (at) secespol.pl lub dostarczyć pod adres: SECESPOL Sp. z o.o. ul. Warszawska 50, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
SECESPOL Sp. zoo - 2017-05-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MATERIAŁOWYCH - od 3 500 PLN

Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez realizowanie zamówieńmateriałów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami klientów Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów oraz niwelowaniemateriałów wolnorotujących Dbałość o poprawność danych w systemieSAP Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających dousprawnienia przepływu materiałowego w firmie oraz optymalizacjizapasów Wysyłanie prognoz do kluczowych dostawców zdefiniowanychdla danej grupy produktowej lub zgodnie z podpisanymi kontraktami Współpraca z zespołem Sourcingu nad optymalizacją łańcucha dostaw Dbanie o rozwój współpracy z dostawcami na partnerskich warunkachUmiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne studia/doświadczenie) Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole Umiejętność analizy i szybkiego rozwiązywania problemów Doskonałe rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Doskonała znajmość programów MS Office Płynna znajomość języka angielskiego. Dodatkowe wymagania: Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 1 850 PLN

Sprzedaż oferty turystycznej
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 731 PLN

- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 5 - 2019-02-28 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

Rozliczanie wydatków, szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-04-19 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 300 PLN

•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 4 000 PLN

Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne),Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 500 PLN

zakres pracy związany z zamówieniami publicznym
Zduńskowolski Szpital Powiatowy Spółka z O.O. - 2018-06-13 - Zduńska Wola (łódzkie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - BUDŻETOWANIE RRP I KONTROLA KOSZTÓW - od 9 203 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - planowanie, inicjowanie i koordynację budżetowania oraz przewidywanie procesów pomiędzy działami PMI OC; - regularnie przeglądanie szczegółowych danych dot. faktycznych i planowanych wydatków miesięcznych / kwartalnych / rocznych, - upewnianie się o czasowej, dobrze przeprowadzonej, analizie informacji finansowych dla PMI OC; - identyfikowanie obszarów, w których procesy finansowe mogą zostać ulepszone, asystowanie przy wdrażaniu systemów/ projektów zwiększających wydajność procesów finansowych, - wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego w poszczególnych działach, w celu zapewnienia terminowej i dokładnej sprawozdawczości zgodnej z amerykańskimi zasadami rachunkowości GAAP oraz wymogami ustawowymi; przygotowywanie i dostarczanie informacji finansowych wewnętrznym i zewnętrznym organom / zainteresowanym stronom;
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 950 PLN

obsługa sprzętu biurowego, programu ksiegowego, sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Żarki (małopolskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - PRACOWNIK WARSZTATU MECHANICZNEGO - od 2 500 PLN

praca w warsztacie - uruchamianie maszyn, naprawa usterek, przygotowywanie maszyn do sprzedaży
Stefan Król Firma Handlowo-Usługowa "STEKRO" - 2017-10-04 - Brzezna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem, ustaniem stosunku pracy. Zawieranie umów cywilno-prawnych, umów o pracę, sporządzanie świadectw pracy, aneksów, wydawanie zaświadczeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, ZFŚS. Archiwizacja dokumentów.
Fundacja Panaceum - 2019-06-11 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 4 875 PLN

Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

organizowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych (redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administracja bazą aplikacji);budowanie i utrzymywanie relacji z kandydatami oraz współpraca z partnerami biznesowymi;współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów rekrutacyjnych (portale internetowe, agencje pracy tymczasowej, firmy doradztwa personalnego);dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez udział w działaniach z zakresu employer brandingu (współpraca z biurami karier, udział w targach pracy);przygotowywanie i sporządzanie raportów, rekomendacji z prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
AGENCJA PRACY FORTE PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TESTÓW/PROGRAMISTA - 3 900 - 4 200 PLN

Tworzenie i testowanie oprogramowania na zlecenie.
MARIUSZ LEMISZKA MILENIUM-IT - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS PROMOCJI I ROZWOJU - od 2 041 PLN

1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA I ROZLICZEŃ W REGIONIE SN I NN - od 3 700 PLN

Opracowywanie danych niezbędnych do przygotowywania planów eksploatacji, remontowych, inwestycyjnych realizowanych w Obszarze Serwisu. Monitorowanie wykorzystania zasobów Obszaru Serwisu oraz rozliczanie planów eksploatacji, remontowych i inwestycyjnych oraz usług zewnętrznych wykonywanych przez Obszar Serwisu. Opracowywanie danych niezbędnych do przygotowywania planu zaopatrzenia materiałowego oraz zakupów inwestycyjnych na potrzeby Obszaru Serwisu. Przygotowywanie ofert w zakresie usług realizowanych przez Obszar Serwisu. Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej związanej z usługami realizowanymi przez Obszar Serwisu. Kompletowanie dokumentacji technicznej i prawnej koniecznej do rozpoczęcia robót budowlano-montażowych. Udział w opracowywaniu i monitorowanie realizacji budżetu Obszaru Serwisu oraz kluczowych wskaźników efektywności. Monitorowanie prac wykonywanych przez kontrahentów zewnętrznych w ramach zawartych umów pod kątem zakresu, jakości, terminowości oraz budżetu wykonanych prac. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia procedury zakupów inwestycyjnych dla realizowanych zadań inwestycyjnych oraz zakupów pozaplanowych. Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
TAURON Dystrybucja S.A. - 2019-06-14 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat