SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - RYNEK HISZPAŃSKI Gnojnik oferta pracy PAGEN Sp. z o.o
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - RYNEK HISZPAŃSKI
Wynagrodzenie: od 2 770 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku hiszpańskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Gnojnik (małopolskie)
Pracodawca: PAGEN Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-864 Gnojnik 699, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku hiszpańskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Planowany okres zatrudnienia 3 miesiące z możliwością przedłużenia umowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - RYNEK HISZPAŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gnojnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gnojnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietów biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka hiszpańskiego co najmniej na poziomie B1Nie wymagane doświadczenie w branży okiennej.
Nazwa pracodawcy: PAGEN Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
32-864 Gnojnik 699, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Gnojnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gnojnik
Adres strony pracodawcy: http://pagen.pl/
Numer budynku pracodawcy: 699
Profil działalności pracodawcy: produkcja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.07.2019
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81c60bdb4e41d7ade1568bebd8a48625
Podobne oferty pracy
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc psychologiczna dla uczniów szkoły, pomoc i wsparcie rodziców i uczniów w procesie wychowania
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika - 2016-03-15 - Błonie (mazowieckie)
Kontrola jakości, czyszczenie form, wycinanie piany, segregacja elementów.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działania komputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pakowanie towaru, kontrola jakości, etykietowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
kontrola stanu zapasów w magazynie,przygotowanie dokumentacji dla dostawców,sporządzanie kalkulacji cenowych,rozpatrywanie skarg,odpowiedzialność za wybór dostawcy,realizacja zamówień
DONGWON CZ, s.r.o. - 2016-05-04 - Czechy (Czechy)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-06-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obowiązki :- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- planowanie i realizację celów sprzedażowych,- fachowe doradztwo techniczne,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- ofertowanie, - reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji,- współpraca z pozostałymi działami w firmie.CV prosimy przesyłać na adres: praca (at) secespol.pl lub dostarczyć pod adres: SECESPOL Sp. z o.o. ul. Warszawska 50, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
SECESPOL Sp. zoo - 2017-05-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez realizowanie zamówieńmateriałów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami klientów Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów oraz niwelowaniemateriałów wolnorotujących Dbałość o poprawność danych w systemieSAP Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających dousprawnienia przepływu materiałowego w firmie oraz optymalizacjizapasów Wysyłanie prognoz do kluczowych dostawców zdefiniowanychdla danej grupy produktowej lub zgodnie z podpisanymi kontraktami Współpraca z zespołem Sourcingu nad optymalizacją łańcucha dostaw Dbanie o rozwój współpracy z dostawcami na partnerskich warunkachUmiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne studia/doświadczenie) Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole Umiejętność analizy i szybkiego rozwiązywania problemów Doskonałe rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Doskonała znajmość programów MS Office Płynna znajomość języka angielskiego. Dodatkowe wymagania: Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Sprzedaż oferty turystycznej
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
- sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki;- obsługa programu kadry oraz ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników;- sporządzanie list płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń;- naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT, RP-7, deklaracji do ZUS, - prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników;- załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników;przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;- obsługa administracyjno-biurowa zadań związanych ze stanowiskiem specjalisty ds. kadr i płac.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 5 - 2019-02-28 - Sopot (pomorskie)
Rozliczanie wydatków, szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne),Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Opole (opolskie)
zakres pracy związany z zamówieniami publicznym
Zduńskowolski Szpital Powiatowy Spółka z O.O. - 2018-06-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - planowanie, inicjowanie i koordynację budżetowania oraz przewidywanie procesów pomiędzy działami PMI OC; - regularnie przeglądanie szczegółowych danych dot. faktycznych i planowanych wydatków miesięcznych / kwartalnych / rocznych, - upewnianie się o czasowej, dobrze przeprowadzonej, analizie informacji finansowych dla PMI OC; - identyfikowanie obszarów, w których procesy finansowe mogą zostać ulepszone, asystowanie przy wdrażaniu systemów/ projektów zwiększających wydajność procesów finansowych, - wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego w poszczególnych działach, w celu zapewnienia terminowej i dokładnej sprawozdawczości zgodnej z amerykańskimi zasadami rachunkowości GAAP oraz wymogami ustawowymi; przygotowywanie i dostarczanie informacji finansowych wewnętrznym i zewnętrznym organom / zainteresowanym stronom;
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa sprzętu biurowego, programu ksiegowego, sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Żarki (małopolskie)
praca w warsztacie - uruchamianie maszyn, naprawa usterek, przygotowywanie maszyn do sprzedaży
Stefan Król Firma Handlowo-Usługowa "STEKRO" - 2017-10-04 - Brzezna (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem, ustaniem stosunku pracy. Zawieranie umów cywilno-prawnych, umów o pracę, sporządzanie świadectw pracy, aneksów, wydawanie zaświadczeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, ZFŚS. Archiwizacja dokumentów.
Fundacja Panaceum - 2019-06-11 - Płock (mazowieckie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
organizowanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych (redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, administracja bazą aplikacji);budowanie i utrzymywanie relacji z kandydatami oraz współpraca z partnerami biznesowymi;współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów rekrutacyjnych (portale internetowe, agencje pracy tymczasowej, firmy doradztwa personalnego);dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez udział w działaniach z zakresu employer brandingu (współpraca z biurami karier, udział w targach pracy);przygotowywanie i sporządzanie raportów, rekomendacji z prowadzonych projektów rekrutacyjnych.
AGENCJA PRACY FORTE PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
Tworzenie i testowanie oprogramowania na zlecenie.
MARIUSZ LEMISZKA MILENIUM-IT - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Opracowywanie danych niezbędnych do przygotowywania planów eksploatacji, remontowych, inwestycyjnych realizowanych w Obszarze Serwisu. Monitorowanie wykorzystania zasobów Obszaru Serwisu oraz rozliczanie planów eksploatacji, remontowych i inwestycyjnych oraz usług zewnętrznych wykonywanych przez Obszar Serwisu. Opracowywanie danych niezbędnych do przygotowywania planu zaopatrzenia materiałowego oraz zakupów inwestycyjnych na potrzeby Obszaru Serwisu. Przygotowywanie ofert w zakresie usług realizowanych przez Obszar Serwisu. Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej związanej z usługami realizowanymi przez Obszar Serwisu. Kompletowanie dokumentacji technicznej i prawnej koniecznej do rozpoczęcia robót budowlano-montażowych. Udział w opracowywaniu i monitorowanie realizacji budżetu Obszaru Serwisu oraz kluczowych wskaźników efektywności. Monitorowanie prac wykonywanych przez kontrahentów zewnętrznych w ramach zawartych umów pod kątem zakresu, jakości, terminowości oraz budżetu wykonanych prac. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia procedury zakupów inwestycyjnych dla realizowanych zadań inwestycyjnych oraz zakupów pozaplanowych. Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
TAURON Dystrybucja S.A. - 2019-06-14 - Opole (opolskie)