SPECJALISTA DS. ROZWOJU OSOBISTEGO Gdańsk oferta pracy FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU OSOBISTEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przekazanie informacji edukacyjnej i zawodowej osobom poszukującym pracy;przygotowanie poradnika w zakresie doboru kandydatów do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji psychofizycznych oraz dotyczących restrukturyzacji zatrudnienia;
Data publikacji: 2021-03-30
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Piastowskie 1, 80-958 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przekazanie informacji edukacyjnej i zawodowej osobom poszukującym pracy;przygotowanie poradnika w zakresie doboru kandydatów do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji psychofizycznych oraz dotyczących restrukturyzacji zatrudnienia;
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|23
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 15
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU OSOBISTEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2021
Data zakończenia pracy: 14.04.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
certyfikat: "Praktyka udzielania pomocy psychologicznej"
Nazwa pracodawcy:
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP"
danePracodawcy_nip: 5213641211
danePracodawcy_regon: 146433467
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wały Piastowskie 1/lok. 766, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Wały Piastowskie
Numer budynku pracodawcy: 1
danePracodawcy_nrLokalu: lok. 766
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242402
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.03.2021
Data dodania oferty pracy: 29.03.2021
Oferta pracy ważna do: 02.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f00cd604dda8ed459b629f56e668f91e
Podobne oferty pracy
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Bukowno (małopolskie)
- Terminowe prowadzenie warsztatów optymalizacyjnych- Koordynacja szkoleń i kursów mających podnosić efektywność w firmie- Optymalizacja i analiza procesów produkcyjnych- Analizowanie danych z procesów produkcji- Tworzenie wizualizacji procesów produkcyjnych ze wskazaniem wartości dodanych i tych tworzących źródła marnotrawstw- Prowadzenie projektów optymalizacyjnych w obszarach produkcji- Współpracę z działami, jakości, konstruktorów, technologów, projektów, planowania i logistyki w firmie w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych i wdrażania projektów inwestycyjnych- Przygotowywanie raportów pracy dla zarządu firmy
Winkelmann Sp. z o. o. - 2021-03-11 - Legnica (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo- kadroqwej ( akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp ), naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, archiwizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2017-03-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIOBIORCÓW- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS I PIT- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KONTAKT OSOBISTY UL. KLONOWICA 3C DZIAŁ KADR POK.NR.6 , TELEFONICZNY 914328413, CV NA EMAIL: PIASECKA (at) SPAK.PL
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca biurowa - kompleksowe prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łomianki (mazowieckie)
kontrola i przygotowanie produktów przed wysłaniem, sprawdzenie i naprawa produktów do wysłania
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Wilczyce (małopolskie)
- Utrzymywanie kontaktów i współpracy z odbiorcami,- Prowadzenie dokumentacji handlowo-eksportowej, - Zarządzanie zamówieniami zagranicznymi oraz ich nadzór.
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-11-06 - Koluszki (łódzkie)
1) Obsługa klientów czeskich:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) Poszukiwanie nowych odbiorców na rynku czeskim.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Zarzecze (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i nie tylko, składanie i pisanie ofert dla klienta, praca w terenie, obsługa klientów.Jedna zmiana - godziny do uzgodnienia dostoswane do zleceńMiejsce pracy: Elbląg+teren krajuOferta pracy dla osoby do 30r.ż
kontakt przez PUP - 2021-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Organizacja czasu wolnego turystów indywidualnych i grup zorganizowanych. Przygotowanie ofert wycieczek i pobytów. Obsługa klientów wypożyczalni sprzętu sportowego i turystycznego.
DOLINA WISŁOKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Frysztak (podkarpackie)
obsługa korespondencji, obsługa interesantów, bieżąca obsługa klientów, obsługa programu SUBIEKT w zakresie wprowadzania faktur zakupu i sprzedaży, sporządzanie deklaracji zgodności do wystawianych faktur sprzedaży, obsługa formularzy związanych z dokumentacją ISO
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe FOL - PACK - 2018-11-05 - Końskie (świętokrzyskie)
- przygotowywanie i koordynacja zatwierdzenia ofert- zarządzanie przychodzącymi zamówieniami (systemy, opcje, aktualizacje)- aktywna współpraca z menedżerami kont, kierownikami projektów, menedżerami produktów, w szczególności z terenu Niemiec
kontakt przez PUP - 2020-03-20 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych. Raportowanie i monitorowanie produkcji.
ALWERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Hecznarowice (śląskie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi lub dziećmi, możliwość pracy w blokach
Krystian Żak Blue Education - 2019-03-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zadania:- kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników;- wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym;- przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem;- monitorowanie absencji i ewidencji i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON;- monitorowanie zmian w prawie i ich implementacja w przedsiębiorstwach klientów biura.
Biuro Rachunkowe BRMK - 2021-03-03 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów w zakresi kredytów i leasingów, prace księgowe
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-15 - Rokocin (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku jest częścią globalnego zespołu szkoleniowego. Tworzy oraz dostarcza szkolenia wewnętrzne w firmie.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Kraków (małopolskie)
- kontrolowanie efektywnego i ekonomicznego przepływu towarów- logistyka zamówień- podejmowanie działań na rzecz prawidłowej obsługi w zakresie dostaw części zamiennych w tym monitorowanie i analizowanie efektywności łańcucha dostaw- koordynowanie pracy magazynu i służb zaopatrzenia oraz współpraca z dostawcami i klientami firmy- sprawowanie nadzoru nad przepływem dokumentacji magazynowej, w tym kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów oraz zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentacji- współpraca z agencjami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
pomocnik stolarza
"AMAL II " sc. SPÓŁKA JAWNA ZADORA, MATUSZYK - 2017-02-20 - Tarnawa Dolna (małopolskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, fakturowanie, rozliczanie gotówki
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-02-04 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dzialań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych, akcesorii muzycznych. Praca na terenie całego kraju.
"SILESIA MUSIC CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników.
Kancelaria Księgowa Skarbówka - 2021-04-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-współudział w wykonywaniu: dokumentacji projektowo-kosztorysowej, prac remontowych i inwestycyjnych-sporządzanie planów związanych ze zmianami infrastruktury i planów rocznych remontów w obiektach szpitalnych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2019-12-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
realizacja działań z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej;
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celuśledzenia i przetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów.Nadzorowanie dokumentacji rejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentówrejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu wzakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacji wyznaczonych projektów. Zarządzanieprojektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami (45 krajów). Organizowanieglobalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogów TMF (45 krajów).Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)