SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Szczecin oferta pracy SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIOBIORCÓW- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS I PIT- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KONTAKT OSOBISTY UL. KLONOWICA 3C DZIAŁ KADR POK.NR.6 , TELEFONICZNY 914328413, CV NA EMAIL: PIASECKA (at) SPAK.PL
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIOBIORCÓW- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS I PIT- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KONTAKT OSOBISTY UL. KLONOWICA 3C DZIAŁ KADR POK.NR.6 , TELEFONICZNY 914328413, CV NA EMAIL: PIASECKA (at) SPAK.PL
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKU DOCHODOWEGO
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Nazwa pracodawcy:
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: KLONOWICA
Numer budynku pracodawcy: 3C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a83e73ceb052942681eeef3fb6be94b5
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych; odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakrresie określonym w obowiązkowych przepisach. Udział w przekazywaniu placów budów i odbiór robót. Przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Gmina Trzcinica - 2016-09-08 - Trzcinica (wielkopolskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2020-07-09 - Krosno (podkarpackie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kielecka Fabryka Mebli Paweł Wiśnicki - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizowanie planów sprzedażowych Wprowadzanie produktów na rynki międzynarodoweAnaliza konkurencji, rynków i produktów oraz przygotowywanie nowych kierunków ekspansjiReprezentowanie firmy za granicąKreowanie pozycji marki na podległych rynkachPoszukiwanie nowych klientówUtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków, - sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii regulaminowych, świadczeń dodatkowych,- przygotowanie harmonogramów czasu pracy oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, - prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy, - nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i przeprowadzaniem badań lekarskich, - tworzenie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i innych dokumentów wynikających z zatrudniania pracowników, - wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i pism na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Stowarzyszenia, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi typu US, GUS, ZUS, PUP, - sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON, SIO, - obsługa E-PUAP.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Cieszynie - 2018-07-18 - Cieszyn (śląskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, korytarzy , pomieszczeń socjalnych
Clar System S.A. - 2018-01-12 - Środa Śląska (dolnośląskie)
tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- sprawdzanie pod względem finansowym i merytorycznym wniosków o refundację wynagrodzeń młodocianych pracowników, składek ZUS od tych wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;-numerowanie, kompletowanie dokumentów finansowych dotyczących refundacji; -sporządzanie zapotrzebowania środków z Funduszu Pracy;
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-03-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kierowanie grupą konserwatorów, zlecenie prowadzanie i ewidencja rocznych oraz 5-cio letnich przeglądów technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa BLOK - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kontakty handlowe z kontarhentami, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-15 - Sochaczew (mazowieckie)
(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
Określanie, komunikowanie i prowadzenie strategii, przy jednoczesnym jednocześnie rozumieniu ogólnych celów i skuteczne zarządzanie interesariuszami."Przygotowywanie, utrzymywanie i kontrola budżetu i prognoz dla interesariuszy (w tym prognoz przemysłu i warunków ekonomicznych).Przygotowywanie raportów finansowych poprzez zbieranie danych, analizę danych i przekazywanie informacjiWskazywanie własciwych działań finansowych przy jednoczesnej ocenie opcji istotne dla biznesu i świadomości skutków zaproponowanych rozwiązań.Rozwiązywanie złożonych wyzwań biznesowych w oparciu o dokładną identyfikację podstawowych czynników/przyczyn.Analiza i raportowanie sytuacji finansowej firmy (i wybranych jej części).Utrzymanie systemów finansowych, narzędzi i modeli wykorzystywanych do budżetu i prognozAnaliza finansowa ad hoc zleconą przez firmę.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
- reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych (krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe),- współpraca i pozyskiwanie klienta na rynku krajowym i zagranicznym,- udział w negocjacjach handlowych,- udział w tworzeniu ofert handlowych i rozwijanie bazy klientów,- kontrolowanie zapasów i zamówienie materiałów do produkcji zgodnie z planami produkcyjnymi,- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klientaobsługa klientów - ustalenie harmonogramów sprzedaży, ustalenie planów produkcyjnych z planistą produkcji, monitorowanie wysyłek
"GOZDREW" Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Gościm (lubuskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, przyjmowanie i realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
obsługa konta w portalu aukcyjnym strony internetowej, realizowanie zamówień, przygptpwywanie produktów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Lisewo (kujawsko-pomorskie)
kierowanie kont kontrahentów w programie SAP, praca z dokumentacją transportową CMR, wprowadzanie dokumentów do programu Planning&carto za pomocą programu KOFAC+X, sprawdzanie faktur dostarczonych od podwykonawców z dokumentami transportowymi, tłumaczenie dokumentów kadrowych i transportowych na język ukraiński, szkolenie dla nowo zatrudnionych kierowców z Ukrainy, zaopatrzenie firmy w artykuły przemysłowe i gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płoty (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentacji do rozliczeń budowy, praca na terenie Sosnowca i województwa śląskiego
VARMONT BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-25 - Sosnowiec (śląskie)
Dociekliwość, wytrwałość, samodzielność i pro aktywność Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych.Optymizm i zaangażowanie, Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z zastosowaniem różnych kanałów komunikacji, w tym kontakty przez telefon. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Vive Textile Recycling Sp.z o.o. - Kielce - 2016-11-09 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP, 2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością, 3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia, uchwały, zarządzenia 4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku, 5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych, 6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością, 7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością; 8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności: a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej, w tym barier architektonicznych, transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych, b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność, c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym, 9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami, biblioteką uczelnianą, studium wychowania fizycznego i sportu, studium praktycznej nauki języka obcego, dziekanatami, 10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym; 11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów, 12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych; 13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych, stypendiach specjalnych, zapomogach, stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie; 14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków;Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-12-23 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola stanu zabezpieczenia obiektów, prowadzenie książki służbowej, kontrola ruchu na bramie wjazdowej. Dodatek za pracę w godzinach nocnych oraz zwrot kosztów dojazdu.
"NOWAK" Wiesław Nowak - 2019-11-15 - Tychy (śląskie)
samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań skoncentrowanych na zwiększeniu efektywności i zachowaniu płynności zatrudnienia.Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań zwiększających obszar oddziaływania firmy; poszukiwanie nowych odbiorców.Utrzymywanie kontaktów z koordynatorami z rynku wschodniego.Prace ogólnobiurowe (na zlecenie przełożonego tworzenie analiz i raportów).Praca związan z wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)