SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Szczecin oferta pracy SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ

Wynagrodzenie: do 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIOBIORCÓW- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS I PIT- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KONTAKT OSOBISTY UL. KLONOWICA 3C DZIAŁ KADR POK.NR.6 , TELEFONICZNY 914328413, CV NA EMAIL: PIASECKA (at) SPAK.PL

Data publikacji: 2020-01-22

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ORAZ PEŁNA OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW I ZLECENIOBIORCÓW- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS I PIT- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KONTAKT OSOBISTY UL. KLONOWICA 3C DZIAŁ KADR POK.NR.6 , TELEFONICZNY 914328413, CV NA EMAIL: PIASECKA (at) SPAK.PL

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKU DOCHODOWEGO

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Nazwa pracodawcy:
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
KLONOWICA 3C, 71-241 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: KLONOWICA

Numer budynku pracodawcy: 3C

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń

Data dodania oferty pracy: 22.01.2020

Oferta pracy ważna do: 21.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a83e73ceb052942681eeef3fb6be94b5

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I INWESTYCJI - od 2 200 PLN

Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych; odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakrresie określonym w obowiązkowych przepisach. Udział w przekazywaniu placów budów i odbiór robót. Przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Gmina Trzcinica - 2016-09-08 - Trzcinica (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 800 PLN

Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro, kontakt z klientem, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2020-07-09 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ORAZ WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 4 500 PLN

Realizowanie planów sprzedażowych Wprowadzanie produktów na rynki międzynarodoweAnaliza konkurencji, rynków i produktów oraz przygotowywanie nowych kierunków ekspansjiReprezentowanie firmy za granicąKreowanie pozycji marki na podległych rynkachPoszukiwanie nowych klientówUtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowym
D.A.GLASS DOROS TEODORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Rogoźnica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków, - sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii regulaminowych, świadczeń dodatkowych,- przygotowanie harmonogramów czasu pracy oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, - prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy, - nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i przeprowadzaniem badań lekarskich, - tworzenie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i innych dokumentów wynikających z zatrudniania pracowników, - wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i pism na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Stowarzyszenia, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi typu US, GUS, ZUS, PUP, - sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON, SIO, - obsługa E-PUAP.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Cieszynie - 2018-07-18 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

sprzatanie pomieszczeń biurowych, korytarzy , pomieszczeń socjalnych
Clar System S.A. - 2018-01-12 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW (0057) - od 3 500 PLN

tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

- sprawdzanie pod względem finansowym i merytorycznym wniosków o refundację wynagrodzeń młodocianych pracowników, składek ZUS od tych wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;-numerowanie, kompletowanie dokumentów finansowych dotyczących refundacji; -sporządzanie zapotrzebowania środków z Funduszu Pracy;
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-03-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI - 3 500 - 4 000 PLN

kierowanie grupą konserwatorów, zlecenie prowadzanie i ewidencja rocznych oraz 5-cio letnich przeglądów technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa BLOK - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

kontakty handlowe z kontarhentami, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS.TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 3 500 PLN

Telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-15 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ANALIZY FINANSOWEJ - od 16 500 PLN

Określanie, komunikowanie i prowadzenie strategii, przy jednoczesnym jednocześnie rozumieniu ogólnych celów i skuteczne zarządzanie interesariuszami."Przygotowywanie, utrzymywanie i kontrola budżetu i prognoz dla interesariuszy (w tym prognoz przemysłu i warunków ekonomicznych).Przygotowywanie raportów finansowych poprzez zbieranie danych, analizę danych i przekazywanie informacjiWskazywanie własciwych działań finansowych przy jednoczesnej ocenie opcji istotne dla biznesu i świadomości skutków zaproponowanych rozwiązań.Rozwiązywanie złożonych wyzwań biznesowych w oparciu o dokładną identyfikację podstawowych czynników/przyczyn.Analiza i raportowanie sytuacji finansowej firmy (i wybranych jej części).Utrzymanie systemów finansowych, narzędzi i modeli wykorzystywanych do budżetu i prognozAnaliza finansowa ad hoc zleconą przez firmę.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SHAREPOINTA (SHAREPOINT APPLICATION SPECIALIST) - do 5 200 PLN

Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

- reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych (krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe),- współpraca i pozyskiwanie klienta na rynku krajowym i zagranicznym,- udział w negocjacjach handlowych,- udział w tworzeniu ofert handlowych i rozwijanie bazy klientów,- kontrolowanie zapasów i zamówienie materiałów do produkcji zgodnie z planami produkcyjnymi,- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klientaobsługa klientów - ustalenie harmonogramów sprzedaży, ustalenie planów produkcyjnych z planistą produkcji, monitorowanie wysyłek
"GOZDREW" Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Gościm (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, przyjmowanie i realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 250 PLN

obsługa konta w portalu aukcyjnym strony internetowej, realizowanie zamówień, przygptpwywanie produktów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Lisewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

kierowanie kont kontrahentów w programie SAP, praca z dokumentacją transportową CMR, wprowadzanie dokumentów do programu Planning&carto za pomocą programu KOFAC+X, sprawdzanie faktur dostarczonych od podwykonawców z dokumentami transportowymi, tłumaczenie dokumentów kadrowych i transportowych na język ukraiński, szkolenie dla nowo zatrudnionych kierowców z Ukrainy, zaopatrzenie firmy w artykuły przemysłowe i gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płoty (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ BUDOWY - od 2 600 PLN

sporządzanie dokumentacji do rozliczeń budowy, praca na terenie Sosnowca i województwa śląskiego
VARMONT BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 2 200 PLN

Dociekliwość, wytrwałość, samodzielność i pro aktywność Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych.Optymizm i zaangażowanie, Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z zastosowaniem różnych kanałów komunikacji, w tym kontakty przez telefon. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Vive Textile Recycling Sp.z o.o. - Kielce - 2016-11-09 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA - do 2 800 PLN

przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI - od 2 995 PLN

1. organizacja cyklicznych szkoleń mających na celu podnoszenie świadomości niepełnosprawności dla całej społeczności AP, 2. współpraca z punktem rekrutacyjnym przygotowywanie niezbędnych informacji dla kandydata z niepełnosprawnością, 3. opracowywanie niezbędnych dokumentów normatywnych; Regulamin wsparcia, uchwały, zarządzenia 4. inicjowanie i realizacja działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w AP w Słupsku, 5. diagnozowanie potrzeb osób z niepełnosprawnością; przygotowywanie niezbędnych narzędzi badawczych, 6. współpraca z doradcą zawodowym w zakresie zatrudnienia osoby z niepełnosprawnością, 7. podejmowanie wszelkich działań na rzecz przestrzegania i właściwego traktowania studentów i doktorantów z niepełnosprawnością; 8. określanie potrzeb związanych ze studiowaniem osób niepełnosprawnych w szczególności: a) likwidacji barier uniemożliwiających udział w życiu społeczności akademickiej, w tym barier architektonicznych, transportowych i dostępu do zasobów informacyjnych, b) zapewnienia pomocy lub usług podnoszących ich niezależność, c) zapewnienia dostępu do zajęć dydaktycznych studentom niepełnosprawnym i przewlekle chorym, 9. bezpośrednia współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Uczelni: instytutami, biblioteką uczelnianą, studium wychowania fizycznego i sportu, studium praktycznej nauki języka obcego, dziekanatami, 10. podejmowanie inicjatyw mających na celu promocje Akademii Pomorskiej jako Uczelni przyjaznej studentom niepełnosprawnym; 11. pomoc przy tworzeniu regulaminu studiów, 12. pomoc w integracji studentów niepełnosprawnych; 13. informowania o bieżących sprawach stypendiach socjalnych, stypendiach specjalnych, zapomogach, stypendiach Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendiach Ministra za wybitne wyniki w nauce i w sporcie; 14. udzielania informacji o Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych -pomoc w wypełnianiu wniosków;Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-12-23 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

Kontrola stanu zabezpieczenia obiektów, prowadzenie książki służbowej, kontrola ruchu na bramie wjazdowej. Dodatek za pracę w godzinach nocnych oraz zwrot kosztów dojazdu.
"NOWAK" Wiesław Nowak - 2019-11-15 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR K/M - od 5 000 PLN

samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DOSKONALENIA ORGANIZACJI Z JĘZYKIEM ANGIELSKIMI I JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM - od 1 400 PLN

Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań skoncentrowanych na zwiększeniu efektywności i zachowaniu płynności zatrudnienia.Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań zwiększających obszar oddziaływania firmy; poszukiwanie nowych odbiorców.Utrzymywanie kontaktów z koordynatorami z rynku wschodniego.Prace ogólnobiurowe (na zlecenie przełożonego tworzenie analiz i raportów).Praca związan z wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)