SPECJALISTA DS. ROZLICZENIA MAGAZYNU Kwidzyn oferta pracy WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZENIA MAGAZYNU
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 990 PLN
Zakres obowiązków: praca w Magazynie Komór Mroźnych, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu, tworzenie dokumentacji magazynowej
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POŁUDNIOWA 2, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w Magazynie Komór Mroźnych, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu, tworzenie dokumentacji magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|4
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 990 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto, premia uznaniowa do 20% wynagrodzenia, premia dochodzeniowa 100 zł brutto, premia okresowa 3 razy w roku, premia roczna, możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - bony świąteczne, wczasy pod grusząpraca w w godz. tj. 6-14; 14-22; 22-6.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZENIA MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2207
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali magazynierzy i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 990 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Data zakończenia pracy: 14.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5811002515
danePracodawcy_regon: 170237173
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
POŁUDNIOWA 2, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kwidzyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2207
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932790
Adres strony pracodawcy: http://www.warzywakwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: POŁUDNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, uprawa warzyw, produkcja wyrobów z mięsa, produkcja artykułów spożywczych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432190
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali magazynierzy i pokrewni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2020
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa73f311e47247ffc5d35a659c5050df
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, wiedza z zakresu prawa pracy, technik i procedur rekrutacyjnych, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w rekrutacji i selekcji pracowników, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. niemieckiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy. - Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-23 - Katowice (śląskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sopot (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Grafton Recruitment Polska Sp.z o.o. - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-aktywne docieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych - realizowanie sprzedaży w oparciu o nowe innowacyjne na rynku standardy sprzedaży - budowanie długofalowych relacji z Klientami - realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży - sprzedaż produktów cieszących się zaufaniem i uznaniem ze strony Klientów
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A - 2015-11-16 - Częstochowa (śląskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna, doświadczenie zawodowe wymagane, wysokość wynagrodzenia od 3.500-5.000zł. w zależności od doświadczenia i umiejętności
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2019-04-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
W/g zawodu.
Enerko Energy Sp. z.o.o. - 2019-01-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Odbiór, procesowanie i weryfikacja zamówień od klientów, rozpatrywanie reklamacji i innych kwestii wpływających na zamównia klientów, kontakt z działami wewnętrznymi, dbanie o poprawność dokumentacji i komunikacji.
KEMIRA GDAŃSK SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
opiniowanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie umów i ich weryfikacja/praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - dobra znajomość języka angielskiego;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel;- predyspozycje osobowe: komunikatywność, umiejętność pracy w
Lars Laj - 2016-06-09 - Dobra (zachodniopomorskie)
- sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy;- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników;- prowadzenie rejestru badań lekarskich oraz terminowe kierowanie pracowników na badania;- sporządzanie sprawozdzań do instytucji zewnętrznych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2019-03-29 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- aktywna, osobista obsługa klientów prywatnych i instytucjonalnych oparta o fachowe doradztwo- opracowywanie ofert handlowych, doprowadzanie do sprzedaży oraz podpisywania umów- realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wizerunek firmy, jakość i czystość salonu- praca według standardów i procedur firmy- raportowanie do przełożonych
DOMKOW Justyna Kowalska - 2017-08-31 - Oświęcim (małopolskie)
kontakt, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie wycen w programie komputerowym, prowadzenie dokumantacji sprzedażowej
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-13 - Zawadzkie (opolskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Badania rynku pracy:- tworzenie koncepcji badawczych- prowadzenie badań w terenie- analiza danyc- opracowywanie raportów- inne.Praca w przedziale godzinowym 8-16.Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres pracodawcy do dnia 08.12.2017 do godz. 15 w zamkniętej kopercie , oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Nabór na stanowisko specjalisty /referenta ds. badań i analiz w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego"Szczegółowy wykaz dokumentów aplikacyjnych znajduje się na stronie: http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=102&p=130
ŁÓDZKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W ŁODZI - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
badanie kotłów, pilnowanie parametrów, podpinanie do instalacji, wprowadzanie danych, odważanie próbek paliwa
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Ruda Śląska (śląskie)
wg załącznika do umowy o zorg. stażu
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing, kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik
BUDOHIT Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie i administrowanie akt pracowniczych oraz kartotek urlopowychRozliczanie czasu pracySporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychKoordynowanie dokumentacji z zakresu BHPSporządzanie zestawień oraz raportów sprawozdań finansowychProwadzenie powierzonego obszaru księgowości w zakresie rozliczeń, fakturowania, ewidencji oraz innych dokumentów księgowo-rachunkowychProwadzenie bieżących rozliczeń z zakresu wykonywanych usług medycznych .
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Retusz zdjęć, korekcje kolorystyczne, szparowanie zdjęć, przygotowywanie projektów graficznych, kontrola procesu produkcyjnego, kontrola procesu produkcyjnego i jakości gotowych plików, interpretacja wiadomości pisanych, udział w konferencjach i spotkaniach.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. finansowo-księgowych. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych; Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów; Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym zgodnie obowiązującymi procedurami; Analiza prawidłowości i realności zapisów księgowych i sald w celu zapewnienia wiarygodności, rzetelności, bezbłędności, sprawdzalności i aktualności ksiąg rachunkowych; Wsparcie procesów sprawozdawczych.- Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pełny wymiar czasu pracy; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. - Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice.- Godziny pracy: 7:45-15:45.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2020-06-08 - Katowice (śląskie)