SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Katowice oferta pracy ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. finansowo-księgowych. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych; Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów; Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym zgodnie obowiązującymi procedurami; Analiza prawidłowości i realności zapisów księgowych i sald w celu zapewnienia wiarygodności, rzetelności, bezbłędności, sprawdzalności i aktualności ksiąg rachunkowych; Wsparcie procesów sprawozdawczych.- Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pełny wymiar czasu pracy; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. - Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice.- Godziny pracy: 7:45-15:45.
Data publikacji: 2020-06-08
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. finansowo-księgowych. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych; Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów; Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym zgodnie obowiązującymi procedurami; Analiza prawidłowości i realności zapisów księgowych i sald w celu zapewnienia wiarygodności, rzetelności, bezbłędności, sprawdzalności i aktualności ksiąg rachunkowych; Wsparcie procesów sprawozdawczych.- Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pełny wymiar czasu pracy; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. - Miejsce pracy: Śląska WK OHP, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice.- Godziny pracy: 7:45-15:45.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 do 3000 zł/brutto + staż za lata pracy. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem:- Wymagania niezbędne: Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość; Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości, w tym 1 rok doświadczenia zawodowego w sferze finansów publicznych; Znajomość zasad rachunkowości budżetowej. Znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku VAT, podatku od osób fiz., sys. ubezp. społecznych i powszechnych ubezp. zdrowotnym oraz rozp. Min. Finansów w sprawie: szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków, szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla jednostek budżetowych, sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym; Rzetelność i terminowość; Zorientowanie na osiąganie celów; Umiejętność organizacji pracy; Otwartość na doskonalenie zawodowe; Umiejętność efektywnej komunikacji pisemnej i interpersonalnej; - Wymagania dodatkowe: Znajomość obsługi programów: Trezor, Qnt, Excel. Rzetelność i terminowość; Zorientowanie na osiąganie celów; Umiejętność organizacji pracy; Otwartość na doskonalenie zawodowe; Umiejętność efektywnej komunikacji pisemnej i interpersonalnej; Odpowiedzialność; Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 6342292227
danePracodawcy_regon: 001036780
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia: Życiorys i list motywacyjny; Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu; Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu; Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego;Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Kopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe we wskazanym obszarze. - Termin składania dokumentów do 19 czerwca 2020 r. - Inne informacje: Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji, zostaną poinformowani o jego terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.gadek (at) ohp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.slaska.ohp.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f596ea9e0d3cd638d69a32ae1d5b486
Podobne oferty pracy
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2016-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedażowych, przeprowadzanie badań i przygotowywanie analizy wyznaczonych rynków, rozwój rynków sprzedażowych firmy – pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wraz z analizą ich potrzeb,definiowanie potencjału rynku – badanie konkurencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i w terenie. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
FABRYKA PIŁ I NARZĘDZI WAPIENICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenia w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; ulepszanie produkcji filtrów, wdrażanie innowacji w procesie produkcyji filtrów ceramicznych z kordierytu; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych; współpraca z Japońskiemi specjalistami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
Znajdowanie dostawców owców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów uzbeckich, kontaktowanie sie z kontrahentami i klientami, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 11-14
Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-23 - Raszyn (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażpwej, pozyskiwanie nowych odbiorców.
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2019-07-18 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa składu podatkowego , realizacja zadań związanych z administrowaniem składu podatkowego, reprezentowanie spółki w zakresie postępowań podatkowych z organami podatkowymi
NICOSTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Piła (świętokrzyskie)
praca w biurze, z zespole automatyków
"ENERGO-SPAW" SPECJALISTYCZNE PRZEDS. BUDOWY KOTŁOWNI I INSTALACJI PRZEMYSŁ. EMIL MIKULSKI - 2016-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż usług turystycznych, monitorowanie rynku, przygotowywanie ofert, wyjazdy służbowe, rozliczanie zrealizowanych wycieczek, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Szamotuły (wielkopolskie)
praca biurowa z wyjazdami do klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan i c.o na terenie i w obiektach GUMedprzygotowywanie matariałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalaji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan w tym dokumentacji, przedmiarów i kosztorysów inwstorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonywanych robótpozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, itp..
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa przy komputerze ponad 4 godziny dziennie. Zakres obowiązków zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Siedlce (mazowieckie)
kont z klentami, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta indywidualnego. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programu SUBIEKT>
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Smardzów (dolnośląskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-01-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie, realizacja oraz szczegółowe rozliczenia zamówień, -prowadzenie gospodarki magazynowej, - kosztorysowanie robótbudowlanych, - analiza projektów budowlanych, - przygotowywaniedokumentacji przetargowej.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-12 - Opole (opolskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznej 3D i wykonawczej 2D, kontakt z klientem, dobór materiałów produkcyjnych.
PPHU PEGAS S.C. J. Gąsior, J.P.P.Paulukiewicz - 2016-01-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Programowanie maszyn CNC- laser, wykrawacza.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2018-12-14 - Płońsk (mazowieckie)
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Kobyłka (mazowieckie)
zarządzanie systemem SAP
MM Systemy - 2019-09-20 - Kąty Opolskie (opolskie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i weryfikacja umow, wystawianie faktur, rozliczanie zleceń zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Specjalista ds. Obsługi Klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później na czas nieokreślony .Praca w systemie trzyzmianowym: 08:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
zapewnianie odpowiedniej ilosci i jakości pasz oraz ich przechowywania i zadawania , ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji , współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów .
Invest Empire Polska Karol Orzoł - 2019-03-19 - Radzymin (mazowieckie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,- sporządzanie dokumentacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i ustaleniami w dziale,- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,- prowadzenie protokołów z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,- przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne,- współpraca z klientem wewnętrznym / wnioskodawcami / w zakresie warunków przyszłej umowy,- weryfikacja prawidłowości i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,- koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą,- bieżąca aktualizacja przepisów prawnych w zakresie zamówień publicznych
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sprawozdania GUS w zakresie kadr, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, zarejestrowania i wyrejestrowania w ZUS
Zespół Szkół Nr 8 im. Tadeusza Kościuszki - 2019-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)