SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Iława oferta pracy GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów rozliczeniowych gastronomii oraz recepcji hotelowejKontrola rozliczeń prowizyjnych, zaliczkowych, transakcji bezgotówkowych Bieżące rejestrowanie dokumentów księgowych w wewnętrznych systemach finansowo-księgowychNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówBieżący kontakt z kontrahentamiMonitorowania spraw sądowych oraz windykacji należnościSporządzanie raportów wewnętrznych na potrzeby ZarząduUdział w czynnościach inwentaryzacyjnych oraz kontrola jej wynikuDokładności, sumienności, dyspozycyjnościCiągła współpraca z działami operacyjnymi Hotelu
Data publikacji: 2019-02-04
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 9, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dokumentów rozliczeniowych gastronomii oraz recepcji hotelowejKontrola rozliczeń prowizyjnych, zaliczkowych, transakcji bezgotówkowych Bieżące rejestrowanie dokumentów księgowych w wewnętrznych systemach finansowo-księgowychNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówBieżący kontakt z kontrahentamiMonitorowania spraw sądowych oraz windykacji należnościSporządzanie raportów wewnętrznych na potrzeby ZarząduUdział w czynnościach inwentaryzacyjnych oraz kontrola jej wynikuDokładności, sumienności, dyspozycyjnościCiągła współpraca z działami operacyjnymi Hotelu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Znajomości zagadnień księgowo-rachunkowych. Bardzo dobrej organizacji pracy własnej. Znajomości pakietu MS Office, w tym biegłej znajomości Excela. Znajomość systemu PRORESS oraz PROHOTT będą dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy:
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 9, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Adres strony pracodawcy: www.grandhotel.tiffi.com
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.02.2019
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie ofert handlowych w języku angielskim lub kurdyjskim, koordynowanie zleceń, przygotowywanie ofert biznesowych, wyjazdy do klientów, kontakt z klientami w języku kurdyjskim
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innych państwach. Programowanie w różnych językach programowania.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Prace budowlane wysokościowe przy montażu konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa infrastruktury budynku w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.Przygotowanie i opracowanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenie korespondencji związanej z funkcjonowaniem Działu.Kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych.Nadzór nad zakupami przeprowadzanymi w celu poprawnego funkcjonowania wystawy i budynku.Wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień.Rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie.Ścisła współpraca z pozostałymi działami.Obsługa wystaw interaktywnych w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Wsparcie współpracowników w obsłudze systemów/usług teleinformatycznych oraz kontakt i nadzór nad dostawcami tych usług/systemów.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POMOC PRZY PRGANIZACJI SPOTKAŃ Z KONTRAHENTAMI INDYJSKIMI, AKTYWNE PROWADZENIE DZIAŁAŃ RESEARCHU INDYJSKIEGO RYNKU GIER, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BUDOWĘ DOBREGO WIZERUNKU PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJPRACODAWCY NA RYNKU INDYJSKIM
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Rzeszów (podkarpackie)
spawanie konstrukcji stalowych
F.U.H. SANDBLAST" w Kielcach-Zbigniew Stasielak - 2017-06-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego oraz ofert konkurencji, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych z kontrahentami pochodzącymi z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie baz informacji, wprowadzanie danych i zakładanie kartotek pozyskanych klientów, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
realizowanie zamówień składanych przez klientów, - wystawianie dokumentów sprzedażowych, - nawiązywanie kontaktów handlowych - obsługa posprzedażowa klientów,
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-10-14 - Lubin (dolnośląskie)
-prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych ze stałymi klientami sieci T-mobile
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami,Wstępne negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,Przygotowywanie wezwań do zapłaty,Monitorowanie spłaty należności,Współpraca z kancelarią komornika, Przygotowywanie dokumentacji dla spraw jakie mają trafić na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego,Prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych,Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej,Współpraca z agencjami windykacyjnymi,Realizacja planów zbiórki odzyskanych należności (realizowanie norm w zakresie wartości kwot odzyskanych),Analizowanie i raportowanie przełożonemu osiąganych wyników ,Dbanie o jakość obsługi klienta oraz terminową realizację zadań,Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych.nadzór / wykonywanie zadań windykacyjnych/ w spółce i podmiotach powiązanych.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie www.gizycko.cos.pl
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2017-11-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie projektów marketingowych w środowisku e-commerce, współudział w opracowaniu działan marketingowych w Internecie i ococność w mediach społecznościowych (więcej info zał. 1) Praca w Nowym Miasteczku.
Caro sp. z o.o. Społka Komandytowa - 2017-10-13 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie - 2016-11-16 - Wasilków (podlaskie)
Sprzedaż surowców, obsługa komputera, kontakt z klientami
NAPRZÓD Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Rydułtowy (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych i dostarczanie ich klientom, praca w terenie pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Żywiec (śląskie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Siedlce (mazowieckie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
Sprzątanie klatek schodowych, sprzątanie po remoncie
SILVER KATARZYNA JÓŹWIAK - 2016-09-02 - Sulechów (lubuskie)
Obsługa tokarki CNC (cv na adres e-mail: biuro (at) mill-techpro.eu)
Szafarczyk Dominika F.P.H.U. Mill - Tech Pro - 2016-03-31 - Chocznia (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z klientem, współpraca z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie ofert, negocjowanie warunków.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przygotowanie wzoru umowy, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres próbny 3 miesiące, możliwe dalsze zatrudnienie; godziny pracy: 7.25- 15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie kalkulacji dot. oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji, uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, prognozy, plau wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, analizowanie rentowności projektów, wykonywanie kalkukacji na potrzeby księgowości (wyliczenia rezerw)- sporzadzanie analiz i raportów finansowanych na wewnętrzne potrzeby firmy
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż produktów i usług firmy -współpraca i utrzymanie kontaktówhandlowych z już istniejącymi klientami -opracowywanie oferttechniczno-handlowych,m praca w godz 8-16
Progress Julia Trzebuniak - 2016-06-20 - Opole (opolskie)