SPECJALISTA DS REWALIDACJI Piekary Śląskie oferta pracy Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Piekarach Śląskich
Stanowisko: SPECJALISTA DS REWALIDACJI
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla niepełnosprawnych uczestników warsztatu terapii zajęciowych, , prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji w tym zakresie. Umowa na 8 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2016-11-15
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Piekarach Śląskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyjaźni 48, 41-948 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla niepełnosprawnych uczestników warsztatu terapii zajęciowych, , prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji w tym zakresie. Umowa na 8 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS REWALIDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: terapeuta zajęciowy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub podyplomowe - pedagogika, olligofrenopedagogika, pedagogika rewalidacyjna lub edukacyjna, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Piekarach Śląskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Przyjaźni 48, 41-948 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt e-mail (CV + list motywacyjny), telefoniczny lub osobisty.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.wtz-piekary.pl
Ulica pracodawcy: Przyjaźni
Numer budynku pracodawcy: 48
Profil działalności pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: terapeuta zajęciowy*
Data dodania oferty pracy: 16.11.2016
Oferta pracy ważna do: 08.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie prostych analiz z zakresu efektywności pracy na bazie potencjalnych klientów, prowadzenie prostych prezentacji z zakresu produktów finansowych, umawianie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami instytucji finansowych, przygotowywanie bazy potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace biurowe.
Polska Grupa Farmaceutyczna Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Łomża (podlaskie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami firmy ( kompletowanie zamówień, ofertowanie, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych).
ADC Technologies s.c. - 2017-03-31 - Brzeźnica (małopolskie)
praca przy remontach i wznoszeniu budynków. Praca na terenie woj. śląskiego. Pierwsze 2 tygodnie umowa o dzieło, nastepnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Zabrze (śląskie)
jw.
E 100 INTERNATIONAL TRADE SP. Z O. O. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Józefów (mazowieckie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej,praca przy komputerze,kontakt z klientem.Osoby zainteresowane proszone są o składanie cv na adres e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.plWysokość wynagrodzenia:1.750 zl(brutto)+premia
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
Obsługa drukarek, laserów, aplikacja folii samoprzylepnych, obsługa biura. Wymagania: wykształcenie wyższe - reklama, staż pracy 1 rok, znajomość programów graficznych (Photoshop, CorelDraw, Strata, AutoCad), umiejetność aplikacji folii samopzrylepnych, umiejętność obsługi maszyn (drukarek, ploterów, laserów), umiejętność obsługi biura.
PRACOWNIA REKLAMY SYLWIA FRANKOWSKA - 2017-07-24 - Bojano (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami; sprzedaż reklam;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2017-02-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Specjalista ds.logoistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Pisarzowice (opolskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa imprez.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Uniejów (łódzkie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
kontrola jakości plastikowych elementów do sprzętu AGD, pakowanie elementów, nadzór nad pracą maszyn produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)
- Tworzenie strategii marketingowej firmy.- Tworzenie i realizacja polityki promocyjnej firmy oraz projektów marketingowych.- Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnymi.- Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-07-29 - Ćmielów (świętokrzyskie)
-Przygotowanie oferty handlowej-Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i całej Europy-Sprzedaż ofert turystycznych i pobytowych- Opieka nad gośćmi przebywającymi w kompleksie hotelowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Korbielów (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie kasy (dokonywanie operacji gotówkowych (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowym opisanych przez uprawione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowych oraz zatwierdzonych do wypłaty).2. Sporządzanie raportów kasowych. 3. Odprowadzanie przyjętej gotówki na właściwe rachunki bankowe. 4. Wypisywanie czeków i innych dokumentów kasowych. 5. Nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego. 6. Należyte zabezpieczenie przechowywanej gotówki i innych dowodów kasowych.7. Prawidłowe opisywanie faktur pod względem merytorycznym, sprawdzenie pod względem legalności, celowości i gospodarności zgodnie z Instrukcją Kontroli i obiegu dokumentów Finansowo-Księgowych.8. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania dowodów kasowych i innych.9. Bieżące sprawdzanie stanu gotówki w kasie.10. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym.11. Rozliczanie pobranych przez pracowników zaliczek.12. Przygotowywanie oraz rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, magazynów, kasy.13. Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego.14. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego.15. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego.16. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.17. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.18. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym.19. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły wraz z udzielaniem informacji.20. Obsługa centrali telefonicznej.21. Obsługa szkolnej poczty elektronicznej.22. Dbanie o czystość, ład i porządek w sekretariacie.23. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (legitymacji szkolnych, świadectw itp.).Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji z dankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorowanie stanu rozliczeń, przygotowanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gliwice (śląskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja zagranicznych misji gospodarczych, wystąpień targowych, organizacja spotkań biznesowych (B2B), wyjazdy zagraniczne z polskimi przedsiębiorcami, tłumaczenia ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)