SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Olsztyn oferta pracy CENTRUM 24 OPIEKA PLUS LTD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Praca polega na samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: CENTRUM 24 OPIEKA PLUS LTD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kętrzyńskiego 1a/2, 10-506 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca polega na samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami, budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów oraz obsłudze bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Data zakończenia pracy: 02.08.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa klienta
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydaci i kandydatki powinni być osobami otwartymi, o pozytywnym nastawieniu i łatwo nawiązującymi kontakty z innymi ze względu na ciągły kontakt telefoniczny i mailowy z rekrutowanym personelem.Wymagania: mile widziana, aczkolwiek niekonieczna znajomość języka niemieckiego; mile widziane jest doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub opiekuńczej
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: CENTRUM 24 OPIEKA PLUS LTD SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 7010908549
danePracodawcy_regon: 382622777
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Kętrzyńskiego 1a/2, 10-506 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Kętrzyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 1a
danePracodawcy_nrLokalu: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 01.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?569ed53cdbcb2ccbcbe476a1730ae40b
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- przygotowanie strategii marketingowych w zakresie sprzedaży maszyn i urządzeń produkowanych na potrzeby indywidualnych projektów inwestycyjnych w oparciu o dotychczasowy dorobek firmy (25 lat doświadczenia, zaplecze techniczno-wykonawcze) uwzględniających zmieniającą się sytuację gospodarczą na poszczególnych rynkach- samodzielne prowadzenie akcji akwizycyjnych i działań marketingowych dla pozyskiwania nowych Klientów na rynku polskim i zagranicą- przygotowywanie i realizację zadań marketingowych wspierających działania zespołu handlowego i technicznego- wsparcie handlowo-organizacyjne inżynierów projektów
Polcasting Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie tabel, zestawień, baz danych, ofert, korespondencji, przepisywanie tekstów, sporządzanie arkuszy kalkulacyjnych, pisanie raportów, sporządzanie dokumentacji, ofert, kontakty z US, ZUS, KRS, Sądem, Urzędem Pocztowym, wykonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych, sporządzanie analiz, wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośrednich przełożonych, obsługa organizowanych szkoleń
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW PRO - CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
- utrzymywanie i aktualizowanie narzędzi do raportowania i zarządzania projektami,- wsparcie i koordynacja zadań związanych z zarządzaniem projektami (kontroli jakości, raportowanie),- aktualizacja danych oraz prognoz,- zapewnienie wysokiej jakości otrzymanych danych wejściowych w oparciu o podane wytyczne,- zapewnienie, że ryzyko i problemy w procesach są identyfikowane, zgłaszane i eskalowane w miarę potrzeb.Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu mającego na celu zapewnienie szerokiego oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie zarządzania projektami i koordynacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zabierzów (małopolskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
•przygotowywanie projektów umów•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja, współpraca z menedżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całośc procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialnośc za działania z obszru Employer Branding
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-25 - Nowa Sól (lubuskie)
- Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu. - Doraźna koncentracja nad usprawnieniami procesu.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego, administracja zamówień klientówmonitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach wschodnich (nie więcej niż 1 rok przerwy od ost. zatrudnienia). Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość j. ukraińskiego oraz j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
rejestracja osób na bezpłatne badania
kontakt przez OHP - 2017-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
- analiza możliwości i pozyskiwania środków unijnych- koordynowanie przygotowania wniosków aplikacyjnych zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów,- tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania w tym dokumentacji przedprojektowej,- monitoring i bieżąca kontrola stanu realizowanych projektów,- współpraca z firmami zewnętrznymi,- bezpośrednie wspieranie pracy zarządu,- prowadzenie dokumentacji z posiedzeń Rady Nadzorczej Spółki
"Zamek" Sp. Z o.o. - 2019-11-20 - Ogrodzieniec (śląskie)
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służyby cywilnej.szczegółowe informacje dotyczące naboru oraz druki do pobrania można uzyskać na stronie http://www.ostrow.psp.wlkp.pl lub w kadrach Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wielkopolskim ul. Stefana Batorego 21
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2020-01-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Konsultant w salonie sprzedaży sieci PlayPraca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 lub 10:00-18:00 (w zależnosci od godziny rozpoczęcia pracy)
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-05-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obowiązki związane z pracą na stanowisku zbrojarz.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2020-03-10 - Chojnice (pomorskie)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych komponentów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentacji w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
rozliczanie czasu pracynaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracynaliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie zajęć komorniczychrozliczanie z ZUS,GUS,USkompletowanie dokumentów emerytalno - rentowychprzygotowywanie zestawień, analiz, raportówbieżąca obsługa pracowników
SKALTEX - KACZMAREK, BŁASZCZYK - SP. J. - 2018-10-25 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientami oraz profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta, poszukiwanie nowych kontaktów, umawianie spotkań handlowych, raportowanie działań sprzedaży. Praca w Myślenicach, ul. Cegielskiego 2
FARMINA SP.Z O.O. - 2019-09-04 - Myślenice (małopolskie)
KOORDYNACJA GRUPY PRACOWNIKÓW ZE SRI LANKI, POMOC W ORGANIZACJI ICH ZAKWATEROWANIA, FORMALNOŚCI DOTYCZĄCYCH PODPISYWANIA UMÓW, TŁUMACZENIA, PRZEBIEGU SZKOLEŃ BHP I PRACOWNICZYCH, OSOBA DO KONTAKTU Z PRACOWNIKIEM W RAZIE PROBLEMÓW KOMUNIKACYJNYCH. TŁUMACZENIE UMÓW, WSZELKICH DOKUMENTÓW Z J. ANGIELSKIEGO NA J.SYNGALSKI/TAMILSKI
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Planowanie kalendarza imprez, ustalanie i realizacja budżetu oraz rocznego planu działania, koordynacja, logistyka, planowanie i organizowanie imprez kulturalno-animacyjnych, przygotowywanie regulaminów konkursów, przeglądów, festiwali zgodnie z ustalonym harmonogramem, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją działalności kulturalnej instytucji, badanie lokalnej społeczności w kontekście potrzeb kulturalnych, stała współpraca z innymi placówkami kulturalnymi na terenie miasta i województwa, pozyskiwanie sponsorów i partnerów wspierających działalność instytucji, promocja pracy ChDK poprzez stały kontakt z lokalną prasą, radiem, telewizją, planowanie i koordynacja wolontariatu, udział w tworzeniu projektów.
Chełmiński Dom Kultury - 2020-08-26 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY DZIAŁU TRANSPORTU-NADZÓR NAD EKSPLOATACJĄ I STANEM TECHNICZNYM SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU-ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z OBECNYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH-ORGANIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Brzeźnica (podkarpackie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- Sprzedaż internetowych kampanii marketingowych dla firm branży informatycznej. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z firmami informatycznymi. Współudział w tworzeniu strategii internetowej firmy. Raportowanie podejmowanych działań. - Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Dobra atmosferę i warunki pracy. Szanse na realizowanie własnych pomysłów i ambicji zawodowych. Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + wynagrodzenie prowizyjne.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług internetowych. Mile widziana znajomość branży informatycznej. Wymagana łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
testowanie, badanie i legalizacja przekaźników zabezpieczeń elektroenergetycznych linii przemysłowych i urządzeń stacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
- Szycie konfekcji damskiej dla luksusowych marek. Dbałość o wysoką jakość wykonanej pracy. Praca pod presją czasu. Obsługa maszyn szwalniczych. Przestrzeganie zasad ppoż i bhp.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-21:00 + soboty, niedziele, święta. Poziom wykształcenia: podstawowy. Doświadczenie zawodowe: brak. Uprawnienia: brak. Wymagane umiejętności: sprawność manualna i dobry wzrok (konieczny test praktyczny); sumienność i precyzja. Inne wymagania: brak przeciwwskazań zdrowotnych i gotowość do wykonywania pracy w ciężkich i szkodliwych warunkach pracy (wielogodzinne utrzymywanie niewygodnych postaw - stojącej, pochylonej) - warunek konieczny.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rokocin (pomorskie)
negocjacje z kontrahentamiprzygotowywanie dokumentacji do prawidłowego przeprowadzania certyfikacji eksportowych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Ustroń (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
Przygotowywanie wycen, obsługa klientów, prace biurowe
F.H.U. STYL Alina środa, Krystian Środa S.C. - 2019-01-28 - Wadowice (małopolskie)
- Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych usług, prowadzenie raportów finansowych klientów głównie z krajów wschodnich (m.in. z Rosji i Białorusi) oraz Polski, monitorowanie procesów finansowych klientów, prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom, współpraca w zespole rosyjskojęzycznym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 13.06.2016 r. do 12.06.2019 r. Praca minimum 90 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin/miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)
Prace przy sprzedaży materiałów i narzędzi budowlanych oraz elementów małej architektury ,wyposażenia domów i ogrodów.Zamawianie towarów, gospodarka magazynowa, nawiązywanie kontaktów z nowymi z dostawcami i klientami,działania marketingowe w internecie.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
BRUK Sylwester Dziatzko - 2019-07-10 - Jasienica (śląskie)