SPECJALISTA DS. REHABILITACJI Opoczno oferta pracy Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Osób Niepełnosprawnych
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REHABILITACJI
Wynagrodzenie: od 1 150 PLN
Zakres obowiązków: ORGANIZACJA ZAJĘĆ REHABILITACYJNYCH INDYWIDUALNYCH DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ORGANIZACJA ZAJĘĆ SPORTOWYCH W RAMACH TRENINGÓW, WYJAZDY NA ZAWODODY Z UCZESTNIKAMI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYMAGANEJ PRZEPISAMI PLACÓWKI.
Data publikacji: 2017-05-23
Lokalizacja: Opoczno (łódzkie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Osób Niepełnosprawnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 3, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ORGANIZACJA ZAJĘĆ REHABILITACYJNYCH INDYWIDUALNYCH DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ORGANIZACJA ZAJĘĆ SPORTOWYCH W RAMACH TRENINGÓW, WYJAZDY NA ZAWODODY Z UCZESTNIKAMI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYMAGANEJ PRZEPISAMI PLACÓWKI.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.2
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REHABILITACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opoczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opoczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opoczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista fizjoterapii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: fizjoterapia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: rehabilitacja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, kurs masażu, empatia, umiejętność organizacji zajęć rehablitacyjnych, zajęć sportowych, umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi inteletualnie.
Nazwa pracodawcy:
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Osób Niepełnosprawnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Adres pracodawcy:
Kopernika 3, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE DO PRACY, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: opoczyński
Gmina pracodawcy: Opoczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opoczno
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: sekcja s : pozostała działalność usługowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista fizjoterapii
Data dodania oferty pracy: 23.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie administracji, podpisywanie umów z pracownikami zagranicznymi, przygotowywanie dokumentów legalizujacych pracę cudzoziemców w Polsce, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi
ANTARES GROUP RAMANIUK DZMITRY - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
do zgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów działających na rynku polskim:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-10 - Zarzecze (podkarpackie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania. Oferta pracy w ramach refundacji do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Rusiec (mazowieckie)
ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, PRZYGOTOWANIE KOSZTÓW, PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW, PRZYGOTOWANIE OFERT, ANALIZA OFERT ITP.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN-BUD Andrzej Przybyłowicz - 2017-03-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
organizowanie ochrony zakładu, opracowywanie i oktualizacja Planu Ochrony, instrukcji procedur regulujących kwestie ochrony zakładu przemysłowego, nadzór i kontrola oraz egzekwowanie jakości i standardów od zewnętrznego dostawcy usług w zakresie ochrony, nadzór nad realizacją i prowadzenie badania trzeźwości pracowników i wykonawców, organizowanie okresowychszkoleń dla pracowników ochrony, ze znajomości instrukcji i procedur w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia, podejmowanie działań zmierzających do stałego doskonalenia form i metod ochrony zakładu, udział w naborze pracowników ochrony przez dostawcę usługi oraz ocena pezydatności zawodowej kandydatów, utrzymywanie stałych kontaktów z własciwymi terytorialnie jednostkami ABW, Policji, Strazy Miejskiej, straży Pożarnej, podejmowanie doraźnych decyzji w przypadku zagrożeniabezpieczeństwa osób lub mienia zakładu, użytkowanie systemu kontroli dostępu wramach nadzoru ochrony obiektu, wydawanie przepustek - identyfikatorów, zarządzanie wykonawcami usług: ochrony, sprzątanie, prace gospodarcze, naprawy i konserwacja (koordynowanie i organizowanie prac, rozliczanie faktur, tworzenie zapotrzebowań)
ELEKTROCIEPŁOWNIA S.A. ZIELONA GÓRA - 2016-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Ozimek (opolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
-Nadzór nad produkcją narzędzi, zarówno na potrzeby własne zakładu jak i dla klientów zewnętrznych.-Kontakty z przedstawicielami firm narzędziowych.-Testy i wdrożenia do produkcji nowych narzędzi.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Mikołów (śląskie)
Wsparcie użytkownika 1 poziomu w dziale IT, rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w dedykowanej aplikacji IT, Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia, Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urzadzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone, terminal, Podstawowa konfiguracja drukarek, telefonów typu smartphone, Rozwiązywanie problemów użytkownika z komputeramii aplikacjami na bazie istniejącej bazy wiedzy oraz jej aktualizacja, Szkolenie użytkowników z podstaw obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych zgodnie z istniejącymi procedurami wewnętrznymi
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody,koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji,planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-02 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: współpraca z partnerami beiznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, koordynacja pobytu pracowników za granicą, werifikacja znajomości języka niemieckiego zatrudnionych pracowników. Osoby zainteresowane pracą proszone są o nadsyłanie podań na adres e-mail p.zgrzedek (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Rybnik (śląskie)
OBSŁUGA, KONSERWACJA, SERWIS MASZYN WIELKOFORMATOWYCH DO WYKOŃCZENIA WYDRUKÓW, PAKOWANIE GOTOWYCH WYDRUKÓW I PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STANY MAGAZYNOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OBSŁUGA MASZYN WIELKOFORMATOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
TOTEM KAMIŃSKI, SZULIŃSKI, SNARSKI, KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
SPRZĄTANIE HALI SPOŻYWCZEJ ZA POMOCĄ MYJKI WYMAGANIA;KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;GODZINY PRACY: 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, 22.00 - 06.00;
RADEX SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Lubsko (lubuskie)
-Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.-Współpraca z działem marketingu.-Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE KWIDZYN - 2018-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Planowanie pracy działu i podległego zespołu.Opracowanie strategii wizerunkowej i marketingowej.Opracowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z działem kadr.Organizacja wydarzeń firmowych (w tym konferencji, targów i spotkań integracyjnych).Opracowanie i wdrażanie kampanii reklamowych.Prowadzenie działań promocyjnych w social media.Opieka nad stroną internetową firmy.Opracowanie newsletterów firmowych.Pozyskiwanie patronów medialnych i współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych.Pozyskiwanie sponsorów i współpraca z nimi oraz klientami firmy w zakresie działań promocyjnych.Opracowanie standardów i wytycznych firmowych oraz dbałość o ich przestrzeganie.Pisanie artykułów marketingowych (w tym relacji z wydarzeń firmowych).Opracowanie materiałów marketi
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pszczyna (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)