SPECJALISTA DS. REALIZACJI WYSYŁKI Szałsza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REALIZACJI WYSYŁKI
Wynagrodzenie: 3 500 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad przebiegiem procesu kompletacji zamówień, stalanie priorytetów wysyłek, podejmowanie działań minimalizujących błędy, obsługa w języku ukraińskim pracowników firm zewnętrznych z Ukrainy, w języku polskim Polaków
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Szałsza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Szałsza, powiat: tarnogórski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad przebiegiem procesu kompletacji zamówień, stalanie priorytetów wysyłek, podejmowanie działań minimalizujących błędy, obsługa w języku ukraińskim pracowników firm zewnętrznych z Ukrainy, w języku polskim Polaków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REALIZACJI WYSYŁKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szałsza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w procesie kompletacji zamówień, znajomość programu MS Office, Qguar WMS,mile widziana znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym,gotowość do pracy tylko w godzinach 14:00-6:00
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wymagane skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 27.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d83a5a7fa8bb42e198d7c70b987de4a
Podobne oferty pracy
1.Realizacja zadań nad rozwojem i doskonaleniem form i trybu kształcenia we współpracy z Prorektorem ds. dydaktycznych i studenckich.2.Realizacja obowiązków Uczelni w zakresie realizacji procesu kształcenia.3.Ustalanie zasad, warunków technicznych i organizacyjnych prowadzenia i obsługi procesu kształcenia i nadzór nad ich wdrożeniem.4.Koordynacja spraw związanych z uprawnieniami Uczelni do prowadzenia kierunków studiów, ich akredytacją oraz polityką jakości kształcenia.5.Koordynacja organizacji roku akademickiego.6.Współpraca z Senatem i Komisjami w zakresie spraw pozostających w kompetencjach Specjalisty ds. Nauki i Kształcenia.7.Opracowywanie zbiorczej sprawozdawczości związanej z procesem kształcenia dla władz Uczelni, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, GUS etc...
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-01-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie kadr - sprawy osobowe,- naliczanie wynagrodzeń,- obsługa Płatnika - ZUS,- znajomość programów kadrowo - płacowych,- sporządzanie sprawozdań GUS.Początkowo umowa na okres próbny , później umowa na czas określony. Praca w systemie jednozminanowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel: 71 352 79 91, lub 71 352 84 12.
DZIENNY OŚRODEK PSYCHIATRII I ZABURZEŃ MOWY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY - 2019-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, umów , kalkulacji, negocjacje z klientem w j. polskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Identyfikacja terenów pod inwestycje mieszkaniowe, handlowo-usługowe, koordynacja przebiegu procesów formalnych zw z oceną stanu prawnego terenów a w szczególności przygotowanie wystąpień oraz wniosków i uzyskiwanie wymaganych przepisami decyzji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata w budownictwie, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność, praktyczna znajomość procedur administracyjnych.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Luzino (pomorskie)
Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-08-22 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Produkcja przynęt , sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Bytów (pomorskie)
Konserwacja i naprawa urządzeń elektrycznych.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "MICHOWIANKA" - 2017-09-20 - Michów (lubelskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie: około 168 godzin w miesiącuokres wykonywania zlecenia 1-1,5 rokuMiejsce wykonywania pracy: ul. Armii Krajowej + praca w terenie
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie surowców, produkcja wyrobów cukierniczych, ciast, ciasteczek, tortów. Praca w Łodzi na ul. Milionowej 253.
CUKIERNICTWO SPÓŁKA BRACI MIŚ S.C. JERZY MIŚ, MIŚ WŁODZIMIERZ - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaz dedaliczna i hurtowa
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Biała (opolskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwią-zywaniem umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, opracowywanie regulaminów i procedur wymaganych w procesie zatrudniania pracowników, obsługa kontrahentów rosyjskojęzycznych
ALMAG Sp. z o. o. - 2018-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowa Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Przewóz towarów na terenie Europy.
VOLTRANS Usługi Handlowo-Transportowe Uścinowicz Piotr, Horczak Adam Sp. J. - 2018-04-17 - Goniądz (podlaskie)
specjalista do spraw zakupówpraca na jedną zmianę08.00-16.00
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-13 - Mielec (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę i cywilno-prawnych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji US, ZUS, PFRON, GUS, zagadnienia dotyczące BHP, kontrola terminowości badań okresowych i szkoleń BHP
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. w Węgrowie - 2017-10-04 - Węgrów (mazowieckie)
-promowanie firmy i jej oferty-organizowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Zaborze (małopolskie)
jw
WSS Społem Żoliborz - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie maszyn do produkcji. Realizacja planu produkcji na dziale ekstruzji. Planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw maszyn, wdażanie działań optymalizacyjnych, raportowanie.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-09-19 - Wykroty (dolnośląskie)
telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta,dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta,udzielanie informacji o aktualnych produktach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
1.Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej(sporządzanie list płac, akt osobistych, aneksów, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rozliczeń PIT do Urzędów Skarbowych 2. Rozliczanie umów cywilno-prawnych, (umów zlecenia, o dzieło)3. Sporządzanie sprawozdań do GUS 4. Załatwianie wszelkich spraw związanych z dokumentacją kadrowo płacową.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-01-17 - Częstochowa (śląskie)
praca przy komputerze
MAGRA SP.J - 2020-01-28 - Izbica Kujawska (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie faktur, wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych, układanie dokumentów, wyjazdy po towar, rozkładanie towaru, przyjęcia towaru, przygotowywanie paczek do wysyłki, prace porządkowe
MADAX PLUS Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Warszawa (mazowieckie)