SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI Pcim oferta pracy KLGS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: •Wprowadzanie dokumentów księgowych,•Nadzór nad systemem raportowania zmianowego i magazynowego, •Opracowywanie raportów na potrzeby Zarządu i Kierownictwa Firmy, •Raportowanie miesięczne i kwartalne, •Współpraca z pracownikami Spółki,•Ustalanie rozrachunków i dokonywanie rozliczeń z kontrahentami oraz bieżąca współpraca,•Rozliczanie zaliczek, •Windykacja.Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres: praca (at) klgs.pl
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Pcim (małopolskie)
Pracodawca: KLGS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-432 Pcim 1512, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Wprowadzanie dokumentów księgowych,•Nadzór nad systemem raportowania zmianowego i magazynowego, •Opracowywanie raportów na potrzeby Zarządu i Kierownictwa Firmy, •Raportowanie miesięczne i kwartalne, •Współpraca z pracownikami Spółki,•Ustalanie rozrachunków i dokonywanie rozliczeń z kontrahentami oraz bieżąca współpraca,•Rozliczanie zaliczek, •Windykacja.Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres: praca (at) klgs.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myślenicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1209
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: KLGS Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6812045473
danePracodawcy_regon: 121503010
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Adres pracodawcy:
32-432 Pcim 1512, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: myślenicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1209
Gmina pracodawcy: Pcim
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pcim
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0329898
Adres strony pracodawcy: www.klgs.pl
Numer budynku pracodawcy: 1512
Profil działalności pracodawcy: produkcja artykułów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c3c2ef6e298ceffb0d44bebbb665217f
Podobne oferty pracy
Naliczanie płac, łącznie z zasiłkami-sporządzanie umów-rozliczenia ZUS
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ARTIMED" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
dzienne raportowanie wyników jakościowych procesu, analiza przyczyn powstawania błędów jakościowych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym, rachunkowym i podatkowym;dekretacja i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, zaliczek);sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych;rozliczenia z US i ZUS
BIURO RACHUNKOWE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-15 - Strzegom (dolnośląskie)
dokumentacja kadrowa, naliczanie płac, obsługa programu Płatnik
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace szpachlarsko - malarskie
GIPS BUD EDWARD NADOBNIK KAŹMIERZ - 2015-11-30 - Kaźmierz (wielkopolskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Bieżąca kontrola produkcji pod kątem zgodności z obowiązującymi specyfikacjami, normami, wymaganiami klientów. Bieżąca kontrola dostaw surowców. Nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową. Pobieranie i archiwizowanie próbek
Polskie Młyny S.A. - 2017-08-09 - Teresin (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie analiz w zakresie potrzeb inwestycyjnych w regionie wodnym.- Sporządzanie wykazów inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim. - Weryfikowanie potrzeb inwestycji wodnych zgłaszanych przez zarządy zlewni.- Prowadzenie i koordynacja zespołów ocen projektów inwestycyjnych.- Koordynacja Jednostek Realizujących Projekt (JRP).- Realizacja inwestycji istotnych dla regionu wodnego, których oddziaływanie obejmuje kilka zlewni.- Koordynacja inwestycji realizowanych przez zarządy zlewni.- Występowanie do jednostki nadrzędnej o zatwierdzenie i finansowanie ze środków budżetowych oraz przy udziale przyznanych funduszy zewnętrznych.- Weryfikacja wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji.- Weryfikacja planowanych zadań inwestycyjnych pod kątem zgodności z dokumentami planistycznymi w gospodarowaniu wodami, w szczególności Planami Gospodarowania Wodami (PGW) i Planami Zarządzania Ryzykiem Powodziowym (PZRP) oraz ich aktualizacjami.- Współpraca w przygotowywaniu dokumentów planistycznych zgodnie z właściwością wydziału w zakresie dokumentów planistycznych w gospodarowaniu wodami, w szczególności PGW i PZRP.Zachęcamy do składania CV, a w zamian oferujemy:- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,- comiesięczny dodatek za przepracowane lata pracy,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych doświadczeń,- prywatną opiekę medyczną opłacaną przez pracodawcę,- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.- możliwość korzystanie z bazy noclegowej na terenie całego kraju
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-12-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Przasnysz (mazowieckie)
MurarzMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DĘBICA I OKOLICE
"ADRES" SYLWESTER NYKIEL - 2018-04-04 - Latoszyn (podkarpackie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Łódź (łódzkie)
- terminowe planowanie nadchodzących zleceń z porozumieniu z firmą- planowanie wszystkich etapów pracy procesów produkcyjnych - zapewnianie ciągłego doskonalenia procesów w celu osiągniecia optymalnego wykorzystania oraz jakościowej i terminowej realizacji zamówień klientów- pełnienie funkcji osoby kontaktowej pomiędzy przełożonymi i pracownikami produkcji
Stahlhandel Gröditz GmbH - 2017-08-18 - Niemcy (Niemcy)
zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę
Polski Związek Niewidomych - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr
AERO-BW KRZYSZTOF DOMAGAŁA SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-28 - Trzebinia (małopolskie)
przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeńspołecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych zadań
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Blękwit (wielkopolskie)
Internetowa obsługa klienta w realizowaniu planów sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z klientami, realizowanie zawartych umów, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Osiecz Mały (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym, sporządzanie dokumentów kadrowych, naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik).
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Nysa (opolskie)
wprowadzanie towarów do bazy systemu internetowegoobsługa kont Allegro, sprzedaż internetowaprzygotowanie towaru do wysyłkiprzygotowanie dokumentów związanych z wysyłką
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa mailowa i telefoniczna, realizacja zamówień, przygotoywanie ofert eksportowych, analizę raportów sprzedaży.
"CONSALNET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wiechlice (lubuskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
badanie kotłów, pilnowanie parametrów, podpinanie do instalacji, wprowadzanie danych, odważanie próbek paliwa
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Ruda Śląska (śląskie)
rozwijanie tajskiej wersji portalu picodi.com; utrzymywanie kontaktu z najważniejszymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymwanie kontaktu z blogerami/vlogerami; branie udziału w kampaniach marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy:- prowadzania kadr, płac i ZUS w pełnym zakresie- obsługi umów cywilnoprawnch- obsługi podmiotów gospodarczych /zarejestrowania, wyrejestrowania z ZUS- sporządzania deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS- znajomości przepisów: prawa pracy w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznych- znajomości programu Płatnik
CHIORINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał - 2017-02-17 - Myszków (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa Klientów w hurtowni, magazynie, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Praca zmianowa w hurtowni instalacyjnej w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00 w sb w godz. 7.00-15.00 (grafik do ustalenia). PRACA OD WRZEŚNIA.
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Codzienna obsługa klienta krajowego, zagranicznego, wprowadzanie zamówień do systemu, terminowa realizacja, koordynacja transportu i dostaw. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.30.
Avery Dennison Polska Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pruszków (mazowieckie)
*OBSŁUGA ROBOTA SPAWALNICZEGO*SAMOKONTROLA JAKOŚCIOWA
SKALTEX - KACZMAREK, BŁASZCZYK - SP. J. - 2018-09-20 - Ostrzeszów (wielkopolskie)